Geplaatst: 8 april 201114 j lol, heb nog bij Bertus paardgereden toen hij nog ene manege had vanavond Roger Waters met the wall
Geplaatst: 8 april 201114 j lol, heb nog bij Bertus paardgereden toen hij nog ene manege had vanavond Roger Waters met the wall Veel plezier en niets verklappen!Mijn man gaat morgen, ik kan helaas niet.Gelukkig kan ik teren op HET "the wall"-concert.Het concert in Berlijn. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 8 april 201114 j Mijn man en broer en 2 vrienden zijn vanavond.Kreeg een sms dat toen ze de kaarten afhaalden bij het gelredome, ze inner circle staan, dus kaartjes met polsbandje.Dus met de snufferds voor aan, leuk voor hen.
Geplaatst: 19 mei 201114 j Leuk topic! Zelf luister ik naar veel verschillende muziek en doe ik soms (underground) concertjes regelen. Toevallig laatst voor OLDSEED en binnekort doe ik een showtje voor Bird http://www.bird-music.nl/Hele rustige muziek, maar ik vind dit heerlijke tuinier muziek en gewoon lkkr om op te zwijmelen alleen op de bank. Ook de plaat van Eddie Vedder is erg goed, Eels, Damien Rice enzovoort zijn heerlijke bands om bij te zwijmelen na mijn meningMaar ik luister ook ontzettend veel punk en metal. O.a slayer, de oude metallica, nuclear assault, municipal waste, Bratpack, Night Fever, Regulations! en nog zo ontzettend veel meer. Tevens ben ik opgegroeid met The Doors, Jimi Hendrix, Canned Heat, Fleet Woodmac enzovoort en ook dit luister ik nog erg vaak. Ik ervaar mezelf als een echte muziek freak, want je kan het zo gek niet noemen of ik luister het. Ik heb zeker meer dan 300 lp's en ep's en wel bijna 350 cd's en dan praat ik nog niet wat ik allemaal op mn computer heb staan....
Geplaatst: 7 juni 201114 j Gewoon omdat het alweer mooi weer is en ook omdat het heerlijke festival seizoen weer voor de deur staat en alhoewel ik ze allemaal live zal moeten overslaan dit jaar heb ik gelukkig genoeg aan alle zoete herinneringen...... VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 5 juli 201114 j Auteur Ik heb echt niets met de 'Jeugd van tegenwoordig' maar hun nieuwe hit (Get spanish) is echt errug leuk facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 juli 201114 j Net pas droog hier, eindelijk kan ik genieten van de opgefriste tuin en dan dit op de achtergrondhttp://www.youtube.com/watch?v=2wm1OMzfedU VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 13 juli 201114 j Lekkere meezingers voor straks onderweg in de auto naar de vakantiebestemming VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 19 juli 201114 j Wat vind je dan van deze? Eenmaal opgezet kom je nooit meer terug... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 juli 201114 j Lekkere meezingers voor straks onderweg in de auto naar de vakantiebestemming Met een paar kids op de achterbank die meezingen gaat dat niet goedkomen Vooral die laatste is wel heel erg. Die heeft meerdere op YouTube staan om van te gillen (gillend naar huis)! Vooral als 'Ramona' ook nog mee danst: Good things come in small packages
Geplaatst: 20 juli 201114 j Vooral die laatste is wel heel erg. Die heeft meerdere op YouTube staan om van te gillen (gillend naar huis)! Vooral als 'Ramona' ook nog mee danst: Ja Rinus is een internetheld! VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 21 juli 201114 j Rinus is een baas. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 25 juli 201114 j Wat een stem, en wat een eeuwige zonde. Amy... VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 12 september 201114 j ik luister nog wel is naar oude blues aretha franklin ofzo,,...justin bieber en lady gaga vind ik niks,bruno mars, adele, demi lovato, enimen hebben echt talent... Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
Geplaatst: 12 september 201114 j ik luister nog wel is naar oude blues aretha franklin ofzo,,...justin bieber en lady gaga vind ik niks Weet je zeker dat je twaalf bent? Fantastisch! Nou speciaal voor jou dan: Amy Winehouse sings Tenderly (Sarah Vaughn) Billie Holiday sings All of Me Janis Joplin sings Piece of my Hearthttp://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=KSoXJl2ALUk&NR=1 Aretha Franklin sings Don't play that Song VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 12 september 201114 j Nou en dan doen we deze er ook nog even bij! Betty Wright sings Tonight is the Nigth VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 12 september 201114 j Ohhhhh, ik heb een acute aanval van nostalgia... http://www.youtube.com/watch?v=nzc0Ea_XKqY http://www.youtube.com/watch?v=geVL-csTISk Faithless at their Alexandra Palace Concert VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 13 september 201114 j 't jonge 'tjonge... naar wat muziek luisteren jullie zeg... Als ik dat allemaal in de tuin zou spelen vallen m'n tomaten onmiddellijk van hun struik en de worteltjes kruipen een eind de grond in !!
Geplaatst: 13 september 201114 j Weet je zeker dat je twaalf bent? Fantastisch! Nou speciaal voor jou dan: ps: mischien klinkt het raar voor volwassenen dat ik justin bieber en lady gaga niks vind,maar (dat is wat ik weet) is justin bieber meer geliefd bij meisjes, en enkele jongens,en lady gaga is volgens mij niet zo bij de jeugd, en anders niet velen , ik ga ze nu luisteren, die tracks gr theo Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
Geplaatst: 13 september 201114 j Ik vind de muziek van BZB wel mooi en een beetje van die house muziek Omdat het kan.
Geplaatst: 13 september 201114 j ik luister nog wel is naar oude blues aretha franklin ofzo,,...Theo leuk dat je naar "oude"muziek luistert. Aretha Franklin zingt eigenlijk meer Soul dan Blues. Alhoewel het dan ook weer rhytm-and-blues ( R en B) kan heten...lastige naamgeving.Ik ben wel fan van haar en ook b.v. van James Brown,Sam Cook, Otis Redding en Janis Joplin. Van moderne muziek hou ik wel van Raccoon, Gare du Nord, Shela Sue etc.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 14 september 201114 j Hee, je zit me toch niet uit te lachen he? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 september 201114 j nee hoor... nee,tuurlijk niet gt theo Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
Geplaatst: 19 september 201114 j Auteur Nineties week bij 3fm! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.