vagebond Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Hallo, wij wonen in de Betuwe. Sinds 3 jaar probeer ik een moestuin bij te houden. Erg leuk, maar door allerlei andere hobbies-werk, soms moeilijk. Toch blijf ik het proberen.Naast de moestuinhobby hebben we teckels, paard, 2 kleine shetjes, kippen en een aanloopkat.Dan nog het werk erbij plus gezinsleven en de dag zit wel aardig vol Ik hoop hier veel te leren over het moestuinieren.Ingrid Quote
Stan Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Wekomen een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Lynn Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
roosmarij Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Hallo Ingrid, welkom hier! Tegenover de tijd die het kost staat ook een hoop plezier en andere voordelen, mag ik hopen! Veel plezier! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.