Alles dat geplaatst werd door Lia56
-
Teeltwedstrijd 2023 : Bleekselderij
@Amrutten sorry, gemist. Nu wel op de lijst
-
Het weer in 2023
Lekker weer een paar droge dagen... was hier bar en boos met de wind en de vele regen...Vandaag ook ca 30mm
-
Je nieuwe aankopen
Lijkt mij een heel nuttig boek. Veel lees plezier.
-
Teeltwedstrijd 2023 : Bleekselderij
We hebben een voorlopige nieuwe winnaar..👍
-
Waar ruikt je huis nu naar?
-
Wat heb je vandaag (of gisteren) in de tuin gedaan? 2023
Voornamelijk planten geruimd die door de hevige wind geknakt waren.... daarna nog verder gegaan met t beitsen van de schutting..
-
Ruiltopic Jorieke 7 oktober
Wordt vanzelf groot toch? ook graag eentje
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2023
Ovenschotel met kip ( bio) en groenten uet, ook de krieltjes.. straks in de oven en daarna nog wat kaas strooien.
-
Appelvrouw aanbod en zo oktober 23 mtfd
Nee joh... als die baal er nog staat is dat ca 15kg... kan ik best wel wat van missen hoor. Je hoort t vrijdag of zaterdag
-
Ruiltopic Jorieke 7 oktober
Ik hou mij aanbevolen. Heb na de verbouwing nog een lege plantenbak van 7 x 0,5m..
-
Appelvrouw aanbod en zo oktober 23 mtfd
Als t goed is heb ik wel wat voor je. Zal t vrijdag even in Frankrijk kijken. Vlgs mij staat daar nog een baal Hoef je niet te kopen...
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2023
-
Wat heb je vandaag (of gisteren) in de tuin gedaan? 2023
Zonnebloemen omgezaagd ( waren ruim 3,5m hoog dus dik) wat tomaten geoogst en begonnen met de schutting te beitsen
-
Het weer in 2023
Hier waait nu ook van alles weg..😒 Ook hier een hele rare kleur lucht
-
Wat heb je vandaag uitgedeeld/weggegeven?
Pepers, paprika's en potjes jam aan heel veel buren..
-
Jubeltopic
@fre3ke Wat fijn dat t je nu meezit. Blaadjes trekken is bijzaak..
-
Veel van het forum gelezen nu toch maar even voorstellen
Welkom op dit forum. Heel veel lees en leerplezier
-
Het weer in 2023
Net 20 min een wolkbreuk hier, totaal 24 mm. We waren nog bezig met een goot aan de nieuwe aanbouw maken... nou ja pech, zijn maar even gestopt 😉
-
Jubeltopic
Wat ben ik blij met dit forum... Krijg ik ineens van @jootje de vraag of ik nog wat knoflooktenen wil ivm mislukte KO oogst door de mineervlieg... Helemaal confuus, vind ik zo bijzonder... Dank je wel Jootje Daar word ik helemaal happy van
-
Wat heb je net (in)gemaakt? (uit eigen tuin)
- Inmaken courgette
-
Inmaken courgette
Thanks... ga ik eens bekijken..
-
Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2023
Rollade van de BBQ. Vlees van de slager, de rest uet. Daarbij krieltjes ook uet en natuurlijk de salade..
- Paprika in 2023 🫑
-
Inmaken courgette
mmmm moet ik dus eerst een voedseldroger kopen..