March 31, 201114 yr Hey, Wat gebeuerd er met een radijsje die nog net niet volgroeid is, maar al wel veel loof heeft.. Als je daar een deel van het loof weg haald, groeit het radijsje dan nog door of niet?? > Planten kopen? Doe het bewust!
March 31, 201114 yr Ik denk dat een gedeelte weghalen niet erg is. Maar dat weet ik niet zeker. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
March 31, 201114 yr Author ok, anders doe ik het wel met de helft.. Aangezien het toch in een gemeente stukje ook gaat groeien.. Kan ik het iets onzichtbaarder maken door wat loof weg te halen > Planten kopen? Doe het bewust!
March 31, 201114 yr Ik had ergens gelezen dat je ook het loof kan eten van radijs. Even googlen. Heb je er 2x plezier van. Good things come in small packages
March 31, 201114 yr Hey,Wat gebeuerd er met een radijsje die nog net niet volgroeid is, maar al wel veel loof heeft.. Als je daar een deel van het loof weg haald, groeit het radijsje dan nog door of niet??In het algemeen geldt bij minder loof (bovengrondse delen), minder wortel. Er is immers een evenwicht tussen die twee. Dus ik verwacht dan ook kleinere radijzen als je loof weghaalt. Het loof van radijs is lekker. Smaakt naar ..... radijs. Dus als je radijs dunt, uitgetrokken kiemplantjes niet op de composthoop, maar op je bord. Terzijde: Je kunt radijs ook prima alleen voor het loof telen (dichter zaaien), of als kiemgroente.
March 31, 201114 yr Author ga het denk voor alle 4 zaaien:LoofRadijsPeultjesZaadjes > Planten kopen? Doe het bewust!
April 1, 201114 yr Kun je daarvan het recept bij recepten topic zetten ?Ookal lijkt me dat niet lekker toch grappig om een x te proberen, nuoja mischien Players only love you when they're playing.