thea Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ben weer van de partij. envelop boven water Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Eveline68 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Uuuh huuu ik mag nog niet mee doen , maar geef niet, ik wacht wel tot volgend jaar heb op dit moment toch niet veel om in de envelop te doen, want wil eerst oude zaad op maken. En ben er al bijna door heen. Quote
beertjerinke Geplaatst: 12 november 2013 Geplaatst: 12 november 2013 Hij is weer onderweg Ik doe graag weer mee hihi Leuk hoor Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Bubbels Geplaatst: 12 november 2013 Auteur Geplaatst: 12 november 2013 Super. Denk dat ik 'm dan morgen binnen heb. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Bubbels Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Geplaatst: 14 november 2013 Zadenenvelop is binnen! Zag er keurig uit. T/m 20 november inschrijven voor ronde 2. Via PB! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
weknow Geplaatst: 14 november 2013 Geplaatst: 14 november 2013 Ik doe nu niet mee in 2e ronde. Voel me toch wat bezwaard over dat de envelop die ik stuurde in sorteermachine is vermorzeld. Stel dat er weer zo iets gebeurt?Heb bovendien intussen wel al zo veel zaadgoed van allerlei, dat ik daar eerst maar eens wat schoon schip in moet maken en wat ik heb ook daadwerkelijk laten groeien. Bovendien komt binnenkort ook nog de "Blijde Zaden Doos" nog een keer hier langs en ga ik naar de Velt-studiedag in Brussel, waar ook een vrij grote planten- en zadenruilbeurs aan verbonden is. Het aanbod om bij te dragen aan vulling van de envelop voor de 2e ronde, staat nog! Ik weet niet wat er verloren is gegaan en hoe "interessant" de inhoud nog is voor een volgende rondgang?Laat je me weten of ik daarvoor nog wat moet opsturen Bubbels? Overigens heb ik van de "klacht" bij TNT na een automatische bevestiging niets meer vernomen. Verwacht daar niet veel meer van. (En heb eerlijk gezegd ook niet veel zin om daar over door te drammen). Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Bubbels Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Geplaatst: 14 november 2013 Ik had een aantal soorten tomaten waarvan ik er geen enkele meer terug heb gezien. De inhoud is verder prachtig hoor. Veel bladgroenten, kruiden, "vergeten" groenten en heel veel bloemen. Dus mocht je nog iets dergelijks als tomaten, pepers, wortels, bietjes, dat soort dingen willen delen, dan is dat altijd welkom. Maar wat mij betreft ben je gewoon welkom in ronde 2. (Heb je gePBt) Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Bubbels Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Geplaatst: 19 november 2013 Het ziet ernaar uit dat ik slechts 2 inschrijvingen heb voor de volgende ronde. Dat is echt veels te weinig om mee verder te gaan. Zijn er verder echt geen liefhebbers? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
weknow Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Bubbels schreef:Ik had een aantal soorten tomaten waarvan ik er geen enkele meer terug heb gezien. De inhoud is verder prachtig hoor. Veel bladgroenten, kruiden, "vergeten" groenten en heel veel bloemen. Dus mocht je nog iets dergelijks als tomaten, pepers, wortels, bietjes, dat soort dingen willen delen, dan is dat altijd welkom. Ik ben bezig met nog wat bij elkaar te zoeken, van die "dat soort dingen". Alleen heb ik zo veel, dat ik even het overzicht kwijt ben en daarom duurt het een paar dagen. Wat betreft de 2e ronde.... Misschien een nieuwe inschrijving openen en er een 5e editie van maken? (Niet iedereen op het forum volgt deze draad en is op de hoogte van een erg leuke zaad-ruil-gelegenheid vermoed ik) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Bit Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 De enveloppe mag wel langs mij komen, dat ik er wat zakjes zaad, wat specialere dingen, in doe. Ik heb niet zo'n behoefte zelf aan zaad. Maar hier langs sturen en dat ik alleen maar wat aanvul ( brievenbusenveloppe-maat ) is prima wat mij betreft. Quote
RobO Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 ja, hij mag hier ook langs komen voor een bijvulling (zelf hebben we genoeg zaden om de tuin twee jaar te bedekken met planten ik geloof trouwens dat de zaadhandelaren genoeg zaden verkopen om heel nederland 4x te bedekken ) Quote
Eveline68 Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Ik wil wel mee doen, maar ben nog niet zo lang lid. Heb ook niet veel om te ruilen, omdat ik een hoop oud zaad aan het op maken ben. Heb wel iets heel apart liggen hier maar weet niet of het zaad nog goed is heb het zelf nog niet uit geprobeerd was ook een krijgertje. Quote
Bubbels Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 Ik ben aan het broeden op wat ik ga doen. Super dat er mensen zaden willen toevoegen, maar dan moeten er wel deelnemers zijn die ervan profiteren (niet dat je mij hoort klagen als ik een bom zaden binnen krijg hoor, ). Ik vraag me af hoe zinvol het is om een zadenenvelop 5 te beginnen. Zou dat werken? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
thea Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Je kan het proberen?Niet geschoten ........................ Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Erny Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Of je wacht even tot februari oid... ? Quote
Bit Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 eind dec- januari inderdaad ? Dan zijn mensen bezig met de planning voor het nieuwe seizoen. Quote
Erny Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 En ná de december/januari kaartjes drukte bij de post... Quote
Bubbels Geplaatst: 20 november 2013 Auteur Geplaatst: 20 november 2013 Eigenlijk zou ik graag een "vruchtgewassen-envelop" doen. Tomaten, pepers, paprika's, pompoen, courgettes etc. Zou dat wat zijn? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
greetje Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 gewoon voorstellen! is vast wel vraag naar Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
thea Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Ik ben voor alles in de envelop. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
greetje Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 je hebt al de gewone beginnersenvelop-de blije tas waar van alles inziten dit vrije topic van vraag en aanbodals ik zo het forum lees zijn er veel mensen die tomaten,pepers en paprika's telen dus denk dat bubbels zoiets best wel kan proberen zou wel een nieuw topic daarvoor openen.en dan kijken wat mensen ervan vinden........ Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Bit Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Ik kan wat soortjes tomaten doneren ( niet te veel zaden per soort hoor ) Dus laat maar langs komen , ik haal er niks uit Nieuw topic is dan wel slim ja. Wat courgette en pompoensoorten heb ik ook nog over. Quote
thea Geplaatst: 21 november 2013 Geplaatst: 21 november 2013 Eigenlijk zou ik graag een "vruchtgewassen-envelop" doen. Tomaten, pepers, paprika's, pompoen, courgettes etc. Zou dat wat zijn? Vraag=antwoord=heb ik al gegeven @Greetje. Is er vraag naar-DOEN. Of ga je ook meedoen Greetje Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Eveline68 Geplaatst: 21 november 2013 Geplaatst: 21 november 2013 Oooh lijk me leuk, er is best wel veel vraag naar verschillende soorten tomaat en paprika. Ik wil wel mee doen. Quote
greetje Geplaatst: 21 november 2013 Geplaatst: 21 november 2013 Eigenlijk zou ik graag een "vruchtgewassen-envelop" doen. Tomaten, pepers, paprika's, pompoen, courgettes etc. Zou dat wat zijn? Vraag=antwoord=heb ik al gegeven @Greetje. Is er vraag naar-DOEN. Of ga je ook meedoen Greetje nee thea...greetje gaat niet meedoen, want greetje is niet van de vruchtgewassen maar ik vond het idee erg leuk! ook in het kader van het tomatentopic vandaar mijn meedenk reactie Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.