prettig gestoord Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 (aangepast) Ik bied aan; Rode blok paprika planten (vergeven)Gele blok paprika planten ( vergeven)Oranje blok paprika planten (vergeven)Rode punt paprika planten. (vergeven)Gele punt paprika planten (vergeven)Red cherry peper planten Meloen honeydew Mayan zadenMeloen crimson sweet zadenMeloen piel de sapo zaden Radijszaden breakfast (rood met wit kopje) Kruisbesplant rood, ras onbekend (vergeven) Aardbeien ostara en lambada (vergeven) 4 half lange violette aubergine plantjes 3 passieflora edulis plantjes (vergeven) Is er belangstelling voor wat Amerikaanse tomatenrassen al dan niet al voorgezaaid? Rassen als Abe Lincon, Big Rainbow, aunt ruby's german green, yellow pear, mortgage lifter, prudens purple, garden leader monster of black krim? (Vergeven) Ook nog millefleur, zuckertraube, maja, whipper snapper tomatenzaden Oh en ik heb nog een nieuw zakje zaden van Tomatilo purple van Vreeken 3 walnotenzaailingen van een jaar oud Ik zoek; Druif Esther3 Wyandotte hennen max 1 jrAmrock hennen ( van Willy) Marans broedeieren of henAraucana broedeieren of henKweepeer boom/struikReine Claude Verte boomHallische riesen hazelnootAnanaskers plantjeHak en of jampotjes VEEL!Bonenstokken Ciska: geef: 2x lambada, rode en 2x gele punt/paprika, 10 ostara planten krijg jampotten Appelvrouw: geef rode puntparika planten, mortage lifter en abe lincon tomaten planten, krijg tayberry, bruine flesjes en zaaitrays Angela: geef: puntpaprika planten geel en rood tomaten , Abe Lincon, Big Rainbow, aunt ruby's german green, mortage lifter, prudents purple, garden leader monster, black krim, passieflore edulis plantje. krijg...kweepeergelei en bruine flessen Henkg: geef 2 gele blok paprika, krijg druif Rondo Jorieke: geef rode, gele en oranje blokpaprika, krijg Japanse sierkwee stek Jootje: geef gele blok paprika, rode punt paprika, krijg hak potjes Willy: geef verscheidene paprika en peperplanten, komt hier thuis ophalen, krijg amrock kuikens Weknow: geef rabarber Victoria plantjes, krijg daslook, zitavia witte bes Salamandertje: geef rabarber Viciria plantjes, krijg peulen zaden Goldfish: geef 2 polka plantjes, krijg mijn knieperkus bak en 20 x 18l wietpot voor legalere teelt Kim: geef oranje blokpaprika, krijg ananaskers pubens, hakpotjes Bouwvrouwe: geef prudens purple, black krim tomatenzaden, abe lincoln tomaat, krijg kweepeerafsteker 14 april 2016 aangepast door Gast Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Ciska Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 Eeeeeh....hoeveel potjes van HAK en jam ben je nodig? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 Zou ik een rode en een gele punt mogen? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 17 januari 2016 Auteur Geplaatst: 17 januari 2016 @ciska, denk in de richting van 100+ potten.... Maak alleen al ruim 150 potten jam per jaar @ angela, yup dat mag Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 Welk formaat bedoel je dan? Die hele kleine (200 ml geloof ik? ) ? Of net iets groter? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 Kijk dan af en toe of er iets op mijn lijstje staat voor je? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 17 januari 2016 Auteur Geplaatst: 17 januari 2016 @jorieke neen 340ml en de grote hakpotten gebruik ik ook veel voor groentes @ angela zal ik doen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Ciska Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 Van beide? Hmmmm dan moet ik nog ff doorsparen...kom richting de 50 wel...tegen april zal het wel een stuk meer zijn....maar 150 Ik geloof dat ik de meiden van de facilitaire dienst maar weer eens ga vragen om jampotten te sparen voor mij Van de hak potjes heb een 10 tal...het zijn kleine potjes. Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 Zou ik twee van die rode punt paprika`s mogen?Ik heb niets van je lijst, maar kijk eerst even op mijn lijst voordat we verder zoeken naar een ruilmogelijkheid..misschien staat er toch iets voor je bij. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 Ik neem aan dat je dan zelf deksels koopt? Ik kan er heel wat krijgen, maar dan zijn het deksels die een beetje zurig ruiken (omdat er zure inhoud in heeft gezeten) of de deksels zijn gedeukt omdat ze dan beter open draaiden Op mijn favo hakpotjes (die voor me zijn opgespaard) staat trouwens 370 ml. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 18 januari 2016 Auteur Geplaatst: 18 januari 2016 Appelvrouw, dat kan en ik zal bij jou ook even kijken Jorieke, ik heb meestal de 1-2 open potjes van hak, en 370 ml zou zomaar kunnen. Ik gebruik die en de grote hak potten het meest. Daar zijn alleen helaas geen losse deksels voor te koop. Ook hak zelf kon mij er niet aan helpen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 Bedoel je geen deksels voor die grote potten? Zou best kunnen, die zijn te groot voor hier. Voor de 370 potjes bestel ik ze bij Brouwmarkt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 18 januari 2016 Auteur Geplaatst: 18 januari 2016 Jorieke, ik heb hen gemaild met de vraag of ze deksels hebben voor de 1 2 open potjes maar die zouden ze niet hebben. Ook flessenland had ze niet. Mocht jij ze wel hebben dan heel graag het bestelnummer! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 Oh, die 1 2 open potjes hebben ander schroefdraad? Korter zeker? Ik heb nog oude hak potjes... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jane Doe Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Infrmeer eens bij Plato, probeer via de verpakking en niet product te informeren. http://www.platopc.nl/site/Denk als je verteld waarom je deze verpakking wil hebben, ze wel een uitzondering willen maken en hopelijk kunnen ze dat ook. Hoeveel afname ben ik wel benieuwd naar, wie weet is gezamelijk inkopen mogelijk. Edithttp://www.platopc.nl/site/portfolio/categorie/verpakking/smartcap-plato-product-consultants/Lijkt erg op de deksels van weck en die glazen potten (mason jar) in usa.Dit is de producent van de verpakking, neem eens met die contact op.http://www.crowncork.com Quote
aalterse-willy Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Eieren van Amrock kippen zou ik wel kunnen hebben, of kuikens? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
prettig gestoord Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Geplaatst: 19 januari 2016 Willy, als het kan zijn kuikens geweldig, zoek een hen of 6 en een onverwante haan. Op jullie aanraden willen we toch met een paar gaan fokken Wat kan ik voor jullie betekenen of wat zijn de kosten voor de kuikens? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Geplaatst: 19 januari 2016 Jane, ik zal eens kijken wat ze te melden hebben Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
aalterse-willy Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Willy, als het kan zijn kuikens geweldig, zoek een hen of 6 en een onverwante haan. Op jullie aanraden willen we toch met een paar gaan fokken Wat kan ik voor jullie betekenen of wat zijn de kosten voor de kuikens?Een onverwante haan kan ik u niet bezorgen, of ik moest er aan eentje geraken bij die mens die de eieren voor mij uitbroed in zijn machine, zal het dan eens vragen.Kosten of zo, tja, wat moet ik daar op zeggen? Niets zeker, denkelijk geen kosten maar een schoon plantje is altijd welkom.Ben wel van plan om de kalkoenen gewoon te laten broeden en dan de kuikens weg te nemen zodat ze snel terug gaan leggen en ik zeker twee ronden kan hebben. Maar of ik tegen de MTFD kuikens zou hebben is een andere vraag. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
prettig gestoord Geplaatst: 19 januari 2016 Auteur Geplaatst: 19 januari 2016 @willy heb ongetwijfeld nog wel een paar paprika's en peperplantjes voor u Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
henkg Geplaatst: 25 januari 2016 Geplaatst: 25 januari 2016 Deksels Hak 1-2-open: zie: post300864.html#p300864Als je wilt, stuur ik je één nr. 70 dekseltje op (dan je NAW via PB)Zurig ruikende deksels? Probeer eens een paar uur in een warm water badje met wat huishoudsoda. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
berijl Geplaatst: 27 januari 2016 Geplaatst: 27 januari 2016 ik heb afgelopen jaar zaden gewonnen uit de ananaskers. Ik moet nog gaan ontdekken of ze kiemkrachtig zijn maar als dat lukt, wil ik wel een plantje voor je meebrengen? Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
prettig gestoord Geplaatst: 27 januari 2016 Auteur Geplaatst: 27 januari 2016 @ henkg ik zoek echt die 1/2 open deksels ivm artrose in mijn handen. Gewone deksels krijg ik bijna niet meer open. Volgens mij zijn de deksels van brouwland de normale toch? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 27 januari 2016 Auteur Geplaatst: 27 januari 2016 @ berijl ja kijk maar of dat lukt. Heb jij trouwens wyandottes? Wij zouden van de vorige MTFD in mei vorig jaar nog wat hennen kuikens ruilen. Ik zoek 2 wyandotte hennen om te laten broeden Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
berijl Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 ik ga mijn best doen. Ja klopt, ik wil wel kijken of ik tzt kuikens voor je heb maar die kon je niet huisvesten toch? Als ik zo vroeg kuikens heb, moeten ze zeker nog even onder de lamp. Volwassen wyandottes heb ik niet over voor je helaas. Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.