Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Uuuh huuu ik mag nog niet mee doen , maar geef niet, ik wacht wel tot volgend jaar heb op dit moment toch niet veel om in de envelop te doen, want wil eerst oude zaad op maken. En ben er al bijna door heen.

Geplaatst:

Ik doe nu niet mee in 2e ronde. Voel me toch wat bezwaard over dat de envelop die ik stuurde in sorteermachine is vermorzeld. Stel dat er weer zo iets gebeurt?

Heb bovendien intussen wel al zo veel zaadgoed van allerlei, dat ik daar eerst maar eens wat schoon schip in moet maken en wat ik heb ook daadwerkelijk laten groeien. Bovendien komt binnenkort ook nog de "Blijde Zaden Doos" nog een keer hier langs en ga ik naar de Velt-studiedag in Brussel, waar ook een vrij grote planten- en zadenruilbeurs aan verbonden is.

Het aanbod om bij te dragen aan vulling van de envelop voor de 2e ronde, staat nog! Ik weet niet wat er verloren is gegaan en hoe "interessant" de inhoud nog is voor een volgende rondgang?

Laat je me weten of ik daarvoor nog wat moet opsturen Bubbels?

Overigens heb ik van de "klacht" bij TNT na een automatische bevestiging niets meer vernomen. Verwacht daar niet veel meer van. (En heb eerlijk gezegd ook niet veel zin om daar over door te drammen).

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ik had een aantal soorten tomaten waarvan ik er geen enkele meer terug heb gezien. De inhoud is verder prachtig hoor. Veel bladgroenten, kruiden, "vergeten" groenten en heel veel bloemen. Dus mocht je nog iets dergelijks als tomaten, pepers, wortels, bietjes, dat soort dingen willen delen, dan is dat altijd welkom. Maar wat mij betreft ben je gewoon welkom in ronde 2. (Heb je gePBt)

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Het ziet ernaar uit dat ik slechts 2 inschrijvingen heb voor de volgende ronde. Dat is echt veels te weinig om mee verder te gaan. Zijn er verder echt geen liefhebbers?

Geplaatst:

Bubbels schreef:

Ik had een aantal soorten tomaten waarvan ik er geen enkele meer terug heb gezien. De inhoud is verder prachtig hoor. Veel bladgroenten, kruiden, "vergeten" groenten en heel veel bloemen. Dus mocht je nog iets dergelijks als tomaten, pepers, wortels, bietjes, dat soort dingen willen delen, dan is dat altijd welkom.

Ik ben bezig met nog wat bij elkaar te zoeken, van die "dat soort dingen". Alleen heb ik zo veel, dat ik even het overzicht kwijt ben en daarom duurt het een paar dagen.

Wat betreft de 2e ronde.... Misschien een nieuwe inschrijving openen en er een 5e editie van maken? (Niet iedereen op het forum volgt deze draad en is op de hoogte van een erg leuke zaad-ruil-gelegenheid vermoed ik)

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

De enveloppe mag wel langs mij komen, dat ik er wat zakjes zaad, wat specialere dingen, in doe. Ik heb niet zo'n behoefte zelf aan zaad. Maar hier langs sturen en dat ik alleen maar wat aanvul ( brievenbusenveloppe-maat ) is prima wat mij betreft.

Geplaatst:

ja, hij mag hier ook langs komen voor een bijvulling

(zelf hebben we genoeg zaden om de tuin twee jaar te bedekken met planten ik geloof trouwens dat de zaadhandelaren genoeg zaden verkopen om heel nederland 4x te bedekken )

Geplaatst:

Ik wil wel mee doen, maar ben nog niet zo lang lid. Heb ook niet veel om te ruilen, omdat ik een hoop oud zaad aan het op maken ben. Heb wel iets heel apart liggen hier maar weet niet of het zaad nog goed is heb het zelf nog niet uit geprobeerd was ook een krijgertje.

Geplaatst:

Ik ben aan het broeden op wat ik ga doen. Super dat er mensen zaden willen toevoegen, maar dan moeten er wel deelnemers zijn die ervan profiteren (niet dat je mij hoort klagen als ik een bom zaden binnen krijg hoor, ). Ik vraag me af hoe zinvol het is om een zadenenvelop 5 te beginnen. Zou dat werken?

Geplaatst:

eind dec- januari inderdaad ? Dan zijn mensen bezig met de planning voor het nieuwe seizoen.

Geplaatst:

Eigenlijk zou ik graag een "vruchtgewassen-envelop" doen. Tomaten, pepers, paprika's, pompoen, courgettes etc. Zou dat wat zijn?

Geplaatst:

je hebt al de gewone beginnersenvelop-de blije tas waar van alles inzit

en dit vrije topic van vraag en aanbod

als ik zo het forum lees zijn er veel mensen die tomaten,pepers en paprika's telen dus denk dat bubbels zoiets best wel kan proberen

zou wel een nieuw topic daarvoor openen.

en dan kijken wat mensen ervan vinden........

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

Ik kan wat soortjes tomaten doneren ( niet te veel zaden per soort hoor ) Dus laat maar langs komen , ik haal er niks uit

Nieuw topic is dan wel slim ja. Wat courgette en pompoensoorten heb ik ook nog over.

Geplaatst:
Eigenlijk zou ik graag een "vruchtgewassen-envelop" doen. Tomaten, pepers, paprika's, pompoen, courgettes etc. Zou dat wat zijn?

Vraag=antwoord=heb ik al gegeven @Greetje.

Is er vraag naar-DOEN.

Of ga je ook meedoen Greetje

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Vraag=antwoord=heb ik al gegeven @Greetje.

Is er vraag naar-DOEN.

Of ga je ook meedoen Greetje

nee thea...

greetje gaat niet meedoen, want greetje is niet van de vruchtgewassen

maar ik vond het idee erg leuk! ook in het kader van het tomatentopic vandaar mijn meedenk reactie

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...