Geplaatst: 19 september 20187 j Inderdaad lijkt me heerlijk. Filodeeg, nooit gezien hier..is dat hetzelfde als feuille de brick? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 september 20187 j Millefeuille is het in het Frans geloof ik Ik weet niet hoe je het moet spellen... dus dat kan wel eens wat anders zijn.
Geplaatst: 19 september 20187 j Nee dat is het helaas niet.. dat is bladerdeeg en ook de tompoes noemt men millefeuille. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 september 20187 j feuilles de filopâte filo filo nogwattes.... You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 20 september 20187 j Ik ga voor die laatste! (Zie Appelvrouw al staan zoeken in de hypermarché ) wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 12 juni 20196 j Ik vind dit recept net in het kookboek Italiaans vegetarisch van Loes Jansen Miraglia.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.