wildgroenepassie Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 hoi,even mezelf voorstellen. Mijn naam is marion en eetbare wilde planten in de moestuin zijn mijn passie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wildgroenepassie Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 antwoord ik even op mezelf. Wel een foto geupload, maar vergeten op de voeg toe knop te drukken, dus hier alsnog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 welkom Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Welkom ! ( Je kan trouwens altijd je eerdere bericht aanpassen , foto toevoegen, etc ) Veel zoek en leesplezier hier op het forum ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Welkom Marion! Op de foto ziet het eruit of je al heel wat tuinuurtjes achter de rug hebt! lekker hè, eten uit eigen tuin?! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rinus55 Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 hi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Lokman Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 welkom,wat leuk (zal ook wel lekker zijn) wilde eetbare planten! iets voor een nieuw topic? of is ie er alhoe dan ook veel plezier op dit mooie medium. Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pyr Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Hi lieve mensen...ook nog even voorstellen....mijn naam bleek al in gebruik te zijn?!? dus heb ik er Pyr van gemaakt zoals men mijn naam afgekort gebruikt. In deze incarnatie ben ik nu 76 jaar in de running....de laatste paar jaren werkt mijn lichaam niet meer mee ommijn kleine...soort hof-tuintje te onderhouden en ben ik op zoek gegaan om er vaste bloeiende planten in te zetten...zoals Hortensia's die weinig onderhoud vragen, dus heb ik ze vorig jaar...zo,n beetje rondom het midden van de tuin met(terrasje).. en aan de achterkant van de border geplant...dit jaar hebben ze nog niet gebloeid. Ik hoop stap voor stap wat model in m,n tuintje te krijgen op deze manier......maarja de akelei komt op waar het er zin in heeft ook tussen de stenen van terrasje en op de een of andere manier staat mijn tuin sinds 3 jaar vol gele klaprozen die al hééél vroeg in het voorjaar bloeien en ermee door gaan tot nu aan toe al is het nu nog maar een enkeling...zodra deze lieverdjes opkomen staat de tuin in een mum van tijd barstens vol van ze.... en nee geen denken aan om ze uit te roeien...Ze zijn vanzelf verschenen en ik heb zo'n idee dat ze vanzelf weer zullen verdwijnen....als ik de boodschap die ze voor me hebben....eindelijk heb begrepen dat was dit jaar nog niet het geval...zo...dit was mijn voorstelrondje...maar waarschijnlijk "hoor" ik niet op dit forum thuis????Hartegroet,Pyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Dag Pyr, Welkom, leuk dat je je voorstelt.... en tuurlijk hoor je op het forum thuis als je dat zelf ook maar zo voelt... alléén... hoor je op deze manier niet helemaal in dit topic thuis. Het jezelf voorstellen heb je namelijk gedaan in het voorsteltopic van forumlid "Wildgroenepassie". Je kan een eigen voorsteltopic aanmaken door bij de Voordeur op het blokje "Nieuw Bericht" te klikken. Hierheen kan je dan bijvoorbeeld het bericht dat je hier geplaatst hebt copieëren. Ook kan je bijvoorbeeld een eigen blog (met foto's) bijhouden in Moestuinseizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pyr Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Dank voor je welkom.... ... toch wel juist gevoeld dus...dat ik ergens verkeerd zat...Ik ga er ook weer vandoor....'k heb net een computer en ben van alles aan het uitzoeken en uitproberen...dank voor jullie gastvrijheid en heel veel pleizier met met waar jullie mee bezig zijn...Hartegroet van Pyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 welkom Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts