G&J afstudeerders Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 beste lezer Wij zijn op dit moment aan het afstuderen bij een niet nader te noemen bedrijf, waar we een product aan het ontwikkelen zijn die o.a. nauw verwant is met de wereld van het moestuinieren.In dat kader willen we vragen of u onderstaande enquete in wilt vullen, het zou ons erg op weg helpen. vraag 1Wat is uw voornaamste reden om groenten te verbouwen?1) Geldbesparing2) Vrijetijdsbesteding3) Zelfvoorzienendheid4) anders, namelijk; vraag 2Vroeger werd de oogst in kelders bewaard om te kunnen overwinteren. Op welke manier bewaart u de oogst?1) In de koelkast2) In de vriezer3) In een kelder4) Ik bewaar niets5) Anders, nl: vraag 3Aardappelen en groenten kunnen lang bewaard worden in een koele, donkere plek zoals een kelder. Zou u een makkelijk te bereiken kelder wensen zodat u oogst langer kunt bewaren?1) Ik heb een kelder2) Ik zou best een kelder willen3) Ik heb altijd al een kelder gewild4) Ik heb ooit een kelder overwogen5) Ik heb geen behoefte aan een kelder vraag 4Als u een koele kelder had waar groenten, aardappelen, uien etc lang bewaard kunnen blijven, zou u dan groter (voordeliger) inkopen/oogsten?1) Absoluut2) Misschien3) Nee vraag 5Hoe groot is uw moestuin in m2?: vraag 6Heeft u een wijnvoorraad?1) Nee2) Ja, 0-10 flessen3) Ja, 10-50 flessen4) Ja, 50 flessen of meer hartelijk dank, Gerrit & Joost Quote
Koert Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Tuurlijk werk ik even mee, veel succes met jullie onderzoek! Vraag 1: eigenlijk toch wel 3 antwoorden: 2 en 3 en ook de kwaliteit van mijn producten(smaak,niet bespoten etc.)Vraag 2: Op meerdere wijze: koelkast, vriezer en voorraadkast Vraag 3: 3Vraag 4: 1Vraag 5: 300 m2Vraag 6: 2 Quote Even a broken clock is right twice a day
RickT Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Vraag 1 = 3Vraag 2 = 2 en 3 en 5 inmaken/wekken [maar dat moet ik nog gaan uitproberenVraag 3 = 2Vraag 4 = 1Vraag 5 = momenteel 30 m2 maar dat wordt alsmaar meerVraag 6 = 1 [ik drink ze meestal direct op.] Ik snap alleen niet zo best wat een wijnvoorraad met een moestuin heeft te maken Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
Helly Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Ik kreeg eerder t idee dat ze een kelder aan je willen verkopen Quote Good things come in small packages
G&J afstudeerders Geplaatst: 25 maart 2011 Auteur Geplaatst: 25 maart 2011 Ter verduidelijking @RickT: De vraag over wijn heeft te maken met jullie eventuele behoefte om ook wijn op te slaan, zijn we ook benieuwd naar:)@Helly: We proberen niets te verkopen, nog niet in ieder geval! Wilt u nu wel de enquete invullen? Bedankt tot dusver voor uw reacties! Wij blijven nieuwsgierig naar nog meer meningen! Met vrolijke groet, G&J Afstudeerders. Quote
dennislp Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 was het niet makkelijker om zo'n online enquete te maken waarbij je t kan aanklikken enz? die automatische dingen die zo hier en daar gratis kunnen? ook veel simpeler voor jullie zelf denk Veel succes met het afstuderen! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Vraag 1 = 1,2 en 3, maar vooral 3Vraag 2 = 3 en 5: wecken, drogenVraag 3 = 1 en 2, onze kelder is te klein!Vraag 4 = 1Vraag 5 = tja... Laten we het een halve hectare noemen. De eigenlijke moestuin is kleiner, maar we verbouwen ook veel voor de dieren (en onszelf) Vraag 6 = 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
freggel Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 1 = 22 = 23 = 14 = 35 = 112 m26 = 1 Quote blog/freggel/
Frank Houweling Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 vraag 12 vraag 23 vraag 31 vraag 43 vraag 5Hoe groot is uw moestuin in m2?1ha vraag 6Heeft u een wijnvoorraad?2 Als je het een moestuin kunt noemen, meer een fruittuin Is trouwens geen kelder maar een koude, donkere schuur. Neem aan dat dat ook als kelder telt? Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
BiancaO Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Ach vraag 1Wat is uw voornaamste reden om groenten te verbouwen?1) Geldbesparing vraag 2Vroeger werd de oogst in kelders bewaard om te kunnen overwinteren. Op welke manier bewaart u de oogst? 2) In de vriezer vraag 3Aardappelen en groenten kunnen lang bewaard worden in een koele, donkere plek zoals een kelder.Zou u een makkelijk te bereiken kelder wensen zodat u oogst langer kunt bewaren? 5) Ik heb geen behoefte aan een kelder vraag 4Als u een koele kelder had waar groenten, aardappelen, uien etc lang bewaard kunnen blijven, zou u dan groter (voordeliger) inkopen/oogsten? 2) Misschien vraag 5Hoe groot is uw moestuin in m2?: 20m2 vraag 6Heeft u een wijnvoorraad?1) Nee Quote
Jorg Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 1-2; 2-5- meerdere technieken: inmaken, invriezen, vorstvrije locatie de garage; 3-5; 4-3; 5-208+16; 6-2 Succes met de studie en laat nog even van jullie horen Gerrit en Joost. Quote
Frans Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Reeds in het gelukkige bezit van een kelder (nee ik ben echt niet geinteresseerd in een tweede ) wil ik toch wel de vragen beantwoorden. vraag 1Wat is uw voornaamste reden om groenten te verbouwen?1) Geldbesparing2) Vrijetijdsbesteding3) Zelfvoorzienendheid4) anders, namelijk; Veel plezier om te zien hoe de natuur in zijn werk gaat. Je na al die jaren nog blijven verbazen en verwonderen . De opbrengst is daar ondergeschikt aan vraag 2Vroeger werd de oogst in kelders bewaard om te kunnen overwinteren. Op welke manier bewaart u de oogst?1) In de koelkast2) In de vriezer Vreemde vraag deze. Zoals iedereen weet is de enige effectieve methode om je oogst langdurig goed te bewaren de diepvries en anders misschien de wat oudere methode van inwecken3) In een kelder4) Ik bewaar niets5) Anders, nl: vraag 3Aardappelen en groenten kunnen lang bewaard worden in een koele, donkere plek zoals een kelder. Zou u een makkelijk te bereiken kelder wensen zodat u oogst langer kunt bewaren?1) Ik heb een kelder2) Ik zou best een kelder willen3) Ik heb altijd al een kelder gewild4) Ik heb ooit een kelder overwogen5) Ik heb geen behoefte aan een kelder vraag 4Als u een koele kelder had waar groenten, aardappelen, uien etc lang bewaard kunnen blijven, zou u dan groter (voordeliger) inkopen/oogsten?1) Absoluut2) Misschien3) Nee.. voor de echte moestuinhobbyist is zijn hobby geen centenkwestie vraag 5Hoe groot is uw moestuin in m2? Te groot. Ik kan er als ik wil aan groenten en fruit meer uit halen dan wat ik voor twee personen nodig heb: vraag 6Heeft u een wijnvoorraad?1) Nee2) Ja, 0-10 flessen3) Ja, 10-50 flessen4) Ja, 50 flessen of meerEen variabele voorraad. Ik maak nog wel eens een camperreisje naar Frankrijk en die wijnvoorraad wordt dan iedere keer weer op een voordelige manier aangevuld. Ik ben dan wel geen zeeuw maar ons ben op dat gebied toch wel zunig in Limburg Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
RickT Geplaatst: 26 maart 2011 Geplaatst: 26 maart 2011 Ja, maar jij geeft er ook weer een hoop voor terug he Frank Het had ook zo gekund http://www.studentenenquete.nl/ Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
essiebes Geplaatst: 27 maart 2011 Geplaatst: 27 maart 2011 beste lezer Wij zijn op dit moment aan het afstuderen bij een niet nader te noemen bedrijf, waar we een product aan het ontwikkelen zijn die o.a. nauw verwant is met de wereld van het moestuinieren.In dat kader willen we vragen of u onderstaande enquete in wilt vullen, het zou ons erg op weg helpen. vraag 1Wat is uw voornaamste reden om groenten te verbouwen? 2) Vrijetijdsbesteding vraag 2Vroeger werd de oogst in kelders bewaard om te kunnen overwinteren. Op welke manier bewaart u de oogst?1) In de koelkast vraag 3Aardappelen en groenten kunnen lang bewaard worden in een koele, donkere plek zoals een kelder. Zou u een makkelijk te bereiken kelder wensen zodat u oogst langer kunt bewaren? 5) Ik heb geen behoefte aan een kelder vraag 4Als u een koele kelder had waar groenten, aardappelen, uien etc lang bewaard kunnen blijven, zou u dan groter (voordeliger) inkopen/oogsten?1) Absoluut vraag 5Hoe groot is uw moestuin in m2?: ca 5 m2 vraag 6Heeft u een wijnvoorraad?1) Nee hartelijk dank, Gerrit & Joost Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 Ik heb dit onderwerp opgeschoond. Wie de enquete in wil vullen die kan dat nog doen. En wie dat niet wil, die doet het niet Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nicolette Geplaatst: 28 maart 2011 Geplaatst: 28 maart 2011 vraag 1: 4 de smaak en het gezonde van de onbespoten groenten vraag 2: 2 vraag 3: 3 vraag 4: 1 vraag 5 +/- 350 m2 vraag 6: 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.