Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen

wildgroenepassie

Recommended Posts

Hi lieve mensen...ook nog even voorstellen....mijn naam bleek al in gebruik te zijn?!? dus heb ik er Pyr van gemaakt zoals men mijn naam afgekort gebruikt. In deze incarnatie ben ik nu 76 jaar in de running....de laatste paar jaren werkt mijn lichaam niet meer mee om

mijn kleine...soort hof-tuintje te onderhouden en ben ik op zoek gegaan om er vaste bloeiende planten in te zetten...zoals Hortensia's die weinig onderhoud vragen, dus heb ik ze vorig jaar...zo,n beetje rondom het midden van de tuin met(terrasje).. en aan de achterkant

van de border geplant...dit jaar hebben ze nog niet gebloeid. Ik hoop stap voor stap wat model in m,n tuintje te krijgen op deze manier......maarja de akelei komt op waar het er zin in heeft ook tussen de stenen van terrasje en op de een of andere manier staat mijn tuin sinds 3 jaar vol gele klaprozen die al hééél vroeg in het voorjaar bloeien en ermee door gaan tot nu aan toe al is het nu nog maar een enkeling...zodra deze lieverdjes opkomen staat de tuin in een mum van tijd barstens vol van ze.... en nee geen denken aan om ze uit te roeien...Ze zijn vanzelf verschenen en ik heb zo'n idee dat ze vanzelf weer zullen verdwijnen....als ik de boodschap die ze voor me hebben....eindelijk heb begrepen dat was dit jaar nog niet het geval...

zo...dit was mijn voorstelrondje...maar waarschijnlijk "hoor" ik niet op dit forum thuis????

Hartegroet,

Pyr

Dag Pyr, Welkom, leuk dat je je voorstelt.... en tuurlijk hoor je op het forum thuis als je dat zelf ook maar zo voelt... alléén... hoor je op deze manier niet helemaal in dit topic thuis.

Het jezelf voorstellen heb je namelijk gedaan in het voorsteltopic van forumlid "Wildgroenepassie".

Je kan een eigen voorsteltopic aanmaken door bij de Voordeur op het blokje "Nieuw Bericht" te klikken. Hierheen kan je dan bijvoorbeeld het bericht dat je hier geplaatst hebt copieëren.

Ook kan je bijvoorbeeld een eigen blog (met foto's) bijhouden in Moestuinseizoen.

Dank voor je welkom.... ... toch wel juist gevoeld dus...dat ik ergens verkeerd zat...

Ik ga er ook weer vandoor....'k heb net een computer en ben van alles aan het uitzoeken en uitproberen...dank voor jullie gastvrijheid en heel veel pleizier met met waar jullie mee bezig zijn...

Hartegroet van Pyr