Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:
Vervelend allemaal Hopelijk slaat die therapie goed aan!!!

Zeker wel, daar ben ik van overtuigd, duurt alleen zolang voordat ik kan beginnen

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Wanneer moet je die therapie dan gaan doen?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Weet ik nog niet precies, afgelopen 26 januari hebben ze vastgesteld dat ik CVS had, de wachttijd voor therapie was toen meer dan een jaar!! Door een contract te tekenen om aan een onderzoek mee te werken heb ik recht op therapie binnen 6 maanden. Dus op dit moment tussen nu en 4 maanden, even afwachten dus nog.

Geplaatst:

Welterusten allemaal en tot morgen!

Geplaatst:

Ja tot morgen weet jij al wat je gaat doen?

Geplaatst:

Ja! Slapen

Geplaatst:

Ja ik bedoel wat je gaat doen nadat je bent opgestaan nog iets in de moestuin?

Geplaatst:
Ja! Slapen

Weet je al wat je gaat dromen? bloemkolen die de wereld opeten? Slaaplekker he

Geplaatst:

Das ook toevallig kom net van een familiefeestje en had nog geen "goesting" om te gaan slapen.

Ik slaap ook sinds een jaar met zo'n apneu apparaat.

Zeg maar tegen je vader dat dat geen pretje is, mijn vrouw vind mij met dat masker op net een alien.

En Koert ik ben ook twee jaar geleden ziek geworden en nu sinds een maand officieel 100% arbeidsongeschikt. Twee burn-outs en een tia hebben na veel onderzoeken vernauwing kransslagader (inoperabel), vlekken op de longen, artrose, reuma, geheugenproblemen en dus slaap-apneu opgeleverd.

En twee jaar geleden op mijn 54e mankeerde ik nog niets.

Zo snel kan het gaan.

Maar ja we hobbelen gewoon verder en dan het gewoon zoals veuvecouderc zegt als de fransen peut et peut.

Succes gewenst bij je therapie.

Geplaatst:

Goedemorgen allemaal, hebben jullie lekker geslapen?

Geplaatst:

Heerlijk geslapen.... ga zo ontbijten. Dan even de tuin in. Vanmiddag badmintontoernooi. Hmmm, het mot maar. Eigenlijk te mooi weer voor binnen zitten.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Koert, ik heb ooit ook vier jaar ME gehad... andere benaming, zelfde symptomen.... gelukkig ben ik er wel afgekomen...

Maar... sinds mijn moestuin en al het spitten, slik ik steeds extra magnesium... en ik heb nog geen last gehad van spierpijnen... en laatst keek ik een beetje droevig starend uit mijn raam... denkend aan die tijd met ME en de helse spierpijnen... en vroeg me af welk verschil het had gemaakt als ik in die tijd extra magnesium had geslikt...

Die vraag zal natuurlijk nooit beantwoord worden, maar misschien is het een gouden tip voor jou??

Laatst had ik spontaan ergens spierpijn, wou al een paracemolletje pakken.... en bedacht dat ik net zo goed magnesium kon slikken... en ja... hielp gewoon...

Geplaatst:
  • Auteur

Oei, volgens mij wordt het hier een medische babbeltuin

Het lijkt me erg vervelend om niet meer te kunnen doen wat je altijd deed.

@Jim, we hebben inderdaad 'alleen maar' schapen, geiten, ganzen, kippen, kwartels, varkens en honden.

Geplaatst:

Morguh,

Leuk een babbeltuin, en nog leuker reptielen.. dus wie ze heeft laat ze zien!

Hier schijnt na een flinke nachtvorst de zon weer en wordt vandaag de koude kas omgespit en nog een ander stukje. Verder had ik gehoopt al weer auto te kunnen rijden want ik vou volgende week naar de Vivarium ( vissen en reptielen beurs) beurs om mijn 2 hands aquarium bak op te halen maar dat kan ik wel vergeten.. dus nu een andere op lossing zoeken.

Verder gewoon lekker rustig aan doen want ik ben er nog lang niet en wil veels te snel maar het begin is er weer!

groetjes Sandra

Geplaatst:

Nou, op dit moment voel ik me net een reptiel! Telt dat ook??

Heb gisteren avond iets te diep in et glaasje gekeken vrees ik....

MAAR er bestaat niks beters dan wakker worden en dat de zonnestralen, door de kieren van je gordijnen, je vriendelijk toe lachen.

Zon, een mooie blauwe lucht, lekker ontbijt, een lieve vriend naast je op de bank en Jack Johnson op de achtergrond en mijn dag kan echt niet meer stuk!

Straks krijgen de keukenkastjes een grote beurt, daarna wandel ik naar mn tuintje en ga ik rooie uien zaaien en later in de middag ga ik naar een kunst expo. Me hoofdpijn zakt nu al weg. Lekker zondag vieren!

Geplaatst:

Jorieke,inderdaad een medische babbeltuin , laten we maar geen enquête starten

Alweer 8 graden buiten, gaat weer lekker gelukkig was het hier niet kouder -1,5!

Helaas wel weer wat tomatenplantjes kwijt.. Ik liet ze vallen Ach, nog voldoende over, voordeel van te veel zaaien

Geplaatst:

Goede morgen,ja ik wou 2 peterselie plantjes ergens anders zetten maar heb een deel van wortel kapot getrokken dus 2 minder .Maar heb er nog rond de 60

Geplaatst:

Mijn peterselie is vandaag weer ontkiemt, heb nu 5 plastic bekertjes vol met peterselie plantjes

Geplaatst:

Hoeveel plantjes in totaal?

Geplaatst:

hmm, geen idee , heb een half zakje zaadjes over 5 bekertjes verdeeld ongeveer

Geplaatst:

Wat ga je daar allemaal mee doen?

Wat ga jij dadelijk nog doen?tribalwars of de moestuin?

Geplaatst:

Er allemaal mee doen.. Ach zal denk in het eten verdwijnen, maar vorig jaar ook van de kruiden etc. redelijk veel kruidenboter gemaakt, wellicht dit jaar dus ook!

Dadelijk.. Nog wat in de tuin Jup, o.a. even wat plastic aanbrengen om even wat aardbeienplantjes nu beschut te zetten..

En huiswerk

Geplaatst:

Ja stom huiswerk moet ik ook nog doen.

Ik weet eigenlijk niet wat ik in de moestuin moet doen.Ja zitten en genieten.

Geplaatst:

Hoi allemaal, Ennnnne wie heb er hier nou reptielen en welke?????? Mijn broer heeft ooit Rattenslangen gehad, ben wat opzoek geweest naar die krengen. Waren ze weer eens ontsnapt, heb ze regelmatig bij de motor van de koelkast vandaan gehaald ( ja het is daar, natuurlijk lekker warm)

groetjes Natalie

Geplaatst:

Heb vorig jaar nog baardagamen gehad.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.