Guus D Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Nee, daar heb ik een moeder voor (maar wel boontjes getopt) Ik kweek het en zij oogst het Gr Guus Omdat het kan.
greetje11 Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Gekookte bietjes, vanmorgen geoogst. Aardappels van eigen tuin.Gehaktbalmet ui.Het gehakt kwam van de slager
snekermoestuin Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Mijn eerste eigen boontjes en omdat dit nog niet voor ons allen genoeg was ook een beste schaal met pluksla (natuurlijk met dressing eroverheen) Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/
appelvrouw Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Worteltjes met peterselie, sla met tomaatjes en komkommer. kan het Hollandser We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Geplaatst: 21 juli 2011 (knol)venkel taart. Met te weinig blauwe kaas (had wat zuinig gedaan, omdat dat nogal powerfull spul is normaal. ) en een te zachte bladerdeeg bodem. Hij smaakte goed hoor! Maar de volgende keer maak ik hem anders. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Jij zit al vroeg aan de taart Jorieke Vandaag bietjes uit de tuin gegeten, helaas niet uit mijn eigen tuin. Met aardappeltjes en een lekkere bal gehakt. Wat kan een mens toch blij worden van zoiets simpels Good things come in small packages
Dennis29 Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Gebakken aardappeltjes met kruidenmayo en met sla.
Jorieke123 Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Geplaatst: 21 juli 2011 Oh sorry Die taart was gisteravond. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 De eerste echte tomaten sla, met basilicum. En gewone sla met veel sla-ui. Haan uit de buurtuin. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Geplaatst: 21 juli 2011 Is dat een haan met kilometers Appelvrouw? Dus met lekkere stevige poten? Of is het een jong haantje, en dus nog mals? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Is dat een haan met kilometers Appelvrouw? Dus met lekkere stevige poten? Of is het een jong haantje, en dus nog mals? Jorieke veel kilometers heeft hij niet gelopen...hij kwam van 600 meter verder maar hij woog wel 3,5 kilo. Voorlopig hoef ik weinig in de keuken te staan wat eiwitten betreft dan hè, het is voor 4 à 5 dagen eten Die stevige poten ( het onderste deel dan) trekken nu met de soep mee.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Geplaatst: 22 juli 2011 Hihi, ik bedoel dat onze hanen (en hennen) nogal veel lopen en rennen in hun leven, en dus hun poten goed gespierd (en minder mals) zijn. Ik was benieuwd of je daar nog een perfect recept voor hebt ofzo Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Hihi, ik bedoel dat onze hanen (en hennen) nogal veel lopen en rennen in hun leven, en dus hun poten goed gespierd (en minder mals) zijn. Ik was benieuwd of je daar nog een perfect recept voor hebt ofzo Nee, geen speciaal recept, ik gebruik de poten meestal om soep van te trekken...ik heb verschillende soepen waar ik kip bij gebruik, pindasoep, cock a leekiesoep, dan ben ik blij met een smakelijk edoch hard pootje.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
greetje11 Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Rollade,Griekse salade, (geen olijven) die lust mijn man niet helaas.Had ze ook niet in huis, anders had ik ze er wel door gemikt.Moet hij ze er maar weer uitvissen Aardappeltjes uit de oven met olijfolie, rozemarijn ui en knoflook peper en zout.Recept stond hierboven ergens.Hadden iets krokanter gekunt, maar waren toch lekker.
Jorieke123 Geplaatst: 24 juli 2011 Auteur Geplaatst: 24 juli 2011 Augurkensoep (note to self: volgende keer schillen), en een heel fout kaasbroodje Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Hihi, ik bedoel dat onze hanen (en hennen) nogal veel lopen en rennen in hun leven, en dus hun poten goed gespierd (en minder mals) zijn. Ik was benieuwd of je daar nog een perfect recept voor hebt ofzo Nee, geen speciaal recept, ik gebruik de poten meestal om soep van te trekken...ik heb verschillende soepen waar ik kip bij gebruik, pindasoep, cock a leekiesoep, dan ben ik blij met een smakelijk edoch hard pootje..Jammie jammie jammie!!!!!!!! Hoe maak jij die altijd, wil je een keer een receptje plaatsen? Even a broken clock is right twice a day
appelvrouw Geplaatst: 24 juli 2011 Geplaatst: 24 juli 2011 Hihi, ik bedoel dat onze hanen (en hennen) nogal veel lopen en rennen in hun leven, en dus hun poten goed gespierd (en minder mals) zijn. Ik was benieuwd of je daar nog een perfect recept voor hebt ofzo Nee, geen speciaal recept, ik gebruik de poten meestal om soep van te trekken...ik heb verschillende soepen waar ik kip bij gebruik, pindasoep, cock a leekiesoep, dan ben ik blij met een smakelijk edoch hard pootje..Jammie jammie jammie!!!!!!!! Hoe maak jij die altijd, wil je een keer een receptje plaatsen? Doe ik morgen! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Wat is t ineens rustig hier Vanavond gebakken aardappeltjes uit eigen tuin gegeten, met wat ui, spekjes en doperwtjes erdoor. Good things come in small packages
jasmin Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Vandaag voor het eerst: spercieboontjes!!! Plantjes had ik een tijd terug van de buurman gehad, zonder draad had hij er nog trots bij gemompeld: klopte inderdaad. Perfecte boontjes, vast een F1 ras, te mooi om waar te zijn, en toch echt lekker. Deden me denken aan de boontjes uit de tuin van mijn ouders vroeger... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
appelvrouw Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Wat is t ineens rustig hier Vanavond gebakken aardappeltjes uit eigen tuin gegeten, met wat ui, spekjes en doperwtjes erdoor. Ja stil hè...iedereen uitgegeten..ik had courgettesoep met kerrie, en stamppot van rauwe andijvie... Heerlijk Jasmin, ik kijk iedere dag naar mijn boontjes..nog niet rijp.. ze groeien errug langzaam We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Jet, die combi klinkt erg lekker Verse boontjes zijn zooooo lekker. De volgende generatie staat al weer te groeien in de bak Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 29 juli 2011 Auteur Geplaatst: 29 juli 2011 Bietjes, gebakken aardappeltjes, en salade van komkommer en venkelknol. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 mmm komkommer en venkel rauw samen, klinkt goed...mijn venkel is helaas doorgeschoten.Hier verwacht ik logees, men komt laat. ik heb twee soepjes klaarstaan, courgette met kerrie en prei/zoete aardappel met kerrie ( ik ben nogal in de kerrie-fase) De spercie`s zijn nog te ieniemienie...Kopje kruidenthee met anijskoekjes toe.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Thessa Geplaatst: 29 juli 2011 Geplaatst: 29 juli 2011 rabarber/kersen moes door de yoghurt !! jammie..... kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Jooze Geplaatst: 30 juli 2011 Geplaatst: 30 juli 2011 Vandaag gevarieerd;Tomatenslade met ui (feta en olijven).ArtisjokkenSnijbiet taart Mijn recept voor spinazietaart de spinazie vervangen door snijbiet, echt een verbetering!! Veel minder droge bek, lekkerder zelfs de kinderen lusten het (spinazietaart niet). Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Aanbevolen berichten