Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik was benieuwd of jullie wel zaden hebben ontvangen de laatste tijd bij Hobbyzaden.nl? Ik heb twee weken geleden wat besteld en nog niets ontvangen. Ook heb ik geen reactie op mijn bericht gekregen. Ik was benieuwd of jullie daar ook al zaden hebben besteld en nog niets ontvangen?

Geplaatst:

Nou ja, wat een toeval! Ik probeer net de site te bereiken maar krijg een veiligheidswaarschuwing van mijn firewall. De site lijkt niet meer te bereiken. Jammer, want ik had graag even rond gesnuffeld . Is Lisa nog actief? Ik kan weinig recente activiteit vinden van haar op het forum. Of kijk ik nu verkeerd..

Groet,

Geert-Jan

Geplaatst:

Hmm, de site doet het wel. Bestel al 2 jaar mijn zaden daar met tevredenheid. Was wel een grote bestelling. Maar 2 weken en geen bericht terug vond in vreemd

Geplaatst:
Hallo,

Ik was benieuwd of jullie wel zaden hebben ontvangen de laatste tijd bij Hobbyzaden.nl? Ik heb twee weken geleden wat besteld en nog niets ontvangen. Ook heb ik geen reactie op mijn bericht gekregen. Ik was benieuwd of jullie daar ook al zaden hebben besteld en nog niets ontvangen?

Vorig jaar had ik het zelfde, had een bestelling gedaan die ik na twee weken nog niet binnen had.

Heb toen gebeld kreeg een bandje te horen dat ze niet te bereiken waren, heb toen twee keer een boze mail gestuurd en toen kreeg ik wél een reactie, en kreeg toen snel de zaden.

Ik bestel daar niets meer.

De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!

Geplaatst:

2 Weken en geen bericht is onbeschoft. Zeker als je het al een aantal keer geprobeerd hebt. Er zijn inmiddels een hoop kleinere, goed betaalbare zadenshops. Dus misschien de volgende keer misschien even verder kijken...

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Daar zijn ook de meningen over verdeeld. Lange levertijden en knorrige reacties als je vraagt waar je bestelling blijft. Er is een topic op het MTF met allerlei shops erin. Anders heb ik een lijstje.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:
2 Weken en geen bericht is onbeschoft. Zeker als je het al een aantal keer geprobeerd hebt. Er zijn inmiddels een hoop kleinere, goed betaalbare zadenshops. Dus misschien de volgende keer misschien even verder kijken...

Ik heb nog maar 1 bericht gestuurd. Maar alwel 15 euro betaald. De reden dat ik niet bij vreeken bestel is onder ik niks heb aan zoveel zaden. Ik heb liever meer verschillende soorten. Bestel wel wt bij vreeken

Geplaatst:

Heeft zij ook zaden? Kijk heel vaak op haar site. Ik zal eens kijken. Maar wil die andere zaden ook haha. Anders ben ik mijn 15 euro kwijt

Geplaatst: (aangepast)
Daar zijn ook de meningen over verdeeld. Lange levertijden en knorrige reacties als je vraagt waar je bestelling blijft. Er is een topic op het MTF met allerlei shops erin. Anders heb ik een lijstje.

heb je toevallig een linkje van dat topic met de webshops? ik krijg hem via zoeken niet te pakken

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ik heb nog maar 1 bericht gestuurd. Maar alwel 15 euro betaald. De reden dat ik niet bij vreeken bestel is onder ik niks heb aan zoveel zaden. Ik heb liever meer verschillende soorten. Bestel wel wt bij vreeken

Ik heb tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen met dit bedrijf gehad (3 keer iets besteld)

Op de website staat een 06 nummer, bel morgen eens tijdens kantooruren.

Geplaatst:

Link klaagtopic Vreeken ( langjarige trits van klachten ) post163769.html?hilit=Vreeken#p163769

Zelf paar keer bij Hobbyzaden besteld. Toen nooit iets van een probleem gehad. Zelf nog nooit bij Vreeken besteld. Buurtjes gaan er wel eens langs in Dordrecht, en nemen dan vaak wel wat mee ( als ze het hebben )

Geplaatst:

Ik heb net een berichtje terug. Daar staat dat hij afgelopen maand en of donderdag is verzonden. Dus ik moet het even afwachten. Ik hoop dat ik ze binnen krijg.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoi allen,

Ik wilde nog even vermelden dat het stuk mogelijk is zoek geraakt bij de post. Ik heb alsnog kosteloos alles ontvangen. Uiteindelijk een nette afhandeling

Grootste deel zaden voor het nieuwe seizoen binnen! Nu nog wachten op een moestuin!!:D

Gr,

Nick

Geplaatst:

Gemma,

ik ben na mijn eerste seizoen gestopt omdat het toch lastig met tijd was. Maar naar 1 seizoen de huistuin vol gegooid te hebben, heb ik besloten om weer een tuintje te nemen! Ik sta op een wachtlijstje. Maar waarschijnlijk in januari alweer een tuin! Ik zal dan een keer langs komen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...