nick86 Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Hallo, Ik was benieuwd of jullie wel zaden hebben ontvangen de laatste tijd bij Hobbyzaden.nl? Ik heb twee weken geleden wat besteld en nog niets ontvangen. Ook heb ik geen reactie op mijn bericht gekregen. Ik was benieuwd of jullie daar ook al zaden hebben besteld en nog niets ontvangen? Quote
kroongj Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Nou ja, wat een toeval! Ik probeer net de site te bereiken maar krijg een veiligheidswaarschuwing van mijn firewall. De site lijkt niet meer te bereiken. Jammer, want ik had graag even rond gesnuffeld . Is Lisa nog actief? Ik kan weinig recente activiteit vinden van haar op het forum. Of kijk ik nu verkeerd.. Quote Groet, Geert-Jan
Bubbels Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Ik heb geen problemen met de website. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
kroongj Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Vreemd.. We hebben het hier toch over www.hobbyzaden.nl? Ik kan er met geen enkele browser op komen. Quote Groet, Geert-Jan
Bubbels Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Ja, geen probleem, mijn firewall zegt er ook niks over. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
nick86 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 Hmm, de site doet het wel. Bestel al 2 jaar mijn zaden daar met tevredenheid. Was wel een grote bestelling. Maar 2 weken en geen bericht terug vond in vreemd Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Hallo, Ik was benieuwd of jullie wel zaden hebben ontvangen de laatste tijd bij Hobbyzaden.nl? Ik heb twee weken geleden wat besteld en nog niets ontvangen. Ook heb ik geen reactie op mijn bericht gekregen. Ik was benieuwd of jullie daar ook al zaden hebben besteld en nog niets ontvangen?Vorig jaar had ik het zelfde, had een bestelling gedaan die ik na twee weken nog niet binnen had.Heb toen gebeld kreeg een bandje te horen dat ze niet te bereiken waren, heb toen twee keer een boze mail gestuurd en toen kreeg ik wél een reactie, en kreeg toen snel de zaden.Ik bestel daar niets meer. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Bubbels Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 2 Weken en geen bericht is onbeschoft. Zeker als je het al een aantal keer geprobeerd hebt. Er zijn inmiddels een hoop kleinere, goed betaalbare zadenshops. Dus misschien de volgende keer misschien even verder kijken... Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
jokat Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Bestellen mijn zaden bij Vreeken.nl .Enorme keus. Quote
Bubbels Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Daar zijn ook de meningen over verdeeld. Lange levertijden en knorrige reacties als je vraagt waar je bestelling blijft. Er is een topic op het MTF met allerlei shops erin. Anders heb ik een lijstje. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
nick86 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 2 Weken en geen bericht is onbeschoft. Zeker als je het al een aantal keer geprobeerd hebt. Er zijn inmiddels een hoop kleinere, goed betaalbare zadenshops. Dus misschien de volgende keer misschien even verder kijken... Ik heb nog maar 1 bericht gestuurd. Maar alwel 15 euro betaald. De reden dat ik niet bij vreeken bestel is onder ik niks heb aan zoveel zaden. Ik heb liever meer verschillende soorten. Bestel wel wt bij vreeken Quote
Bubbels Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Ik zie zojuist dat Diana haar nieuwe zadenlijsten online heeft staan. Echte aanrader; kleine hoeveelheden, goedkoop, supervriendelijk. Kijk even op www.mooiemoestuin.nl anders Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
nick86 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 Heeft zij ook zaden? Kijk heel vaak op haar site. Ik zal eens kijken. Maar wil die andere zaden ook haha. Anders ben ik mijn 15 euro kwijt Quote
loes Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 (aangepast) Daar zijn ook de meningen over verdeeld. Lange levertijden en knorrige reacties als je vraagt waar je bestelling blijft. Er is een topic op het MTF met allerlei shops erin. Anders heb ik een lijstje. heb je toevallig een linkje van dat topic met de webshops? ik krijg hem via zoeken niet te pakken 3 november 2013 aangepast door Gast Quote
martin.b Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 2 Weken en geen bericht is onbeschoft. Zeker als je het al een aantal keer geprobeerd hebt. Er zijn inmiddels een hoop kleinere, goed betaalbare zadenshops. Dus misschien de volgende keer misschien even verder kijken... Ik heb nog maar 1 bericht gestuurd. Maar alwel 15 euro betaald. De reden dat ik niet bij vreeken bestel is onder ik niks heb aan zoveel zaden. Ik heb liever meer verschillende soorten. Bestel wel wt bij vreeken Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen met dit bedrijf gehad (3 keer iets besteld)Op de website staat een 06 nummer, bel morgen eens tijdens kantooruren. Quote
Bit Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Link klaagtopic Vreeken ( langjarige trits van klachten ) post163769.html?hilit=Vreeken#p163769 Zelf paar keer bij Hobbyzaden besteld. Toen nooit iets van een probleem gehad. Zelf nog nooit bij Vreeken besteld. Buurtjes gaan er wel eens langs in Dordrecht, en nemen dan vaak wel wat mee ( als ze het hebben ) Quote
RobO Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Hier ook nooit problemen gehad met Lisa van Hobbyzadenze is hier ook lid en ze was er nog op 2 okt member656.html pbtje misschien? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb er ook eens besteld, en geen problemen gehad. Maar ik kan nu niet op de site komen, mijn firewall blokkeert de boel. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Net gekeken,en het kan.Doet het gewoon. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
nick86 Geplaatst: 4 november 2013 Auteur Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb net een berichtje terug. Daar staat dat hij afgelopen maand en of donderdag is verzonden. Dus ik moet het even afwachten. Ik hoop dat ik ze binnen krijg. Quote
Bubbels Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb ook nooit problemen gehad bij Hobbyzaden hoor. Heb er één keer besteld. Was prima. Link naar het topic: https://www.moestuinforum.nl/post145886.html#p145886 Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
nick86 Geplaatst: 12 november 2013 Auteur Geplaatst: 12 november 2013 Hoi allen, Ik wilde nog even vermelden dat het stuk mogelijk is zoek geraakt bij de post. Ik heb alsnog kosteloos alles ontvangen. Uiteindelijk een nette afhandelingGrootste deel zaden voor het nieuwe seizoen binnen! Nu nog wachten op een moestuin!!Gr, Nick Quote
Gemma Geplaatst: 12 november 2013 Geplaatst: 12 november 2013 Vordert het wat met je tuin, of ben je nog op de wrottersploech? Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
nick86 Geplaatst: 12 november 2013 Auteur Geplaatst: 12 november 2013 Gemma, ik ben na mijn eerste seizoen gestopt omdat het toch lastig met tijd was. Maar naar 1 seizoen de huistuin vol gegooid te hebben, heb ik besloten om weer een tuintje te nemen! Ik sta op een wachtlijstje. Maar waarschijnlijk in januari alweer een tuin! Ik zal dan een keer langs komen! Quote
Bubbels Geplaatst: 12 november 2013 Geplaatst: 12 november 2013 Netjes opgelost toch zo. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.