Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

jong egeltje gevonden op de stoep.

Featured Replies

Geplaatst:

Jong egeltje gevonden op de stoep bij de buren. De egel is een kleine 10cm en ging niet weg toen we eraan kwamen lopen. De dierenbescherming gebeld en die komt de egel straks ophalen omdat deze nog redelijk klein is en overdag niet zich verstopt. En rolt zich niet op als je hem oppakt.

Hier een foto van de egel.

744949_0_82_dsc02288.jpg

189992_0_82_dsc02287.jpg

Geplaatst:

lieff !! Heb je het diertje een schoteltje water gegeven? En een paar regenwormen of slakjes ??

Geplaatst:

Wat een ukkie! Waarschijnlijk wat zwak vanwege dorst en honger. Goed dat ie bij jou is gekomen en niet is overreden oid...

Mocht je wat kattevoer in huis hebben en de dierenambulance nog niet komt kan je 'm daar wat van geven... NOOIT melk geven (even voor diegenen die dat nog niet weten... )

Geplaatst:

Wat een dropje

Fijn weer een dier gered

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Ja had een schoteltje water en wat katten brokjes in de doos gezet. Wachtend op de dierenambulance is de egel uit de doos ontsnapt. Waar die nu is geen idee.alles aan de kant gehad de kassen speelgoed van de kids weg gehad. Maar nergens te vinden. heb 2 schoteltjes eten neer gezet afwachten of de egel te voorschijn komt.

Geplaatst:

Aww, lief en sneu tegelijk he? Wij hadden een paar jaar terug met kerst ook zo'n egeltje in onze bijkeuken zitten ineens. Totaal niet schuw, at zo uit mijn hand. We hebben hem naar de egelopvang weggebracht toen, want als ze nog zo klein zijn zijn ze hoogstwaarschijnlijk hun moeder kwijt, en zonder hun moeder overleven ze het nog niet op deze leeftijd. Ik hoop dat je het egeltje nog vindt zodat je hem alsnog aan de opvang mee kunt geven!

Geplaatst:

Hoe is het afgelopen met het egeltje?

Geplaatst:

Helaas heb ik de egel niet meer gevonden dus hoop ik dat i via de buitendeur is weggelopen. Ik heb ook overal, onder de kas eten gezet maar daar is ook niet van gegeten. Ik hoop dat i zichzelf red. Groetjes jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.