Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

Heej lotgenoot, vanmiddag twee verstandskiezen laten trekken maar dan aan de rechterkant, ook zo gepiept gelukkig, alleen een uur de kaken op elkaar ging dacht ik goed tot dat ik de gaasjes verwijderen wilde, 1tje! Terwijl hij er toch echt twee gaasjes in gestopt had, 1 boven en 1 onder, dat wordt morgen gaas poepen! (hoop ik!)

Maar zoals je al zei Jorieke, een wortelkanaalbehandeling is zeker erger!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
  • Auteur

Toevallig!

Ik heb de gaasjes niet geteld... het was nogal een bloederige prop, en volgens mij had hij het over 1 gaasje. Niet over meervoud. Maar ach... Dat werkt je lichaam er wel weer uit toch? Zit je ook met iets kouds tegen je wang?

Geplaatst:

Sterkte Koert en Jorieke, was vast geen pretje.

En nu hebben jullie allebei een gigagat in de mond.

Geplaatst:
Maar ach... Dat werkt je lichaam er wel weer uit toch? Ik hoop 't, ik zal het je morgen laten weten

Zit je ook met iets kouds tegen je wang? Nee, niet echt nodig tot nu toe, was me ook niet aangeraden dus ook niet preventief gedaan. Hoop dat dat niet nodig was , we zullen morgen elkaars pijnsituaties eens vergelijken , maar hij had ook niks gezegd van 2 weken pijn , hij zei alleen evt. paracetamolletje nemen als de verdoving is uitgewerkt...en dat heb ik ook wel gedaan, toen begon ik het wel behoorlijk te voelen...nu weer ok!

@ Greetje: Dank je, inderdaad onder een aardig gat boven valt mee, daar zat nog maar een klein stukje kies met wat wortel, was ooit niet helemaal goed gedaan bij de oude tandarts.

Geplaatst:

sterkte beiden jeanne

Geplaatst:

Nee, mij werd alleen vertelt van dat ene paracetamolletje verder niks, maar goed na iedere maaltijd rook ik twee peuken, daar gaan al die bacteriën wel dood van!

Jij de nacht goed doorgekomen? Hier nergens last van, ja wat los vlees flodders in mijn mond

Geplaatst:

De tandarts had gisteren gezegd dat ik niet warm mocht eten en drinken vanwege kans op bloedingen, waarschijnlijk mocht het vandaag wel hoor, maar toch heel zielig gedaan bij mijn vriendin en gezegd dat ik alleen koud mocht eten, dus ze heeft me mee uitgenomen voor een portie sushi en sashimi !! en toen we daar toch waren maar de "gok" genomen op wat tepanyaki als toetje

Geplaatst:

Toestand hé met die ver-staande kiezen. Heb ze zelf nooit gehad, wel van alle andere soort tand-ellende . Ook altijd gerookt na behandelingen... vandaar.... Sterkte beide

Geplaatst:
  • Auteur

Thanks

@Koert: hoe gaat het nu? Nog nabloedingen gehad? Ik durf er totaal niet bij in de buurt te poetsen, bang dat ik alles stuk maak. Ik krijg mn mond ook nog niet helemaal wijd open.

's ochtends zeurt de boel wat, en neem ik paracetamol. Zolang ik dat goed bijhoud, heb ik amper last.

Ik heb de afgelopen dagen geen hoofdpijn meer gehad (had ik vaak richting de avond, helpt/hielp geen paracetamol tegen), dus misschien drukten die verstandskiezen zo op mijn andere kiezen of kaak dat dat hoofdpijn veroorzaakte? Of het is gewoon toeval...

Geplaatst:

Hoi nee dat is geen toeval hoor,kan wel degelijk met je hoofdpijn te maken hebben gehad beterschap jeanne

Geplaatst:

Mocht je dat over een paar weekjes weer hebben , die hoofdpijn, klinkt misschien raar maar blaadjes pepermunt over je slapen kneuzen...helpt bij mij(niet bij bonkhoofdpijn maar wel als t is aan het opkomen).

Geplaatst:

Nergens last van, wel alleen veel spoelen, blijft nog van alles tussenhangen!

Geplaatst:

ik voel met jullie mee... hopelijk is het allemaal snel genezen. Beterschap!

Geplaatst:

Heeeey Jorieke!

Sorry!.....................maar echt totaal geen last gehad, zit allemaal mooi dicht kan er weer mee eten en ben er gisteren ook al met de elektrische tandenborstel overgegaan! Is dat wel normaal dat dat zo lang duurt? Of heb ik gewoon geluk gehad? Anders misschien toch even de tandarts bellen!

Geplaatst:

Sterke versus zwakke geslacht?

Geplaatst:
  • Auteur

Het zit verder wel mooi dicht, en ik voel een draadje zitten achterin. Maar gewoon een vervelende zeurende kaak als ik helemaal geen paracetamol meer neem. Het is nu precies een week geleden, dus maak me nog niet druk, maar was benieuwd

Geplaatst:
:think: Sterke versus zwakke geslacht?

Denk 't!

Geplaatst:

Had geen last van verstaande kiezen, wel van een dochter die maar hoogzwanger bleef. Pfff eindelijk het kind is er, gezond en wel, en oma is blij en mag na 2 weken "pre-bevallingsverlof" weer aan de dagelijkse gang van zaken én werk zónder constant op haar mobiel te moeten letten .

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.