Nynkef Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 (aangepast) 4 peperzaailingen Aji Dulce verspeend en sugarsnaps en Suzanne-met-de-mooie-ogen gezaaid. Gisteren een beetje guerillagardening gedaan; op een stukje grond bij ons achtersteegje 30 pootuitjes gezet 23 maart 2014 aangepast door Gast Quote
Missmass Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Ik ben er erg vroeg bij, maar het gaat heus lukken v.w.b. de ruimte in huis, dus heb ik vandaag alvast 4 pompoensoorten binnen voor gezaaid: - Uchiki Kuri- Blue ballet- Jack be little- Baby boo En 3 soorten komkommers:- snackkomkommer- citroen komkommer- muizenmeloentje En 2 meloensoorten die het in ons klimaat prima zouden moeten gaan doen:- Minnesota midget - Sweet granite Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Piroska Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Mijn laatste niet opgekomen tomaten opnieuw gezaaid, 3 soortjes. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
geertlaurent Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Groene en gele courgette binnen voorgezaaid alsook meloen en pompoen. Spinazie in volle grond gezaaid. Quote
Mari Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Deze morgen 4 spitskoolplantjes gekregen en maar meteen uitgeplant in de moestuin. Vond het wel nogal slappe plantjes, ze staan nu onder de gaatjesplastiek tunnel en hebben een hele goeie scheut water gekregen, benieuwd hoe ze er morgen bij gaan staan (of hangen).Ook nog 3 rijtjes wortelen gezaaid. Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 sla buiten uitgeplant..bieten en wortels gezaaid. Zuringsoorten gesplitst en opgepot, smeerwortels uitgestoken en opgepot, sneeuwklokjes uitgestoken en opgepot..voor de mtfd.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geertlaurent Geplaatst: 24 maart 2014 Geplaatst: 24 maart 2014 Vandaag tussen 2 regenbuien door doperwten gezaaid. Had jammer genoeg geen tijd meer om mijn 'rainbow mix' wortelen ook nog te zaaien. Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 25 maart 2014 Geplaatst: 25 maart 2014 Spitskool andijvie koolrabi en selderie gepland, rabarber van de Aldi in grote pot gezet kijken of hij het nog gaat doen het was het laatste plantje.Heb hem daarom maar mee naar huis genomen. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
kiekenboerinneke Geplaatst: 27 maart 2014 Geplaatst: 27 maart 2014 Afgelopen week look gepoot, red baron uitjes gepoot en één amethystboontje "verpot" naar m'n m² moestuin. ( proefprojectje ) Nog steeds afgedekt met vorstvliesdoek.... Waar het boontje staat heb ik het wat opgehoogd met pinnen.Verder 2 grote potten gehaald bij de Big Bazaar en gevuld met cocospotgrond.... m'n ananas - en framboosaardbei zijn toegekomen!! Die worden dit weekend overgezet.... Eerst alles wat laten "acclimatiseren".... Quote
Hudsonstijgers Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 vandaag de aardbeienplantjes hun plekje gegeven: Quote
geertlaurent Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Charlotte aardappelen toch al de grond in gestopt. Quote
RobO Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 kruiden, wedstrijd-ui, snijbietmix, chioggia, kolen, straks de rest...mayday, mayday, vensterbankoverload Quote
Almond Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 @robo een bekend probleem Vandaag alle zomer bollen geplant:Fresia's en 6 soorten gladiolen.Sugar snaps gezaaid in de volle grond en een grote tuinboon in de volle grond gezet Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
jeanne-heijmans Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Spinazie,en winterwortelen gezaaid. Quote
Heleen1963 Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Stek van een Deutzia geplant, pachysandra geplant en een herfstanemoon . Quote
DocK Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Snijsla, rode kool, witte kool en bloemkool. Nu is het seizoen hier ook echt vertrokken... Quote "Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, but Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad."
Sakura Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Gele en oranje afrikaantjes en verder nog 2 soorten doperwten en 1 soort lage capucijners. Quote Mijn moestuinseizoen
kiekenboerinneke Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 snackkomkommer, gele paprika, coeur de beuf tomaten, courgettes, tabak en nog iets dat ik ben vergeten... Oja, nu weet ik het weer: om te proberen: een spaghettipompoen, maar dan al buiten in een reuze-bloempot. Komt het uit, dan komt het uit en anders zaai ik volgende maand opnieuw Quote
Erny Geplaatst: 1 april 2014 Auteur Geplaatst: 1 april 2014 In potten achter het huis wat spinazie gezaaid. Bazaroet en Resistoflay. Quote
Claudia69 Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Suikererwten gezaaid in volle grond en spruitkool verspeend. Quote
greetje Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 alleen dit: een gulle lach vanwege het begin van april.......cosmo-kalender gaf aan: lach-dag Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Saffraan Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Asperge-erwt en mexicaanse komkommer net gezaaid. Benieuwd naar hoe ze smaken! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.