Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

Kinderen kun je volgens mij beter op Linux laten computeren. Anders halen ze allemaal virussen binnen.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Tja, ik had laatst nog virus te pakken.

Uren lang er aan zitten werken om het weg te krijgen, echt t binnenste deel van de pc was besmet... Uiteindelijk na veeeeeel opnieuw opstartn, klikken, in andere modussen opstarten etc, speciale programmatjes zo'n 97% kunnen schoon krijgen (was vrij heftig virus) ,

maar de laatste 3% , iets van 7 bestandjes ofzo niet dus toen moest de PC als nog weer weg ,

opnieuw instaleren was geen optie, wou geen bestanden kwijt

Dit virus kwam trouwens binnen via een e-mail, opende de e-mail en zonder ergens op te klikken begon hij het virus te downloaden Kon me er dus niet echt tegen weren..

En op me laptop overleefde ik het 3 jaar lang zonder virus scanner, LOL. uiteindelijk wel een genomen, maar nooit een virus gehad daar.

Geplaatst:
Kinderen kun je volgens mij beter op Linux laten computeren. Anders halen ze allemaal virussen binnen.

Ik heb al jaren Apples en ik heb nog nooit een virus van dichtbij gezien.

Geplaatst:

Ik heb al jaren Apples en ik heb nog nooit een virus van dichtbij gezien.

Hier ook hoor. Geweldig zo'n mac. Maar veel mensen vinden dat te prijzig. Wel begrijpbaar als je niet veel power nodig hebt. Maar dan is bijv. Ubuntu Linux een geweldige vervanger. Lekker makkelijk internetten, mailen, msnen, briefje typen enz. En ook geen virussen mogelijk. Owja, en Ubuntu Linux is gratis

http://www.ubuntu.com/

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:
Ik had al ruzie gemaakt met zoonlief... als die aan het uploaden is gaan we ook te traag... maar hij wist van niks....

Oei hopelijk hem je hem niet te hard aangepakt? Mooie avater afbeelding trouwens, lekker, eindelijk weer verse rabarber .

Geplaatst:

Andere internet onderdelen gaan soms ook traag: Image Shack, Google... de algemene adressen dus... Voornamelijk deze dagen.

En met die zoon... ik geloofde hem maar half... maar ja... ik zei verder niet veel... gelukkig maar... want het lag niet aan hem...

Ach... hij zit wel eens vaker te zooien met uploaden... en dan zegt hij het gewoon (ja, niet van tevoren, alleen als hij even uitgevraagd wordt...) dus ik moet hem verder geloven... ik was het al weer vergeten...

Geplaatst:

Vandaag neem ik een rustdag. Beetje kletsen met vrienden en familie. Alvast mijn verjaardag vieren, BBQtje vanmiddag.

En dan denk ik...

Ik heb het over een croissantje in de oven,

ontbijt op bed naar boven,

doe de gordijnen open, voel de zon in je ogen

schijnen, blingen, de vogeltjes zingen,

het leven dat zit vol met van die schitterende dingen.

Kijk ik werk als een gek en zit sterk op m'n stek,

omdat iedereen die meubels maakt nu aast op m'n plek.

Maar vandaag zeg ik relax, rustig en okay,

fiets naar het park met een flesje rose.

Oh die en die zegt zo en zo,

ik laat het waaien in de wind, want ik zit nu in m'n zondagsflow.

Vandaag zonder show en dat vind ik prima,

wat dacht je van een barbecue met iedereen in Rotterdam?

Na wat worstjes, tonijn en wat lamsvlees,

breng ik wijn, bier en hasj totdat iedereen 'm lam spaced

en feest in het rond met wat zondagsrijms

en dan weet je: Dit moet wel een zondag zijn!

Dit moet een zondag zijn, ik voel me lekker en ik maak me niet druk.

Dit moet een zondag zijn, de zon schijnt dus de dag kan niet stuk.

Dit moet een zondag zijn, als ik zie hoe je ligt aan me zij.

Dit moet een zondag zijn, en dat is wat je zegt tegen mij.

Geplaatst:

Lekker weer inderdaad! 19 graden nu! Een tuin vol plantjes .. ens een bureau vol huiswerk .. .. .. ...

Geplaatst:

achja, dinsdag zou het nog beter worden toch? Dan heb ik geen huiswerk te doen en ben ik 12:35 uit Net kwam ik weer iets van denk 30 pepermunt plantjes tegen.. begint inderdaad onkruid te worden:P direct weg gegooid. Is een soort die ik niet echt lekker vind, weg d'r mee dus! Kwam ook weer pepermunt in de vijver tegen..

Geplaatst:

Nou et is nu dinsdag en tis nu al heerlijk! Zo fluitend naar et werk en daarna werken in de perma culture tuin dat opgezet word door transition town Zwolle. Jeeee, lkkr buiten zijn!

Vanavond lkkr bijkomen op het balkon met een kouwe pils!

Geplaatst:

Lekker weertje om eens flink aan de studie te gaan Dennis!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ach heb wel iets te doen, paaar opdrachtjes economie..

lekker geen toetsen meer deze week (Ja, zeldzaam, 1 toets deze week )

Zo even een groter struikje tot 15cm boven de grond weg knippen, hedera weg halen, en dan heb ik weer bijna 1m² extra

Geplaatst:

Sjongejonge wat een hitte hier in de tuin. Ik ben heel even binnen gaan zitten want ik brand bijna weg. Hoe lang heeft het intussen niet geregend??

Niet dat ik klaag hoor, ik vind het hartstikke lekker. Misschien volgende week weer wat regen, dat is dan ook wel weer eens lekker.

Straks als mijn peutertje weer wakker is ga ik denk ik maar lekker met hem op de fiets naar de winkel.

Geplaatst:

Na op 6 plekken gemeten te hebben durf ik het te zeggen: 26 graden in de tuin! :D:D:D , en GEEN huiswerk

Eindelijk weer slippers aan, begon ze al de missen vorig jaar denk 4 maanden non-stop op slippers gelopen en dan ook nog is 10 euro dingetjes zonder extra steun

Geplaatst:

Ja klopt, die zijn 's avonds inderdaad goed zwart

Ach, en in de tuin wilt het soms ook nog wel is op blote voeten gaan.

Achja, nu maar even wat grond vrijmaken en weer wat sla zaaien! :D

Heb een stukje van 0,5m² dan weer,

breed;50cm

lengte; 1m

Wil denk daar op 2 of 3 rijtjes zaaien (in de lengte). misschien dat ik 2 doe en nog 1 rijtje radijs er tussen.

Geplaatst:

Net weer voor het eerst mijn ONVERWOESTBARE Eccosandalen uit de diepe kast opgevist. Die dingen hebben al minimaal drie keer in de vuilnisbak gelegen vanwege oud en saai... en vreemd genoeg duiken ze elk jaar weer op aan mijn voeten... lopen prima... jaar, na jaar, na jááár....

Geplaatst:

Laten we is iets simpels organiseren op t forum

Wie de grootste radijs zaait bijv. Kan iedereen mee doen denk (Langwerpige soorten uitgesloten! )

Of hebben jullie betere ideetjes?

(Tja, pompoenen.. uien.. is allemaal leuk, maar niet voor iedereen te doen denk )

Geplaatst:
Misschien moeten we een topic maken met foto's van onze voeten na het tuinieren op slippers

He he eindelijk iets wat ik kan winnen, loop al 15 jaar grotendeels alleen op slippers, alleen voor de sneeuw wil ik wel eens schoenen aantrekken! Na 6 uur weken in een voetenbad zijn ze nog vies!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Had je gisteren mijn sneakersokjes die ik aan had in de laarzen eens moeten zien. Vraag me af of ik ze nog schoon krijg.

Normaal loop ik ook graag op slippers en als het kan de hele zomer.

's avonds kun je plantjes poten tussen mijn tenen zo zwart zijn de voetjes.

Vraag me af hoe jullie de handen en voeten schoon krijgen.

Doe het met een nagelborsteltje met een flinke klodder zeep.

Heb eigenlijk de hele zomer grauwe handjes, alleen in de vakantie zijn ze echt schoon, door het weken in de zee of een zwembad.

Geplaatst:

Hier ook al op sandalen gelopen. Heerlijk

Ik heb ze uit Oostenrijk meegenomen 2 jaar geleden. Waren in zo'n merkwinkel in de aanbieding. Met voetbed. Gelijk ook maar 2 paar gekocht. Kan ik voorlopig vooruit. Heb overigens ook een paar luchtige Nomad sneakers. Die lopen lekker in de zomer als je niet je sandalen aan kan/hebt. Kan me overigens niet voorstellen bijna t hele jaar op sandalen of slippers te moeten rondlopen

Daar ben ik te kouwelijk voor.

's Avonds gewoon bij de wasbak de voetjes schoonmaken met een stukkie ouderwetse zeep. Helpt hier prima. Maar ik loop dan ook niet de hele dag door de grond.

Good things come in small packages

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.