Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Boventallige pe/pa plantjes aan buren. Ik had ze eigenlijk al soort van weggegooid, tot ik bedacht dat zij er misschien wel blij mee zouden zijn.

aangepast door Arja
  • Like 1
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nog een keer 5 7 peren Doyenne du Comice op Kirchensaller, en een Zwolse perzik (zaailing). En een appel van onbekend ras, op M26.

aangepast door marcelru
Geplaatst:

Tja, moederdag is plantjesdag. Dus Mam kreeg een rode minibel tomaat, een rode biquinho peper, twee mooie dahlia's en een flinke hoop rabarber.

Eerder nam ik veel meer tomaten e.d. mee, maar de tuin is inmiddels veel kleiner en Mam een stukje ouder (maar nog een heel zelfstandig oud besje).

• Like 1
Geplaatst:

Vorige week een paar kennissen blij gemaakt met een heleboel jonge spiraalknoflookplantjes die volgend jaar een mooie oogst gaan geven en waar ze nooit meer van afkomen.

• Like 2
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Had veel te veel slaplantjes om mee naar huis te nemen, dus de afgelopen paar dagen 4 bakjes weggegeven......mn horren hebben er blijkbaar voor gezorgd dat ik een vd weinigen op t complex was met nog enige sla en ze waren allemaal volkomen gaaf! De anderen waren er dus heel erg blij mee :)

• Like 2
  • 4 weeks later...

En we zijn er blij mee! De gele pruimen gaan zo in de mond, de rest wordt confituur met een beetje sinaasappelsap en enkele kumquats!

EFAFC449-89BE-4624-B8C9-B82B685E8DAA.jpeg

6,5 kilo bramen sooo heee!!

aangepast door appelvrouw
  • Like 2

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...