appelvrouw Geplaatst: 3 januari 2016 Geplaatst: 3 januari 2016 (aangepast) Ik ben wel zo`n beetje uitgeruild..anders ben ik echt de hele MTFD alleen maar daar mee bezig. Dus vandaag heb ik mijn vraag en aanbodlijst geschrapt en heb ik hier alleen de ruilafspraken. Dat neemt niet wel dat je nog best kunt vragen om iets als je denkt dat ik het heb. Willen jullie allemaal nakijken of alle afspraken erop staan? Geef:Simke: citroenverbena, ochtendmix, winterkamperfoelie.Jorieke: mispelgelei, Yakon, winterkamperfoelieCiska: mispelgelei, kastanjeboon ( haricot gout chataigne d`Echenans), geelwortel voor ErnyAngela: mispelgelei, gele iris, geelwortelJootje: kaaspotjes 2 x + koningskaars en heemst..Estemy: tomatenzaadjes meerdere soorten blauw/ VeltWil/Topaz or huanKibas: bonte en gewone eeuwig moesP.Gestoord: TayberryReina: TayberryWeknow: zeepkruidGoldfish: citroenverbena en knoflookbieslook + zijn boek C. Shein en mini granaatappelboompjeBerijl: 2 kaaspotjes en oerprei en perzikSalamander: Bumble bee oerpreiJasmin: ochtend,verkouden,avondthee en provencaalse kruiden..Groentjuh: 2 x hazelnootNasuada: Ochtend- en verkoudheidstheeAnna3: 3 soorten kruidenthee, bietenzaad, boerenkoolzaad, zaad tomaat VeltWil, Gojibessenstruikje.Kim: gojibessenstruikje.Robo: watertimer. walnotenBouwvrouwe: gele iris, laatste stek winterkamperfoelie Zuurdesem: Angela, Prettig Gestoord Krijg:Yuras: Physalis en oranje paprika.Ciska: rozenstekkenKibas: chayoteAngela: proseccoJorieke: Zwartmoeskervel, brave Hendrik/Zeebiet indien aanwezig, komkommerplantje(s)Goldfish: Boek Sepp Holzer, blauwe besPrettig G.: rode puntpaprika/mortgage/lincolnBerijl: vlees/zeepjesGroentjuh: gehaktmolenSalamander: paprika, ammi nogwatiusJane Doe: braam NavahoJasmin: zeepjesNasuada: geleisuikersSimke: tomaatpl. en bloemkoolpl.Estemy: plantjes broccoli + nog 2 srt.Anna3: Tomatenplanten 5 srt. zaadjes dancing W.S., 2 xpaprikaReina:Weknow:Jootje: tomatenplantenRobo: bloemen enzoBouwvrouwe: hemerocalis, herfstanemoon 27 maart 2016 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 10 januari 2016 Auteur Geplaatst: 10 januari 2016 De MTFD afgelopen september kon ik niet komen, maar ik had toen aan twee mensen een Gojibes beloofd..aan Enjoy en wie de tweede was kan ik zo gauw niet vinden. Afhankelijk van de dag voor de a.s. MTFD ( heel gunstig voor mij zijn de zaterdagen&weekenden 16 en 23 april ) kan ik deze nu meenemen, ik weet alleen niet meer of ik het ruilmateriaal al ontvangen heb..dat geloof ik niet. Ik heb wel via Jorieke aardbeien van Angela gekregen en netten voor over de bessen van Simke. De zadenruilen heb ik toen per post afgedaan.Angela met jou heb ik geloof ik geen vervolgafspraak gemaakt? Simke krijgt een citroenverbenaplantje. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Van mij krijg je nog een aantal rozen stekken. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Als het goed is heb je aardbeiuitlopers gehad en een stokroos? Die had ik beide voor je bij Jorieke achtergelaten. Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 januari 2016 Auteur Geplaatst: 11 januari 2016 Super Ciska, die was ik (bijna) vergeten!Angela, natuurlijk ook de stokroos..die staat al voor het huis voor de broodoven Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Estemy Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Ik herinner nog dat ik misschien iets met een loganberry had met jou (in de herfst)of heb ik het helemaal mis. Als je eentje wil hebben kan dat prima. Anders vind ik die blauwe indigo en de paarse tomaatjes heel erg leuk. Ik zou heel graag wat zaad willen (maar 1-3 zaadjes is al genoeg) Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
weknow Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Even off-topic... Mooie (foto's van die) blauwe tomaten aan je struiken, Appelvrouw. Krijg er zo maar veel zin in! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Oh, mag ik wat van die mispelgelei? Vind het ook goed om wat te proeven op de dag zelf hoor. Ik ben wel benieuwd Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Ben eigenlijk ook best wel beetje erg benieuwd hoe die gelei smaakt ....net als jorieke Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Oh, mag ik wat van die mispelgelei? Vind het ook goed om wat te proeven op de dag zelf hoor. Ik ben wel benieuwd Hier nog een die wil proeven Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 januari 2016 Auteur Geplaatst: 12 januari 2016 Leuk allemaal!In volgorde:Estemy, ja je mag wat tomatenzaadjes, ik heb er niet veel dus het wordt verdelen. IK wil je er aan de eind vd maand wel enkele sturen? Dan kan je ze op tijd zaaien.Jorieke, Ciska en Angela jullie krijgen alle drie een potje mispelgelei. De gelei is wat dunnetjes, maar we hebben al geproefd en hij is heerlijk bij kaas, paté of gewoon op een broodje met lekkere roomboter gelepeld mmm Ik heb twee grote potten en twee kleine, even kijken hoe ik dat verdeel.Ik denk dat de 4e pot maar meemoet als hapje op de mtfd.Jootje: een aardenwerken kaaspotje voor verse kaas. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Leuk ik ben benieuwd, klein potje is voor mij prima hoor.Ik heb nog nooit mispel gegeten. Quote
Ciska Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 oww jet, wat aardig. Maar doe mij maar een heel klein potje dan. Is genoeg hoor, was benieuwd naar de smaak.Vind die mispels er altijd zo vreemd uitzien zo vreemd dat ik mij altijd afvraag of dat wel eetbaar is... Quote
Ciska Geplaatst: 15 januari 2016 Geplaatst: 15 januari 2016 Hey Jet, Heb je voor mij misschien ook wat kastanje bonen? Voor de probeer? Quote
Kibas Geplaatst: 15 januari 2016 Geplaatst: 15 januari 2016 Mag ik van jou een stek van de bonte eeuwig moes en van de groene eeuwig moes?Je krijgt van mij een chayote, dat was al afgesproken. Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 januari 2016 Auteur Geplaatst: 15 januari 2016 ik zet jullie erbij. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 januari 2016 Geplaatst: 15 januari 2016 Vergeet niet dat je van mij prosecco krijgt in ruil voor gele iris. Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 januari 2016 Auteur Geplaatst: 15 januari 2016 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 Jet, mag ik van jou een tayberry? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
appelvrouw Geplaatst: 18 januari 2016 Auteur Geplaatst: 18 januari 2016 Leuk, jazeker! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
reina Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 heb je nog een tayberry stek over? Ik wil er dan graag een. Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Geplaatst: 19 januari 2016 Tayberry voor jou Reina... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Mag ik vragen voor het zeepkruid? We hebben de groterbloemige meer witrose, maar deze violette vinden we veel mooier, met heel veel kleinere bloemen...hebben we lang geleden ook al gehad. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
appelvrouw Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Geplaatst: 19 januari 2016 Prima Weknow ik zet ze erbij.. Voor de tayberries: net even gekeken in mijn kas..het is er -5 geweest vannacht, nu -3. De tayberries staan in (kleine) pot onder een laagje vliesdoek, ik haal ze wel even in de schuur voor aankomende nacht, ik weet niet zeker of ze die vorst kunnen hebben... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.