Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Leuk!! Daar wil ik ook wel een potje van!

Geplaatst:

Jorieke. Ben ik zeker een gegadigde voor ( 1 plantje ) Moet ik even gaan kijken wat ik voor jou zou kunnen hebben, of als jij wat weet ?

• 2 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Deze of volgende week gaat er al een ram-lam naar de slacht. Het vlees is al verdeeld onder harde werkers en onze honden, maar er komt ook een mooie vacht vanaf. Met leer. Het lamme'tje' (al meer een schaap dan een lam...) is precies een half jaar oud.

Omdat ik die niet kan bewaren tot de moestuinforumdag, zou die deze of volgende week opgehaald moeten/kunnen worden. Ik wil er dan graag 25 euro voor hebben. Daar kunnen we de slager weer van betalen zeg maar

Ik zet dit ook nog even in de vraag&aanbod hoek

De kleur is off-white. Mooie lange haren, en dikke vacht.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Leuk zo`n uitje. Ik hou me aanbevolen.

Geplaatst:
  • Auteur

De vacht is dus ondertussen verkocht, zie ook aangeboden-vacht-plus-huid-van-schaaplam-t10554.html

We hebben 1 a 2 weken voor de moestuinforumdag ook weer een vacht, van het lam waar we het vlees van verkopen onder forumleden. Meer info volgt nog.

We hebben sowieso biggen (wolvarken/Kune kruising, borgjes) te koop, en ook kippen (van allerlei kruisingen, vooral ei- en vleeskippen)

Geplaatst:

Een kervelplantje zou ik leuk vinden, kan je misschien je wensenlijstje wat groter maken? kijk maar in mijn lijst of er nog iets tussen zit.

Geplaatst:

Jorieke ? Dat ui- solitair groeiende sprietje-ding wat 2 bladzijdes terug door jou werd aangeboden, wil ik dus erg graag hebben, maar heb jij al wat wat je van mij wil ?

Geplaatst:
  • Auteur

Komt helemaal goed Piroska en Bit! Ik heb eigenlijk verder geen wensen Tenzij je wat (originele, dus niet zelf geoogst) zaadjes hebt van je lekkerste tomaat?

Van de zeepmakers zou ik wel een lekker blokje zeep willen. En pakken suiker komen altijd van pas. Die van de vorige moestuindag zijn alweer op Bier, jam, wijn, siroop, overal moet suiker in.

Qua zaadjes en plantjes zoek ik weinig tot niets, ik moet echt een beetje terug naar een paar succesvolle soorten/groenten. En niet van alles tegelijk willen en proberen. Ik heb al genoeg te doen

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Vorig jaar heb ik 3 van deze kratjes van je meegenomen. Bevallen uitstekend... (passen precies op de Ikea-stellingkastjes en er passen een perfect aantal potjes in) dus ik hoop eigenlijk stiekem dat je er daar nog wat van hebt liggen...

IMG197863151379341431.JPG

Met een stuk of 6 ben ik blij.

Eventueel ook wat van die gele "stekers" als je hebt...

Geplaatst:
  • Auteur

Gele stekers heb ik wel voor je, die kratjes ben ik niet meer tegengekomen bij het 'afval' van de markt (daar hadden we ze van). Ik houd het in de gaten, voor een volgende keer? Kan ze eventueel ook een keer opsturen, ik kan enorme dozen versturen per DPD.

Geplaatst:

Hou het maar in de gaten dan... was namelijk ook erg handig met water geven, gewoon met kratje en al in een bak water... hoppa...

Geplaatst:

Ui en oerprei al ergens anders een verzoeknummer voor gedaan, maar mocht die al zijn vergeven...heb je nog?

Ik wil zelf ook graag wat kwijt. Mocht er wat in mijn lijstje bij staan, laat het me weten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic