Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo!


Mamasen

Aanbevolen berichten

Mamasen hier! Ik ben sinds drie weken in het trotse bezit van een muurkas en ik ben er zo ongelooflijk blij mee! Ik ga zeker tien keer per dag effe kijken en de kids weten al als ze mama kwijt zijn, zit ze in de kas! Ik ben in maart al begonnen met zaaien en die planten staan er nu al leuk bij. Ik heb ook verscheidene planten in pot gekocht omdat ik als leek natuurlijk nog veel moet leren en tot mijn grote vreugde kan ik over een week waarschijnlijk al mijn eerste sla en komkommers oogsten. Voor de kas gaan we nog een moestuin aanleggen,maar dat is natuurlijk voor volgend jaar. Ik ben erg blij met deze site en heb er al erg veel van geleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mamasen, welkom!

 

Ondanks het mindere weer is bezig zijn in de moestuin, op welke manier dan ook, heel rustgevend en inspirerend. Voor mij tenminste wel, ook al heb ik dit jaar al een paar teleurstellende resultaten gehad. Het eerste jaar leer je het meest, denk ik....

Veel plezier in de kas en op het forum!

 

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het warme welkom! Inmiddels is

het eerste aardbeitje geproefd en zijn de eerste tomaatjes in een kinderbuikje verdwenen. Mijn zoontje vind het zelf plukken zo leuk dat ik hem de eer maar heb gelaten. Als er straks meer rijp is, ga ik zelf wel proeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...