Ga naar inhoud

Sugar snap, al zaaien? (Binnen)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat dacht ik ook al toen ik het zag... zoveel zet ík er op een rijtje aan weerskanten van ongeveer een meter hekje in de volle grond...

Geplaatst:

Tsja, het is mijn eerste jaar peultjes en ik wist niet zo goed hoeveel ik er nou moest zetten. Heb dus maar wat gedaan , als het teveel wordt en ze elkaar echt in de weg zitten kan ik er altijd nog wat weghalen. In de pot is 30 liter potgrond gegaan, dus el een flinke pot.

Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!

Geplaatst:

Voorbeeldje van ook een stuk of 16 á 20 peulen... (met Rode Tuinmelde ertussen)

Juni:

IMG078045171392434253.JPG

Juli:

IMG113913701392434756.JPG

En dan groeien ze dus nóg weer hoger...!

Lijkt me een beetje veel voor je rekje. Ook moeilijk om de peulen te kunnen plukken...

Geplaatst:

Ik vind het wel een heel mooie constructie!

Die ga ik van je na-apen.

Ik wil van de zomer ook zoiets maken voor sojabonen (voor edamame)

Hoeveel plantjes wordt aangeraden voor in een grote pot?

Geplaatst:

Wauw Erny! Er staat me dus nogal wat te wachten . Ik heb er ook zo'n 20 in de pot zitten. Ach, ik zie wel wat het gaat worden. Eerste keer peultjes en ik heb er zin in! Misschien volgend jaar toch maar wat minder zaaien...

Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!

Geplaatst:

Zo gek is dat toch niet? Langs het gaas mag je ze ook op zo'n 3 tot 5 cm van elkaar leggen, dat is hier ook het geval. Allen loopt het rek taps toe, zodat ze op die hoogte elkaar wel gaan verdringen. Je zou het rek een beetje als waaier kunnen maken, zodat ze meer ruimte en licht krijgen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...