appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 Ik reserveer een stek voor je. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 Onder voorbehoud heb ik ook nog 1 stek ( de andere is voor Piroska) sechuanpeper en eventueel enkele zaailingen van dezelfde plant.En wat zaailingen platte peterselie..Ik zoek nog een stek Pepino..iemand? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Ja ik. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
borderrose Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Heb jij nog yakon, eeuwig moes, aloe vera en misschien smeerwortel voor mij? Misschien staat er iets voor jou op mijn ruillijst; heb in ieder geval al witte salie soorten voor je (was jij toch die die graag hebben wilde)? Quote
Piroska Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 Eeuwig moes, aloe vera en blauwe smeerwortel heb ik zeker. Yakonplanten zijn nog nauwelijks aan de praat..eerst even tellen hoeveel ik er al beloofd heb en hoeveel het er gaan doen. Kom je er later nog op terug?PS ik had je al op mijn lijst voor sneeuwklokjes en eeuwig moes..maar nog niet het eerste bericht gezet.Inderdaad van jou de salie en stokroosplantjes. Mag ik ook een paar gele snijbonen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 Jij hebt een stek Thea? Heb je een lijntje met MTFDplantenvervoer? Wat wil je in ruil van mij? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Onder voorbehoud heb ik ook nog 1 stek ( de andere is voor Piroska) sechuanpeper en eventueel enkele zaailingen van dezelfde plant. Jet mag ik er 1? Ik las dat het een soort heester is maar ik kan niet echt vinden of ze zelfbestuivend zijn of kruisbestuiving nodig hebben? Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 Angela: sechuanpeper-of-kiespijnboom-t12902.html Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 ok die had ik nog niet gezien.Dan graag 1x? Ik ben aan het proberen de pepino te stekken en 1 stek doet het geweldig (die is voor Bit) maar de rest heeft nog geen zin. Als het nog wel lukt breng ik er 1 voor je mee. Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 De stekken moeten nog lukken hè Ik krijg van Thea geloof ik pepino, maar 2 pepino`s is ook leuk Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Ik kijk even hoe en wat,je hoor van mij.Kan nog wel paar weekjes duren. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Jet die Haricot Coco bonen mogen van mijn lijstje af, ik heb dit jaar echt geen plek meer om ze te zaaien. Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 Ik heb de tweede stek al aan Angela beloofd. Maar als het zaad opkomt krijg je een zaailing. Zie verder mijn mtfd lijst. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Geplaatst: 19 maart 2014 Ik heb ze toevallig vandaag ingepakt Ik laat ze in je envelop zitten, misschien volgend jaar? Het is nl wel een super lekkere droogboon. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidje Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Jet, hoe gaat het met je crosne? Bij mij komen ze al op. Moest ik nog voor je meenemen? Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2014 Auteur Geplaatst: 20 maart 2014 O Kruidje, ik denk dat er in de bak waar ze inzaten ook weer crosnes opkomen..zo te zien aan de kleine plantjes...dus nee dank je, daarmee heb ik genoeg. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Geplaatst: 23 maart 2014 Had ik, behalve aan Loraine en Erny nog aan iemand anders knolcapucien ( mashua) beloofd? Verder:ik heb nog enkele planten onsterfelijkheidskruid staan..http://nl.wikipedia.org/wiki/Jiaogulangoed aan de groei; Nog 2 x maagdenpalm, nog 2 x St. Janskruid. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Dacht dat Maagdenpalm een soort palm was... Maar het blijkt een mooi paarsbloeiend bodembedekkertje te zijn dus.... Ja, die wil ik wel. Quote
beertjerinke Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Zou ik st jans kruid mogende zaai is mislukt Als je nog wat zoekt hoor ik het graag Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
appelvrouw Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Geplaatst: 23 maart 2014 St Janskruid voor BeertjeRinke, Maagdenpalm ( ik maakte een fout, wilde vrouwenmantel opschrijven maar maakte er maagdenpalm van..geeft niets, daar heb ik 2m2 van en ik heb al heel gemakkelijk een stukje voor je afgestoken) voor Erny. Dus ook nog in de aanbieding 2 x vrouwenmantel Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Haha... kom ik ff mooi aan die Maagdenpalm... Thx! Vrouwenmantel groeit als onkruid bij ons dus daar kan ik je niet afhelpen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 maart 2014 Auteur Geplaatst: 27 maart 2014 Ik heb geen zin meer in de taro kweek..en heb twee knolletjes met een groene punt eraan..wie wil ze? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kim Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 (Kim, ik heb bergen maartse viooltjes..als je wil steek ik er een voor je uit...zeg het dan even op mijn ruiltopic dan vergeet ik het niet) Ow Appelvrouw, als je dat zou willen doen, heel graag! Dankje alvast!! Zit er toevallig iets in mijn lijstje waarmee ik jou blij kan maken? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.