Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

was goede tip maar werkt ook niet, ik vind ze wel maar de pagina laadt niet. Misschien dat het komt door mijn lokatie? (Hongarije) Ook de site van Hobbyzaden kan ik niet op, die hebben Hongarije op de blacklist staan. Daar krijg ik dan wel een melding van en van de keramiekpagina niet, maar ik denk dat het daar toch ergens iets mee van doen heeft.

edit, ik voel mij gediscrimineerd

Geplaatst:

ja, klopt, er worden landen geblokkeerd door keukenkeramiek, de site roept iets van internal server error

je kunt er wel op als je doet of je uit een ander land komt met Hola unblocker in je browser

(of met hidemyass misschien)

Geplaatst:

Zo'n pot wil ik dan op termijn óók wel.

Jorieke ?? Wederom aanpassen topic

Titel : keramieken potten ter bewaren azijn, zuurkool, knoflook !! ( nog meer ? )

Geplaatst:

Ik heb net potten besteld. Knoflookpot heb ik niet genomen..misschien maar zelf in Hongarije kijken

Ik heb de volgende 3 potten besteld..kijken jullie nog even na of dat goed is?

zuurkoolpot: donkerbruin: BR-K10-bruin-10 liter-6 kilo 35,55

azijnpotten2x: KAZ-133-d.bruin-3 liter 39,10 ( deze pot 2 x)

azijnpot1x:KAZ 920-blauw-2 liter-29,35

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

De potten zijn allemaal op voorraad, ik ga ze morgen halen. Ik ben benieuwd of ik me in kan houden bij dat bedrijf..ze hebben zoveel moois aan potwerk

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...