Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hopelijk staat dit berichtje op de juiste plaats.

Kreeg een paar dagen terug de kans om een groot stuk grond te bewerken, heb het er vroeger al eens over gehad, maar nu is het echt concreet en ik wil daar gaan tuinieren zonder veel te werken.

Veel karton kan ik al krijgen en van de gemeente 12m³ compost, om te beginnen.

Maar nu komt het zie;

op dat stuk staat een oude schaapsstal en die zou ik willen verbouwen naar een kiekenkot om daat een tiental te oude leghennen in te laten leven.

Dit hele bouwseltje zit nu denkelijk vol met allerlei beestjes welke ik er wel uit zou willen voordat ik echt ga verbouwen.

Hoe kan ik dat het beste ontsmetten? Welk product en op welke manier?

Hier staat nog wel een oude pot créoline maar in dat hok ligt geen vloer, dus is dat niet direct aangewezen.

Beetje goede raad is héél welkom.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Voor bloedluis heb ik pvc buisjes bij de zitstokken met daarin beschuitkarton.

daar gaat de bloedluis overdag in zitten, en elke dag haal ik deze er uit om te verbranden.

Theo

Geplaatst:

Kun je niet gewoon bij een random asiel of dierenpension navragen welk goedje ze daar gebruiken om schoon te maken? Die hebben daar gewoon desinfect voor namelijk, wat alles vrij effectief doodt, aangezien dat nogal belangrijk is als er zo veel verschillende dieren rondlopen. Succes!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...