Deinumite Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Ik ben op zoek naar een (liggende) tuinkist om mijn tuingereedschap in op te bergen. Marktplaats biedt vooralsnog geen uitkomst. Wellicht het forum!? Bij voorkeur in de stad Groningen e.o.. Nb. ik heb groene vingers, geen timmermanshanden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Misschien zoeken naar een dekenkist of boekenkist of opbergbox. Ik zie er wel een paar op marktplaats staan. Tweedehandswinkel? Tuincentrum? (Slot Loevestein? )Houten dekenkisten e.d. zijn volgens mij ook nog wel nieuw te koop. Houten kisten bedoeld voor binnen moet je wel goed in de verf of beits zetten. En pootjes eronder, paar tegels of zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Gamma verkoopt, bij tijd en wijle ook in aanbieding, van die plastic kisten om je tuinkussens in op te bergen. Niet lang genoeg voor de lange stelen e.d. maar wel een goede tijdelijke goedkope oplossing...Je kan er ook twee kopen, naast mekaar zetten en dan uitsparingen maken in het midden zodat er dan wél lange stelen in passen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Wij hebben hier op de tuintjes een houten bank waarvan de zitting open kan klappen, precies lang genoeg om harken etc. in kwijt te kunnen, en je kunt er nog op zitten ook! Hij is alleen wel vrij groot en (vind ik persoonlijk) niet heel erg mooi. Geen idee waar die vandaan komt, maar als je wilt kan ik wel even navragen hoe we aan dat ding komen? Hier zie je hem staan: Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deinumite Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 Graag Mijke! Ik ben namelijk ook nog van plan een zitbank te plaatsen. Alvast bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Als ik het zo zie van een afstandje, is dat ding gemaakt van stijgerhout. Waar ook mijn oppottafel van gemaakt is.Planken 20 breed. 2 dik en 320 lang. ( 14,- per plank ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 D'r zit/zat daar hier in Groningen een zaak voor, volgens mij op het Boterdiep... allemaal steigerhoutmeubilair... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts