Arja Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Een pompoen als afscheidscadeau aan een vertrekkende collega. Ze vond het geweldig grappig en lekker. Quote
Mellie Geplaatst: 1 oktober 2021 Geplaatst: 1 oktober 2021 30 kilo druiven. Vriend gaat er sap en wijn van maken. Ze smaken nu eindelijk goed. Die onder de pergola zijn nog niet rijp genoeg. Patio is al leeg. Ik kreeg van hem gerookte vis als dank. Gezien de hoeveelheid voelde het niet als een ruil overigens. Quote
Arja Geplaatst: 3 oktober 2021 Geplaatst: 3 oktober 2021 We hadden vandaag bezoek wat ook bleef eten, zo fijn dat het weer kan, kan ik nog steeds enorm van genieten! Ze zijn vertrokken met paprika's, pepers, knolvenkels en courgettes. 2 Quote
Mellie Geplaatst: 6 oktober 2021 Geplaatst: 6 oktober 2021 Potjes jam, potje sambal en heel veel boeken. Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 oktober 2021 Geplaatst: 10 oktober 2021 1 uur terug, Mellie zei: Een doos eitjes aan een vriendin Ik ook, mijn kippen leggen eindelijk weer naar behoren behalve ons oudje. Aan meerdere mensen takjes bergbasilicum om te stekken. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Charly Geplaatst: 12 oktober 2021 Geplaatst: 12 oktober 2021 Getsie. Die van ons leggen voor geen meter nu. 1 a 2 eitjes van 5 kippen. Tsssk. Maar fijn voor jullie iig. En de mensen die ze ontvingen!Hier twee paksoi’s aan de buurman gegeven, met een mandje appeltjes en een dikke vette pompoen. Hij voelde zich niet zo lekker, zei ie van de week. Dus kon wel wat ‘goei voer’ gebruiken! 1 Quote wees bevriend met kleine dingen
appelvrouw Geplaatst: 12 oktober 2021 Geplaatst: 12 oktober 2021 Goei voer..mooi man👍 ik heb ook eieren weggegeven aan mijn nieuwe hulp. In ruil kwam ze meteen met een grote bos rozen..de Franse stijl is dat, voor wat hoort wat. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 13 oktober 2021 Geplaatst: 13 oktober 2021 Hahaha, zo lief @Appelvrouw en zo herkenbaar! 1 Quote
Mellie Geplaatst: 14 oktober 2021 Geplaatst: 14 oktober 2021 Eitjes gegeven! Blijf het voorlopig nog heel bijzonder vinden hoor. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2021 Ik heb net Jootje uitgezwaaid en ze zat nogal lastig in de auto door al hun bagage PLUS de dingen die ze van ons kreeg o.a. kweeperen en een pompoen en eieren en een doosje paprika en ook nog varkensvlees Oh shit @jootje, ik bedenk me dat ik hier ook nog mierikswortels had liggen voor je, en ook wat lavas. Helemaal vergeten! Dat had er nog best bij gepast! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jane Doe Geplaatst: 22 oktober 2021 Geplaatst: 22 oktober 2021 Zak voer en 2 xxl dozen xxl koeken voor Sultan, zodat hij weer genoeg te eten en snoepen heeft. Quote
Mellie Geplaatst: 23 oktober 2021 Geplaatst: 23 oktober 2021 Een zak vol met schoenen mt 25 tm 29Die kindervoetjes vliegen er doorheen. Quote
Mellie Geplaatst: 7 november 2021 Geplaatst: 7 november 2021 Een doos eitjes, vlierbloesemlimonadesiroop, sambal, jam en Rabarbercompote. X 2, minus eitjes en jam (1x) plus suppengewürz. Aan 2 dierbare vrienden. Quote
Mellie Geplaatst: 15 januari 2022 Geplaatst: 15 januari 2022 Een care pakketje aan een moeder die zo lief was 2 van de 3 kinderen op te vangen. Ze kreeg bosbessenjam, suppengewürz en een potje sambal (toch…!)Vandaag naar iemand die we sinds Corona begon niet meer hebben gezien. Al 2 jaar… ze krijgt wat jam en tomatensaus en wat stekjes voor haar tuin met gekochte bloemen. Quote
Mellie Geplaatst: 27 januari 2022 Geplaatst: 27 januari 2022 Woowwwww moestuinkriebels! Peper en parikazaden, tomatenzaden, Turkse dille, wat aubergine en pompoen en courgette aan een nieuwe moestuinier gegeven. Bij het zien van al die zaden begon het toch weer te kriebelen. Maar nee. Zelf heb ik toch echt al genoeg voorgezaaid. 1 Quote
Jane Doe Geplaatst: 29 januari 2022 Geplaatst: 29 januari 2022 Mellie toe maar, gaat lekker zo te lezen. Gastvrijheid gegeven, een kostbaar goed. 1 Quote
Arja Geplaatst: 2 februari 2022 Geplaatst: 2 februari 2022 Zaadjes opgestuurd aan een vriendin. Blij. 3 Quote
jootje Geplaatst: 3 februari 2022 Geplaatst: 3 februari 2022 Te leuk, Arja. Dat kaartje ook….zelfgemaakt? Quote
Arja Geplaatst: 4 februari 2022 Geplaatst: 4 februari 2022 Nee, maar ik heb nu spijt dat ik geen kopieën heb gemaakt voor ik het verstuurde. Ik denk dat ik dat nog even aan de ontvanger vraag. Perfect kaartje bij zaadjespost, en dat doe ik vaker. Quote
Jane Doe Geplaatst: 4 februari 2022 Geplaatst: 4 februari 2022 Super leuke post letterlijk 😁 Dat kaartje is zo leuk toepasselijk. Quote
Mellie Geplaatst: 15 februari 2022 Geplaatst: 15 februari 2022 Ik heb een indonesische maaltijdsoep gegeven met rund en heel veel groente. Rijst erbij, gebakken uitjes en een potje zelfgemaakte sambal (ja, toch…). Het gezin was er heel blij mee! Ook 2 potten ingemaakte champignons en pot pepers uit Turkije gegeven aan mijn broer. Quote
Patrijs Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 Weer veel kleine slaplantjes uitgedeeld de afgelopen tijd aan de medetuinders die uit winterslaap kwamen. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Jane Doe Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 De beloofde erwten op de post, hopelijk komen ze goed aan. Zullen ze goed kiemen, mooie oogst geven en lekker smaken. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.