Tuintjesdraak Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Even laten zien: Niet dus. Ik wil nl ee foto laten zien van een dubbelekersentomaatje die ik vandaag ontdekt heb, maar helaas, de foto tovoegen functie werkt niet op de een of andere manier bij mij?? Ook in mijn 'mijn seizoen' werkt het niet?? Wie kan mij verder helpen zodat ik hier die foto nog eens kan plaatsen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Hoe je dat doet, zou in dit draadje moeten staan...https://www.moestuinforum.nl/hoe-een-afbeelding-toevoegen-t10562.html Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuintjesdraak Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 Eens kijken of het met firefox wel wil lukken, want IE werkt het echt niet. Ja dus, okee, dan moeten we maar via firefox hier foto's toevoegen tot de owner een IE oplossing heeft gevonden, ik begreep uit het topic hierover dat er meer zijn die met IE problemen hebben met foto's uploaden? Nog 1 die ik erg leuk vond van mijj kersentomaatjes, past niet bij de naam van het topic, maar ze doen een stoplicht na: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts