Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Lulo Naranjilla zaden gezocht

Recommended Posts

Op google intypen : lolo naranjilla zaden kopen online, geeft heel veel resultaten.

Beetje een flutbijdrage van mij natuurlijk, want dat had je natuurlijk al gedaan , maar voor het geval dan maar, voor als er niemand hier zaden heeft.

Ik kende de soort nog niet trouwens.

Wél weer een handenbindertje he ? Heb je er ervaring mee ? Dan ben ik wel benieuwd.

Het is natuurlijk lulo , ja. Bij mij geeft ie veel hits met: lulo naranjilla zaden online kopen.

Wat google zelf er van maakt negeer ik trouwens meestal. Sowieso geef ik er dan ( in zo'n geval ) eerst een nederlandse term bij, zoals : " kopen " , waardoor ik de buitenlandse sites in 1e instantie mijd. Vind ik niets, ga ik op buitenlandse termen over, meest engels, soms duits, of frans.

Maar whatever, een echte forumbijdrage kan je het natuurlijk niet noemen he ? Das waar. Googlen kunnen we allemaal, dan heb je ons forum al helemaal niet nodig..

Ik kende deze zaden / plant niet. nu wel trouwens

' lastige kinderen ' , kleine kinderen wel te verstaan. Eentje waarbij je je rug niet kan keren of er gaat al iets mis. Aandachtvragers dus. Overmatige aandacht vragers.

Tuttel-dingen ook wel. Tuttelen met plantjs is op zich niet erg, maar je moet er geen huis van vol mee hebben. Zoiets

Schrijf anders de de Botanische Tuin TU Delft en de Hortus Botanicus Amsterdam eens aan of ze zaden voor je hebben.

Ik zou op zoek gaan naar een vrucht en daar de zaadjes uit proberen.....maar daar moet je misschien voor op vakantie én Geedee voor heten.....