joseenik Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 hallo allemaal,ik ben José van houten en kom uit flevolandben pas begonnen met het zaaien van pepers en paprika's.ook ben ik alles wat ik aan fruit eet, of er een pit in zit of zaad, alles gaat de aarde of in de zipzoo zak.ik heb er zelfs een kamer voor vrij gemaakt, zodat ik de winter door kan zaaien.yep, een beetje verslavend, hoop voor volgend jaar mijn groente tuintje klaar te hebben.dus aan het werk!!!! elk advies is dan ook welkom groetjes en happy farming van mij Quote
Guest Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 Hoi dat is leuk ik ben ook net nieuw. En heb de zolderkamer vrijgemaakt om ook door te kunnen zaaien.Welkom en hopelijk verloopt alles spoedig. Groetjes jessica Quote
Stan Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 Welkom en een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Lynn Posted September 3, 2013 Posted September 3, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com
roosmarij Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Hallo José, welkom! Leuk hè, dat er uit een zaadje een plantje komt .... Naast verslavend is het ook wel eens lekker aanpakken, maar dan heb je ook wel wat. Veel plezier en ik hoop dat je dit jaar veel succes hebt! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Jorieke123 Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Recommended Posts