beertjerinke Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Hoi Ik ben op zoek naar smeerwortelzaden om volgend jaar te planten Ik wil graag smeerwortelgier gaan uitproberen na brantnetelgier mischien minder pijnlijk(heb me vaak gestoten tegen de netels hihi) Wil er gewoon voor betalen kan ze maar niet vinden op het internet Rianne Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
speets Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Die kun je gratis uit de natuur halen jòh Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Nynkef Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 als je een "wild" gebiedje zoekt waar gewoon zoet water is, slootjes e.d. , kom je ook vanzelf smeerwortel tegen Quote
Jorg Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Als je wilt kan je van mij stekjes van de Smeerwortel cultivar 'bocking 14' krijgen. Die vermeerderen zich niet via zaad maar via de wortels. Ze zijn daardoor makkelijk op hun plaatst te houden zonder dat ze heel je tuin over nemen. Je mag me PM'en als je interesse hebt. Quote
weknow Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Terzijde even. Smeerwortel wordt geteeld als plantaardige bemester. Wat gebruik je om te bemesten en moet er eerst een soepje van gemaakt worden? Of kun je de plant als geheel mee composteren? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorg Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Als plantengier de gehele plant (even met de grasmaaier er over en in de ton er mee), het blad als mulch of de gehele plant composteren (wortels kunnen wel weer uitlopen). Zie ook: https://www.moestuinforum.nl/ervaring-met-bemesting-smeerwortel-concentraat-t2234.html Quote
aseel Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Hoi. Ik ben ook op zoek naar bocking 14 wil er voor betalenMaar heb er wel stuk of 30 nodig. aseel Als je wilt kan je van mij stekjes van de Smeerwortel cultivar 'bocking 14' krijgen. Die vermeerderen zich niet via zaad maar via de wortels. Ze zijn daardoor makkelijk op hun plaatst te houden zonder dat ze heel je tuin over nemen. Je mag me PM'en als je interesse hebt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.