Katja1604 Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 Op het zakje stond dat het komkommerzaad was, maar er is toch echt een mega augurkenplant uitgekomen.Aangezien ik niks met augurken van plan ben, bied ik ze bij deze aan.Er hangt al heel veel aan de plant, klaar om te oogsten.Wil je augurken? Kom ze dan snel halen, vind het zo zonde dat ze anders weggegooid worden. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 Beetje ver om augurken te komen halen zo'n 250 km Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
weknow Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 @ Katja. Lief dat je ze weggeeft! Maaaar..... Je weet toch dat je augurken gewoon als komkommers kunt eten...?! Augurken zijn een soort komkommers (of is het andersom? Komkommers een soort augurken...) Persoonlijk vind ik het knapperige en stevige van augurken, in sla of op de boterham of uit het vuistje, zelfs lekkerder dan zo een natte en waterige komkommer. Je kunt er ook lekkere soep mee maken..... (net als van komkommers Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Katja1604 Geplaatst: 8 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2013 Ik vind komkommer juist lekkerder.Vind augurk heerlijk, maar eigenlijk alleen zoetzuur!Ik ga er dus echt niks mee doen, dus wie wilt? Quote
RvO Geplaatst: 9 augustus 2013 Geplaatst: 9 augustus 2013 ... Augurken zijn een soort komkommers (of is het andersom? Komkommers een soort augurken ...Komkommer en augurk zijn dezelfde soort (Cucumis sativus), slechts verschillende rassen. Quote
Katja1604 Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2013 Helemaal niemand?Dan gaan er morgen enkele kilo's augurken de kliko in. Quote
Erny Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 Zet ze voor de deur... gratis meenemen? Quote
Katja1604 Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2013 Hier voor de deur gaat dat niet werken, maar het is wel een goed idee.Ik neem ze wel mee naar de tuin met een bordje erbij. Quote
divicento Geplaatst: 12 augustus 2013 Geplaatst: 12 augustus 2013 geef ze anders aan de voedselbank er zijn altijd wel mensen blij mee te maken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.