Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

image76191378396272.jpgHoi,

Dit boekje gescoord bij de kringloop. De herdruk hiervan was de laatste keer de prijs van de wedstrijd op dit forum. Ik kan er niks mee, maar misschien een ander wel.

Voor een paar leuke zaadjes stuur ik hem voor je op!

Zo, eens kijken of de foto nu niet op zijn kop zit. Heb een foto gemaakt met de ipad op zijn kop.....

Verdraaid....het werkt!

Geplaatst: (aangepast)

Jootje, graag!

Na deze twee woordjes gauw op verzenden getikt.

De rest is edit...

Wil je eens kijken wanneer dit boek voor 't eerst uitgegeven is?

Volgens mij is het een van de boeken die ik zoek.

aangepast door Gast
Geplaatst:

O, twee liefhebbers? Volgens mij heb ik het boek ook..en al lang uit Ik zal eens kijken, anders mag je de mijne wel hoor Feetje...

Edit: heb het..het zal wel 1e druk zijn, want druk staat er niet bij, uitgave 1984

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

ik heb van de bieb hetzelfde boekje geleend en al 3 keer verlengd, zo interessant vind ik het !! Mijn bieb-uitgave is de 3e druk uit 2005.

Ik zou um best zelf willen hebben

Geplaatst:

Zo, eens kijken of de foto nu niet op zijn kop zit. Heb een foto gemaakt met de ipad op zijn kop.....

Verdraaid....het werkt!

Leuk! Een beetje humor in een tekst, dat waardeer ik zeer. Kuel! (verdraaid)

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Oké, geen probleem hoor, kan ik het straks lekker lezen als de kachel weer aan is en ik lekker op mijn schapenvachtje ervoor kan liggen!

(Maar desondank: wanneer kom je weer naar NL?)

Geplaatst:

Het boekje is zonet binnen en blijft bij mij!

Ik ben er erg tevreden mee.

Het is een van de boekjes die ik had (in 1984 al), maar ik heb er in mijn zoektocht om ze terug te vinden een paar door elkaar gehaald... zie het topic: zoek een boek, ik zal daar een en ander wijzigen.

Dus helaas, dit exemplaar wordt niet verder doorgestuurd!

Jootje, bedankt!

Vanmorgen al een envelopje met wat zaden naar je toegestuurd, hopelijk heb je er wat aan, geen idee wat je voorkeur heeft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...