Geplaatst: 24 mei 201213 j Eindact op maandag! Genieten Greetje, ik wou dat ik met je mee kon Inderdaad als afsluiter op pinkpopmaandag, maar is toch lastig als je dinsdag weer gewoon moet werken.Hebben we wel overwogen, maar vonden de rest van het programma op maandag niet zo Twee jaar geleden op pinkpop gezien (al 5 keer eerder hoor)en dus nu naar Keulen.Dit is veel handiger, kunnen we maandag lekker uitslapen en ook qua afstand iets gunstiger voor ons
Geplaatst: 24 mei 201213 j Het Peter Hook, Joy Division "Closer" project de week erna ... dat was gewéldig!!! (... zag net in Summer Darkness program dat dat toevallig ook daar geprogrammeerd staat... is enorme aanrader). Oh Joy Division, ja dat was nog eens 'n tijd. VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 24 mei 201213 j Ahja Veuv... Dat was écht terug in de tijd... was zooo goed... iedereen was opeens weer tig jaar jonger... en kon niet anders als reageren op de goede sfeer en de eerlijk gespeelde muziek én de goeie opbouw... En ze hebben natuurlijk wel... zoals in Groningen betaamt... extra toegiftrondje gedaan...Gingen ze ook nog eens los met een reeks van de ons ozo bekende nummers die eigenlijk niet op de officiele setlist stonden... Publiek ging los. Iedereen swingen. Helemaal goed.
Geplaatst: 27 mei 201213 j Voor iedereen die gaat (of er al is): heel veel plezier! Eigenlijk een overbodige wens....... VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 27 mei 201213 j Ah, die is ook leuk van Sinead... wánt ik sta daar namelijk ergens vooraan in het publiek... Na afloop nog T-shirts van haar staan verkopen. Zelf gedrukt naar eigen foto gemaakt in Vredenburg een tijdje daarvoor. Gingen als warme broodjes want waren de enige Sinead-shirts... Leuk dat gelink...
Geplaatst: 27 mei 201213 j Nou, omdat je nog zo laat op bent ..... eentje nog dan VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 27 mei 201213 j Vroeg.... laat.... allemaal relatief... Ok, lekker voor het zomerse nu: met Willie Nelson:http://www.youtube.com/watch?v=ZsEMUCSQzyg&feature=BFa&list=AL94UKMTqg-9ADoKW4e19b1Cxxde5LxXt9
Geplaatst: 27 mei 201213 j Ook gezien.... toen ergens... toen er met graspollen werd gegooid tijdens hun... (Goed optreden trouwens... daar niet van... )"Killing in the name off......" Beweegt er iemand als ik: Motorpsycho .....zeg...?....?
Geplaatst: 27 mei 201213 j Maar.... wat ik eigenlijk wilde zeggen....Deze is toch ook zo ongeloofelijk mooi!... Vooral nu ik 'm op supergoeie oordopjes hoor.... totale herontdekking ..... Vanavond ook weer zitten kicken/genieten... en wel lekker hard he!!?!
Geplaatst: 28 mei 201213 j Keulen 27 mei 2012 Prachtig weer in een vol stadion, de show van Bruce Springsteen,Lange dag maar dat was het waard, vanmorgen om half 4 in mijn bedje geploft en half 10 al weer wakker Wat een energie straalt hij uit. Het was in 1 woord GEWELDIG in Keulen.Lekker nagenieten vandaag.
Geplaatst: 28 mei 201213 j Vandaag staat hij hier een stukkie verderop op pinkpop, als de wind goed staat kunnen we lekker meeluisteren in de tuin Btw tickets voor Rise Against 12 juni
Geplaatst: 29 mei 201213 j Vanavond Codeïne sinds 23 jaar weer gezien, same place, same speaker links, same corner stage ... Vera-Groningen... Heel mooi sterk en introvert optreden... Zij voelden zich vanavond ook thuis in een tour waar ze van grote Europese stad naar de ander worden gesleept (Groningen als enige ned/duitsland optreden...) ... tonight was home... En zo voelden ze het ook... en lieten dat blijken ook Link: das niet groningen maar wel codeine: en.. Slowcore...van voordat die term was uitgevonden, .... Ze waren geweldig vanavond. En het onovertroffen "Pea"..
Geplaatst: 29 mei 201213 j Dankjewel Erny! Leuke Links. Het was zeker een gaaf festival. Stiekem vind ik Gothic Pogo Festival, een kleiner festival naast het WGT nog leuker. Dit is nog 80's georienteerd. Oude, maar ook nieuwe muziek. En leeftijd? van 17 tot 50. Het leuke is ook het internationale karakter. Zo sprak ik deze keer met mensen uit Mexico en een meid uit Bolivia. Moeilijk voor te stellen dat het daar nog veel meer leeft. Summer darkness ben ik niet zo'n fan van. Geef mij naar oldskool. Op SD krioelt het van de neo-hippies. Ook wel 'Cybers' genoemd. Zij luisteren naar psychedelische tekno/ skinny puppy achtige dingen. En hebben drugs nodig om te genieten. Foto'tje posten doe ik hier maar niet. Misschien dat sommige mensen er aanstoot aan nemen (werkgever) Maar je mag me altijd toevoegen op Facebook als je nieuwschierig bent. Wat ik vaak grappig vind aan Wavers - goede, brede muzieksmaak- easy on the eyes- houden van katten en/of tuinieren Leukste bands die ik deze editie gezien heb waren Red Lorry Yello lorry en Sigue sigue Sputnik.
Geplaatst: 31 mei 201213 j Ja, soms kijk je hier even naar buiten en dan blijken er ineens 2 geiten op weg te zijn naar je fruitstruikjes. Die moet je dan even wegjagen. Heb ze gelijk een halsband en een stuk touw omgedaan. kl*te beesten Wat een mooie humor een geit vind ik wel mooi genieten
Geplaatst: 31 mei 201213 j gut......als ik dit zo allemaal lees...ben ik dus echt 'n oude beppe van net nog geen 60!ben duidelijk blijven hangen in de sixties................beatles: yesterdayselvera's, blue diamonds, willeke alberti maar heb dan ook nog 78toeren platen.... wel grappig om jullie bijdragen te lezen,blijf ik ook wat dat betreft op de hoogte! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 11 juli 201213 j A.s weekend (do/vr/za )in Groningen de tweede editie van het herrezen Swingin' Groningen (voorheen wegbezuinigd door cultuurbarbaren maar terecht opnieuw in ere hersteld...).Gratis toegankelijk met mooi jazz/soul/funk program...http://www.swingingroningen.nl/index.htm En nu maar hopen op eindelijk wat bijpassende lekkere zwoele avonden...
Geplaatst: 19 januari 201313 j Hier die vaan Mestreech reuze benieuwd wat jullie ervan verstaan kunnen
Geplaatst: 9 februari 201412 j soms ga ik achter de muziek aan....... is wel ALLEEN geschikt voor de oudjes........ een heerlijke playlist die we vroeger als kind meezongen Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 7 mei 201411 j Greetje ik ken 'm ook Van de piratenzenders In het moestuinseizoen zijn dit ook wel twee van mijn vaste moestuinliedjes die ik regelmatig even luister Verder luister ik van alles. (Moderne) country, NL-talig, Duitstalig, beetje wat heden ten dage op de radio is. Gouwe ouwe etc
Geplaatst: 8 mei 201411 j Mijn muziek smaak zal ik jullie maar besparen.Daar wordt ik wel heel nieuwsgierig van Ik houd van dit soort muziek: http://youtu.be/2pE-OwC1aes
Geplaatst: 10 mei 201411 j en.... wie kijkt tussendoor het songfestival?mijn favo's conchita...geweldig statement...no woman of man...just human!en onze Eigen ilse en Waylon natuurlijk + bake a cake...... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.