Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

De potten zijn gehaald..foto@s uploaden lukt even niet. Wat een aardige mensen daar Het was gewoon bij de importeur thuis..de boel staat vol met potten, in zijn voorkamer, in de hal, onder de trap.. (ik ben niet op de pot geweest, zou best wel kunnen dat...)

Ik had Lie bij me, die keek me bij elke aahh en oohh streng aan..niks extra gekocht dus. De man was bereid tot veel uitleg, het verschil bijvoorbeeld tussen keramiek en steengoed bv..en dat je de potten niet op een stenen vloer moer zetten ivm uitwisselende geuren( nooit een zuurkoolpot op betonnen vloer bv..)en dat keramiek op 100 graden minder gebakken wordt (1200) dan steengoed dat altijd waterdicht is, en keramiek ook na het aanbrengen van glazuur.

Als je een zuurkoolpot wilt kopen en je kunt daar langs: zeker doen.

Ern, ik neem aan dat Bit jouw potten maandag meeneemt?

aangepast door Gast

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hij maakte wel een onderscheid tussen keramiek en steengoed Thea..maar als ik het verkeerd begrepen heb geloof ik jou meteen. Op zijn website staat: steengoed zuurkoolpotten, gebakken tussen 1250°C en 1320 °C, deze potten ten alle tijden volledig waterdicht en vervolgens ook volledig zuur- zout- alcohol- bestendig.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Wat een zelfbeheersing Jet!

En zeker is het de bedoeling dat Bit mijn potten meeneemt.

Pb je je rekeningnummer even, dan kan ik je geld overmaken.

Geplaatst:

Net de potten opgehaald in Hilversum. 1 pot voor mezelf voor de azijn. 2 potten voor Erny, 1 voor de azijn, en een zuurkoolpot.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb gemaild, wil wel bieden , maar zit nog met de vraag om het kraantje wat daar ontbreekt.

Geplaatst:

Tja. Zal je net zien dat ze daar niet die maat kurk hebben. Moet echt wel goed passen.

Maar ik zal plaatsten naar welke prijs ze zakt voor die inderdaad wel mooie pot.

Geplaatst:

Deze pot is binnen inmiddels. Wél een echte joekel hoor. Kreeg hem wel voor minder. Kraantje ga ik bestellen

DSCN538435511389373329.JPG

Geplaatst:

Gaaf Bit !!!!!! Stel dat de maat van de kurk bij keukenkeramiek niet te bestellen is, dan is er vast wel iets anders wat je kunt maken of kopen wat voldoet !!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...