aalterse-willy Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Hopelijk staat dit berichtje op de juiste plaats.Kreeg een paar dagen terug de kans om een groot stuk grond te bewerken, heb het er vroeger al eens over gehad, maar nu is het echt concreet en ik wil daar gaan tuinieren zonder veel te werken.Veel karton kan ik al krijgen en van de gemeente 12m³ compost, om te beginnen.Maar nu komt het zie;op dat stuk staat een oude schaapsstal en die zou ik willen verbouwen naar een kiekenkot om daat een tiental te oude leghennen in te laten leven.Dit hele bouwseltje zit nu denkelijk vol met allerlei beestjes welke ik er wel uit zou willen voordat ik echt ga verbouwen.Hoe kan ik dat het beste ontsmetten? Welk product en op welke manier?Hier staat nog wel een oude pot créoline maar in dat hok ligt geen vloer, dus is dat niet direct aangewezen.Beetje goede raad is héél welkom. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
RvO Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Misschien alle ramen en deuren open zetten en duimen voor een strenge winter... Quote
harmony Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Stel je vraag eens op het kippenforum, je bent vast niet de enige die zoiets doet www.kippenforum.nl Quote
TheoT Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Voor bloedluis heb ik pvc buisjes bij de zitstokken met daarin beschuitkarton.daar gaat de bloedluis overdag in zitten, en elke dag haal ik deze er uit om te verbranden. Quote Theo
harmony Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 @ Theo, heb je daar mss een fotootje van? Quote
TheoT Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 Hierbij een foto van het pijpje.Als ik het karton er uit haal doe ik even de brander in het pijpje. Quote Theo
Nynkef Geplaatst: 13 augustus 2013 Geplaatst: 13 augustus 2013 ik zou een verf-afbrander gebruiken zo'n speciale föhn, weet je wat ik bedoel?? Quote
Arnoud Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Mijn Opa en Oma gebruikten vroegen Ammoniak om de koeienstal te reinigen.Niet echt een fris goedje,maar wel het reinigt wel erg goed. Quote
mijke Geplaatst: 18 augustus 2013 Geplaatst: 18 augustus 2013 Kun je niet gewoon bij een random asiel of dierenpension navragen welk goedje ze daar gebruiken om schoon te maken? Die hebben daar gewoon desinfect voor namelijk, wat alles vrij effectief doodt, aangezien dat nogal belangrijk is als er zo veel verschillende dieren rondlopen. Succes! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.