Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, daar heb ik een moeder voor (maar wel boontjes getopt)

Ik kweek het en zij oogst het

Gr Guus

Omdat het kan.

Geplaatst:

Jij zit al vroeg aan de taart Jorieke

Vandaag bietjes uit de tuin gegeten, helaas niet uit mijn eigen tuin. Met aardappeltjes en een lekkere bal gehakt. Wat kan een mens toch blij worden van zoiets simpels

Good things come in small packages

Geplaatst:
Is dat een haan met kilometers Appelvrouw? Dus met lekkere stevige poten? Of is het een jong haantje, en dus nog mals?

Jorieke veel kilometers heeft hij niet gelopen...hij kwam van 600 meter verder maar hij woog wel 3,5 kilo. Voorlopig hoef ik weinig in de keuken te staan wat eiwitten betreft dan hè, het is voor 4 à 5 dagen eten

Die stevige poten ( het onderste deel dan) trekken nu met de soep mee..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Hihi, ik bedoel dat onze hanen (en hennen) nogal veel lopen en rennen in hun leven, en dus hun poten goed gespierd (en minder mals) zijn. Ik was benieuwd of je daar nog een perfect recept voor hebt ofzo

Nee, geen speciaal recept, ik gebruik de poten meestal om soep van te trekken...ik heb verschillende soepen waar ik kip bij gebruik, pindasoep, cock a leekiesoep, dan ben ik blij met een smakelijk edoch hard pootje..

Geplaatst:

Rollade,Griekse salade, (geen olijven) die lust mijn man niet helaas.

Had ze ook niet in huis, anders had ik ze er wel door gemikt.Moet hij ze er maar weer uitvissen

Aardappeltjes uit de oven met olijfolie, rozemarijn ui en knoflook peper en zout.

Recept stond hierboven ergens.

Hadden iets krokanter gekunt, maar waren toch lekker.

Geplaatst:
Hihi, ik bedoel dat onze hanen (en hennen) nogal veel lopen en rennen in hun leven, en dus hun poten goed gespierd (en minder mals) zijn. Ik was benieuwd of je daar nog een perfect recept voor hebt ofzo

Nee, geen speciaal recept, ik gebruik de poten meestal om soep van te trekken...ik heb verschillende soepen waar ik kip bij gebruik, pindasoep, cock a leekiesoep, dan ben ik blij met een smakelijk edoch hard pootje..

Jammie jammie jammie!!!!!!!! Hoe maak jij die altijd, wil je een keer een receptje plaatsen?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Jammie jammie jammie!!!!!!!! Hoe maak jij die altijd, wil je een keer een receptje plaatsen?

Doe ik morgen!

Geplaatst:

Wat is t ineens rustig hier

Vanavond gebakken aardappeltjes uit eigen tuin gegeten, met wat ui, spekjes en doperwtjes erdoor.

Geplaatst:
Wat is t ineens rustig hier

Vanavond gebakken aardappeltjes uit eigen tuin gegeten, met wat ui, spekjes en doperwtjes erdoor.

Ja stil hè...iedereen uitgegeten..ik had courgettesoep met kerrie, en stamppot van rauwe andijvie...

Heerlijk Jasmin, ik kijk iedere dag naar mijn boontjes..nog niet rijp.. ze groeien errug langzaam

Geplaatst:

Jet, die combi klinkt erg lekker

Verse boontjes zijn zooooo lekker. De volgende generatie staat al weer te groeien in de bak

Geplaatst:

mmm komkommer en venkel rauw samen, klinkt goed...mijn venkel is helaas doorgeschoten.

Hier verwacht ik logees, men komt laat. ik heb twee soepjes klaarstaan, courgette met kerrie en prei/zoete aardappel met kerrie ( ik ben nogal in de kerrie-fase) De spercie`s zijn nog te ieniemienie...

Kopje kruidenthee met anijskoekjes toe..

Geplaatst:

Vandaag gevarieerd;

Tomatenslade met ui (feta en olijven).

Artisjokken

Snijbiet taart

Mijn recept voor spinazietaart de spinazie vervangen door snijbiet, echt een verbetering!! Veel minder droge bek, lekkerder zelfs de kinderen lusten het (spinazietaart niet).

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...