Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je net gegeten? (uit eigen tuin)


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Pasta met broccoli en worteltjes en veel basilicum. Tonijn met dille. Sla met bosuitjes. 1 (één, de gvrddgtvrdr vogels) framboos toe.

En moest je die 1 ook nog delen?

 

Nee, ik heb hem snel opgevreten Maar manlief kreeg 1 takje rode aalbes ( die hebben ze ondertussen ook ondekt )

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond vis en garnalen potje met een heleboel uit eigen tuin: Sjalot, peulen, doperwten, wortels, snijbietstelen, kapucijners,tuinbonen, courgette en verse kruiden. Dat vind ik zo fijn aan de tuin, kan gewoon van alles een beetje oogsten!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren uit de tuin gehaald, de verdwaalde wilde groei van vorig jaar aan aardappels Anijs, wat uien, sla mix

( ruccola, veld, rosso, venkelloof, bietenblad en baby kiemjes ) en lekkere venkel voor oa de soep ! en heel veel peterselie....

2j0feye2447137115596373691371851612.jpg

aangepast door Gast

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verse kapucijners met een salade van allerlei soorten sla een ui uit eigen tuin

en wat geraspte worteltjes e.d. erdoor.

Met een restje safraan rijst een heerlijke maaltijd

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

 

Groetjes! Meekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Parelhoen uit de tuin van de buren met vers opgegraven rosevalletjes en doperwtjes..je kunt me de kamer uitrollen

En....loopt de buuf nu haar favoriete parelhoen te zoeken?

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raak je trouwens niet enorm aan de racekak van die vers opgegraven rosevalletjes, die moet je toch eerst een paar dagen laten besterven of hoe heet dat!? Dat is trouwens tot nu toe de enige pieper die ik echt lekker vind!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raak je trouwens niet enorm aan de racekak van die vers opgegraven rosevalletjes, die moet je toch eerst een paar dagen laten besterven of hoe heet dat!? Dat is trouwens tot nu toe de enige pieper die ik echt lekker vind!

 

Huh? O, is dat het....nu je het zegt.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar we doen dat al jaren..vroege aardappels ( altijd rosevalletjes met een uitstap naar eersteling..die haalt het er niet bij) per dag uit de grond, en dan als friet ( heel vaak) met schil en al..je weet niet wat je eet. Of gekookt met een sju-tje...die racekak is dat serieus?Je kunt mij namelijk alles wijsmaken.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkere andijvie stamppot met bieslook erdoor en een lepel mayonaise..

De mayonaise tip heb ik van een oudere dame gekregen en het geeft een zacht smaakje aan de stamppot

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

 

Groetjes! Meekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...