Geplaatst: 24 maart 201114 j Net naar huis gereden (van boodschappen doen op het bejaardentijdstip) met "Walk this way" van Run DMC en Aerosmith op mijn autoradio (met casettedeck!) Wooooooooooohhhoooooooooooo!!!!!! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 maart 201114 j Lekkah! Hier staat eigenlijk de hele dag KX Radio (radiostation rob stenders) op, via de computer en via een internetradio-tuner. Bekende dj's die draaien wat ze zelf leuk vinden zonder script. Meestal leuk, afhankelijk van de muzieksmaak van de dj. Belangrijker in ieder geval (voor mij dan) dat er niet te veel commerciële troep wordt gedraaid maar echte muziek zonder autotune ( ).
Geplaatst: 24 maart 201114 j Net naar huis gereden (van boodschappen doen op het bejaardentijdstip) met "Walk this way" van Run DMC en Aerosmith op mijn autoradio (met casettedeck!) Wooooooooooohhhoooooooooooo!!!!!!Had je alleen het dak nog open moeten kunnen klappen! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 24 maart 201114 j Auteur Das wat lastig met een bestel autootje. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 maart 201114 j Auteur ps: ik zit je op je hielen Koert, heb je het door? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 maart 201114 j ps: ik zit je op je hielen Koert, heb je het door?Ja ik had je in de gaten, maar nu heb ik per ongeluk iets te hard naar achteren getrapt ben ik bang, want je bent inmiddels afgehaakt! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 24 maart 201114 j Auteur Ja, soms kijk je hier even naar buiten en dan blijken er ineens 2 geiten op weg te zijn naar je fruitstruikjes. Die moet je dan even wegjagen. Heb ze gelijk een halsband en een stuk touw omgedaan. kl*te beesten facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 maart 201114 j Beetje in de stemming blijven In My Garden by the Swans Lynn Anderson -- Rose Garden http://www.youtube.com/watch?v=WO4wcNVbYOQ Van Morrison - In The Garden http://www.youtube.com/watch?v=YeuyoyMIF0Q
Geplaatst: 25 maart 201114 j Anouk is het meest recent.Verder ben ik een beetje blijven steken in de marillion en fleetwood mac-fase. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 26 maart 201114 j He, nog een Marillion fan. Toch wel alleen de periode met Fish he, want nu vind ik het niks
Geplaatst: 26 maart 201114 j U2 en Bruce Springsteen zijn mijn favo'sAl verschillende concerten van beide bezocht en erg van genoten.Deze oma van 56 is een echte rocker Dan ook nog Blôf en de Eagles, Anouk, tja eigenlijk heel breed. 28 maart 201114 j aangepast door Gast
Geplaatst: 26 maart 201114 j He, nog een Marillion fan. Toch wel alleen de periode met Fish he, want nu vind ik het niks Hmmm, niet alle cd met steve h zijn juweeltjes maar er zitten toch echt een paar mooie tussen.Ben je wel eens naar concerten geweest? Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 26 maart 201114 j Ik ben wel eens naar concerten geweest, maar niet van Marillion. Ik heb verder een hele brede smaak. [Pink Floyd, U2, Phil Collins, Rolling Stones, Rammstein, verder veel Jazz, Soul, Classic Rock]
Geplaatst: 26 maart 201114 j Auteur Op Rockwerchter (jaaaaaren geleden ) een optreden van Rammstein gezien (was al wel 'fan'), was GAAAF!! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 maart 201114 j Auteur Met vuurwerk? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 maart 201114 j Auteur Oooooh ja te gek zeg! Wat een heerlijk nummer toch We stonden er op dat festival terrein aardig ver van af, en toch was het heet met die vlammen! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 maart 201114 j Auteur Nee, klinkt goed! Al ben ik niet per sé dol op dat Duits... Was even op zoek naar een nummer van Marilyn manson (this is the new shit) maar wat een rot site is youtube toch. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 maart 201114 j Auteur Ben met mijn moeder (en zusje) 2 keer naar Marilyn manson in de HMH geweest. Erg gaaf! van mij mag muziek wel lekker knallen! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 maart 201114 j Maar ik vind dit dan ook weer prachtig http://www.youtube.com/watch?v=iK1_HjE4Q2M
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.