Geplaatst: 4 augustus 201411 j rosevals aan het landjevandeboer2 lemonkomkommers (nouja uitgedeeld, weer 1 groene teruggekregen...)dahlia's aan Poolse gasten van de tuinoverbuuv(nouja, uitgedeeld, glas wijn en heul goed gesprek teruggekregen )
Geplaatst: 4 augustus 201411 j Paarse bonen, 6 courgettes, sla, augurken en rabarber Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 6 augustus 201411 j Elke dat opnieuw courgettes sla en bonen.. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 6 augustus 201411 j Courgette, boontjes, prei, andijvie, aardappelen, wortelen, tomaten, augurken, komkommer, warmoes, pruimen, frambozen, venkel, rode biet.Is't genoeg??? Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 6 augustus 201411 j Hier ook een hele hoop. Tassen aan een aantal deurklinken gehangen. Was een hele trip op de terugreis naar huis vanaf de tuin Komkommers, vele tomaten: gele, roze, rode, oranje, zwarte, bruine. Paprika's, sla , andijvie, wortels, courgettes, nog meer courgettes, aardappelen, uien knoflook.
Geplaatst: 7 augustus 201411 j Courgettebloemen met de mini courgetjes er nog aan, rode ui, komkommers, knoflook, tijm, peterselie, pepers, courgettes.
Geplaatst: 7 augustus 201411 j Mijn laatste enigszins rijpe en nog mooie Oekraïner tomaten, aan de Oekraïner zelf teruggegeven ( = mijn buurman op de tuin ) Hij heeft nul oogst. Alles rot en kapot.
Geplaatst: 7 augustus 201411 j courgettes 2 ervan waren eigenlijk al weer te groot die dingen groeien zo snel
Geplaatst: 7 augustus 201411 j Mijn laatste enigszins rijpe en nog mooie Oekraïner tomaten, aan de Oekraïner zelf teruggegeven ( = mijn buurman op de tuin ) Hij heeft nul oogst. Alles rot en kapot. Hoe kan dat? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 augustus 201411 j De eerste paprika van het jaar aan mijn oom Ik weet niet waarom, maar ik vind het speciaal om iemand die ik graag mag en ook veel voor mij doet de eer te geven als eerste iets uit de tuin te geven en zelf nog even geduld te moeten hebben. zo ervaren die ontvangers het denk ik ook, dat hun als eerste iets mogen proeven waar jij veel tijd, energie en zorg in hebt gestoken. Vriendelijke groeten, Holland
Geplaatst: 17 augustus 201411 j 2 grote dozen met "o als eieren zo groot" pruimen, zak mirabellen, pot mirabellenjam. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 augustus 201411 j Gele wortels (doe ik liever niet want ze zijn zoooo lekker) aan de schoonouders want die hadden nog nooit iets anders gezien en geproefd dan de oranje exemplaren
Geplaatst: 21 augustus 201411 j Allergrootste plastik bloempot vol met pruimen + pruimen aan neefdie hier logeert..mag ie zelluf jam maken We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 augustus 201411 j Vandaag een goede vriend bezocht in Amsterdam. Veel sperziebonen en snijbonen en worteltjes meegenomen, ook een heleboel soortjes knoflook trouwens.Hij was er gek mee. Ik heb maar niks gezegdWeet ie dus niet dat ik helemaal geen boontjes op de tuin heb staan dit jaar Worteltjes ook niet trouwens.Maja. ik krijg dus echt belachelijke hoeveelheden op het complex en eet zelf eigenlijk niet veel.
Geplaatst: 23 augustus 201411 j Heel veel snij bonen.Ook nog groene bonen, pepers, muizenmeloentjes en pruimen.
Geplaatst: 27 augustus 201411 j een emmer boontjes want wij krijgen ze toch nooit op. Al die van vorig jaar zitten nog in de vriezen en bokaals. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.