Geplaatst: 22 juni22 Jun @@rorror citeren in tapa lukt nog steeds niet. Dan word ik eruit gegooid. @@flup walnoten van vorig jaar. Vriend beheert voedselbossen en heeft kilo’s en kilo’s. Kregen een krat vol. Iets van 10/15 kilo. Maar staan nu buiten want er vlogen al voedselmotten uit. Die hoef ik niet…
Geplaatst: 22 juni22 Jun Heerlijk! Walnoten! Ik heb ook een boompje staan voor de lol, want het duurt jaren voordat je een echte grote walnoten boom hebt. Wij huren een woning en weten nooit hoe lang. Hij staat trouwens naast mijn speciebak en ik kan er nu al moeilijk bij.
Geplaatst: 22 juni22 Jun Auteur @Mellie je kunt sowieso het laatste bericht nooit quoten/citeren. Dat hebben we uit gezet. Wel de oudere berichten. Of gaat dat bij jou ook niet? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 27 juni27 Jun Afgelopen maandag al een krop ijsbergsla en 2 tatsoi planten aan mijn moeder meegegeven.
Geplaatst: 28 juni28 Jun 3 x doos eitjes en 1 giga bos bloemen die echt prachtig was. Hortensia crocosmia lathyrus rozen ui ijzerhard nigella enz enz. Echt een feestbos al zeg ik het zelf.
Geplaatst: 5 juli5 Jul Bananencake gebakken en een deel weggegeven aan mijn buren en aan mijn broer en schoonzus. Ben een beetje aan het afvallen, gelukkig helpen ze graag mee met het eten van cake enzo 😆
Geplaatst: 6 juli6 Jul Auteur Een emmer kippenpoep! Voor op de composthoop van @appelvrouw Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 6 juli6 Jul Een dikke bos bloemen (zinnia's, vrouwenmantel, venkel, juffertjes in het groen en nog wat spul), aalbessen, kruisbessen, rabarber en witte bieten voor mijn moeder die afgelopen week jarig was.
Geplaatst: Zondag om 13:254 d Aan de buurvrouw op de moestuin een gele courgette, een komkommer en een augurk.Ps ik zie veel mensen nog rabarber uitdelen (en dus oogsten), kan dat nog dan? Niet teveel oxaalzuur? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Zondag om 20:004 d Ik heb een wilde orchidee uit de tuin en oregano en wat kleurrijke lathyrus zaden gegeven aan mijn schoonmoeder. Ditmaal goed opgelet waar hof van Sellingen is. Gewoon tegenover de coop [emoji38] die was me niet eerder opgevallen.
Geplaatst: Zondag om 20:513 d Vandaag op bezoek geweest bij m'n ouders en een gewone en bolcourgette voor ze meegenomen. Ook nog een potje abrikozenjam😊.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.