Karietje Geplaatst: 1 maart 2022 Geplaatst: 1 maart 2022 Op 2-2-2022 om 17:01, Arja zei: Zaadjes opgestuurd aan een vriendin. Blij. wauw ik word ook echt heel blij van het kaartje 1 Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Jane Doe Geplaatst: 2 maart 2022 Geplaatst: 2 maart 2022 3 lieverds blij gemaakt met aardbeiplanten. Quote
Mellie Geplaatst: 4 maart 2022 Geplaatst: 4 maart 2022 3 tassen voedsel en 1 grote tas met medicatie/verband voor de Oekraïene. Normaal voel ik me altijd wel blij of trots als ik wat weggeef. Nu heb ik zin om een potje te janken… 1 Quote
Jane Doe Geplaatst: 5 maart 2022 Geplaatst: 5 maart 2022 Kunnen we samen zitten janken, ik ben een emotioneel wrak. Het is allemaal verschrikkelijk en niet te verwoorden, als wij al zoveel pijn en verdriet voelen kun je wel na gaan hoeveel het wel niet voor al die slachtoffers is. Bidden, hopen, geloven, helpen en afwachten. 1 Quote
Arja Geplaatst: 15 mei 2022 Geplaatst: 15 mei 2022 Paprikaplantjes en mais aan de buren gegeven. Ben ook wat spul opzij aan het zetten voor een groep Oekraïeners. Ze zitten hier vlakbij in de noodopvang en een aantal van hen wil graag moestuinieren. Momenteel is men bezig bakken en potten en tuinaarde te regelen, binnenkort breng ik er wat zaden en plantjes heen. 3 Quote
Arja Geplaatst: 21 mei 2022 Geplaatst: 21 mei 2022 Naar de noodopvang geweest met al mijn overtollige zaailingen + zaden van planten die je nu nog kunt zaaien. Ze waren er erg blij mee. Blijven plakken om bakken in elkaar te zetten en te vullen met aarde en de bewoners van de noodopvang wegwijs te maken, zodat ze het zelf kunnen gaan verzorgen. Volgende week ga ik kijken hoe eea erbij staat, of ze het zien zitten de boel te verzorgen, of ze nog wat nodig hebben, enz. 3 Quote
speets Geplaatst: 21 mei 2022 Geplaatst: 21 mei 2022 Ik heb de stekjeskasten ontdekt. Ben dól op stekken, dus daar gaat geregeld een tray heen 😊 Halen doe ik niet meer, het staat hier in middels óvervol... 2 Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
mdubbelm Geplaatst: 21 mei 2022 Geplaatst: 21 mei 2022 Paprika- en peperplantjes, little gemplantjes en knolselderijplantjes en geoogste en gewassen snijbiet en gemengde salade aan vrienden die op de volkstuin kwamen eten. En nog een stuk zuurdesem focaccia met artisjok en tomaat en een paar takken verse laurier. 1 Quote
Mellie Geplaatst: 22 mei 2022 Geplaatst: 22 mei 2022 Eieren, vlierbloesemlimonadesiroop en gedroogde kruiden zoals pepermunt en 1 laurierstek. Quote
Arja Geplaatst: 22 mei 2022 Geplaatst: 22 mei 2022 Sla, rabarber en snijbiet aan vrienden die op bezoek waren. Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 26 mei 2022 Geplaatst: 26 mei 2022 Raapstelen aan mijn schoondochter Quote
Mellie Geplaatst: 27 mei 2022 Geplaatst: 27 mei 2022 Eieren en vlierbloesemlimonadesiroop gegeven. De kinderen hebben ook eieren en siroop verkocht. Te grappig! Voelt voor mij heel erg als weggeven, want het geld is tussen de drie boeven verdeeld. 1 Quote
Vlavlip Geplaatst: 27 mei 2022 Geplaatst: 27 mei 2022 Een vd buren 4 courgetteplantjes gegeven....nadat eerst niets op wilde komen heb ik alle ongekiemde zaden in een nieuw bakje gedaan en 3 nieuwe zaadjes in een potje gedaan, en nu zijn zowel de nieuwe als oude zaden bovengekomen 😒 Ik heb niet genoeg plek voor +10 courgetteplanten, dus hup naar de buren 🤗 Quote
Arja Geplaatst: 27 mei 2022 Geplaatst: 27 mei 2022 (aangepast) Geloof me, je wilt ook geen 10 courgetteplanten. 😆 Ik heb mijn laatste overtollige zaailingen weggegeven. Mijn tuin is nu officieel vol. 27 mei 2022 aangepast door Arja Aanvulling 1 Quote
Vlavlip Geplaatst: 27 mei 2022 Geplaatst: 27 mei 2022 @Arja ik ben groot fan van reserves achter de hand houden gezien mn hond nogal lomp is en ze zelfs al een aantal keer mn moestuinbakken in is gestapt, maar dit was echt te veel 😅 1 Quote
acpronk Geplaatst: 28 mei 2022 Geplaatst: 28 mei 2022 Tuinbuurvrouw vroeg of ze wat rabarber kon krijgen, ik heb veel te veel dus het mocht wel.En meteen 3 zoete aardappels en 3 aardperen aan haar versleten. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
speets Geplaatst: 29 mei 2022 Geplaatst: 29 mei 2022 Op 21-5-2022 om 18:40, speets zei: stekjeskasten Dit bedoelde ik... Een resistente tomatenplant aan iemand die er niet meer aan begint vanwege Phyto; en iemand anders een bos rabarber gegeven . 1 Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Lia56 Geplaatst: 29 mei 2022 Geplaatst: 29 mei 2022 Rozenjam en vlierbloesemsiroop ( welke ik dit jaar voor het eerst gemaakt heb... en zelfs ook lekker vond..) aan schoondochters gegeven Quote
Arja Geplaatst: 29 mei 2022 Geplaatst: 29 mei 2022 Na het eten en uitbuiken mijn bezoek heengezonden met een pot jam, krop sla en een bosje snijbiet. Quote
Mellie Geplaatst: 29 mei 2022 Geplaatst: 29 mei 2022 @lia56 mmm lekker! Hoe heb je je rozenjam gemaakt? Quote
Lia56 Geplaatst: 30 mei 2022 Geplaatst: 30 mei 2022 @Mellie heb dit ongeveer gedaan https://www.marmelades.nl/rozenjam/ wel een heleboel aangepast naar eigen smaak.. 1 Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 30 mei 2022 Geplaatst: 30 mei 2022 Weer 2 botersla aan kennissen,morgen krijgen ze aardbeien. 1 Quote
Roelie Geplaatst: 31 mei 2022 Geplaatst: 31 mei 2022 Asperges aan beide buren. Wij kunnen tegen de overvloed echt niet meer kauwen. Elke dag asperges dat gaat het ook niet worden....😉 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.