angela († maart 2025) Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Nee helemaal niet.Ik vind de prikers niet fijn dus had ze weggedaan maar ze zijn terug gekomen. Ik wil er ook wel 1 met en 1 zonder prikker meebrengen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Geplaatst: 12 februari 2014 Toch maar zonder prikkers Angela, want daar heb ik ook een hekel aan..dank je wel.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Estemy Geplaatst: 13 februari 2014 Geplaatst: 13 februari 2014 1 rode rabarberplantje voor daslook? Als het niet lukt kun je ook zomaar die plantje hebben of we kunnen pas op MTFD kijken wat je over heeft. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
appelvrouw Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Geplaatst: 14 februari 2014 Ik ga mijn best doen voor de daslook, en wil vragen om 2 rode rabarbers..ik zag dat ze nog zeer iemiminie zijn, dan he ik dubbel kans op een overlevende... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Estemy Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Ik was zowiezo aan het plan dat iedereen krijgt 2-3. De eerste jaar heb je geen oogst, maar daarna elke jaar. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Stan Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Ik heb ook iets gezien Jet. ik wil wel zaden van de Hartgespan (leonorus sibiricus) Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Krijgt ge Stan Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Ik kan enkele stukjes azijnmoer aanbieden..onder voorbehoud dat de moer zo blijft groeien zoals hij het nu doet.Het is moer van rode wijn... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nynkef Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Boerenwormkruidzaad ??? Ja graag !! Ik zou alleen niet weten wat ik ervoor terug zou moeten geven Wil je wat tahtsai-zaad misschien? Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Nee, dat hoef ik niet Nynke. Wat ik vooral nog zoek zijn bloemen..daar heb ik echt behoefte aan dit jaar..bloemenstekjes of zaailingen, goudsbloem, akeleitjes, afrikaantjes, zinnia etcetera of verras me maar bloemen. Heb je dat niet dan krijg je het zaad ook zo wel hoor..natuurlijk! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nynkef Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 okee, ik heb nog een zakje bloemenzaad liggen ergens, weet alleen niet meer wat maar zodra ik het weer tegenkom denk ik aan je Quote
beertjerinke Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Was aan het speuren naar soortjes om thee te maken heeft u er nog wat voor mij ik zaai wel bloemen nog voor u ik las dat u die nog wilde hebben Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Je zou een yakon kunnen planten Beertjerinke..de bladeren kan je gebruiken voor de kruidenthee.( en de knollen kan je eten).Ik kan eventueel een stukje citroenmelisse uitsteken?Ik heb niet zoveel zaden voor kruidentheeplanten. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
beertjerinke Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Jippie Heel erg bedankt zaai ik wat bloemen voor zeg maar wat je wil kijk ik of ik het heb Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Kijk maar wat je hebt en geef het dan door? In jouw lijst staat trouwens niet wat je van mij krijgt, of kijk ik daarover heen?Dus je wilt én een Yakon plant, én een stukje citroenmelisse? Ik zet het er voor je bij... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
beertjerinke Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Bedankt citroen melisse krijg ik al de yakon is goed kijk morgen in mijn bloemen zaden voor je heb trouwens bij 123 zaden rode komkommer carosello tondo di manduria)en kaskomkommers (telegraph) mini komkommer (beth alpha )gekocht is dat ook wat voor jou? Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Geplaatst: 15 februari 2014 Ja ik moet eerst even zoeken..ik heb een paar komkommerafspraken gemaakt, maar zelf niet opgeschreven hier..eens kijken of ik die terug kan vinden. Die kleinste komkommer zou me wel wat lijken, ga je zaaien? Voor komkommers is eind maart/begin april vroeg genoeg geloof ik...edit:o haha dat ben jij zelf met de chinese slangen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
beertjerinke Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Klopt heb chineese slangen op staan voor jehad die alleen maar heb er 3 soorten bij gekocht Welke wil je nog meer roep maar hoor zaai ik er gewoon meer geen probleem Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
appelvrouw Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Geplaatst: 16 februari 2014 Nee, alleen die minikomkommer is genoeg hoor, mag ik die dan 2x? Dan zet ik er een in de dorpstuin... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
beertjerinke Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 Tuurlijk mag dat en wat bloemen doen heb afrikaantjes stokroos (weet niet welke kleur)Polkadot mixpapaver paarsoostindiche kersdiantusastersalyssum violetlathyrussea lavendervergeet me nietjeschineese asterlobelia Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
appelvrouw Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Geplaatst: 16 februari 2014 O.I kers en wat afrikaantjes? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
beertjerinke Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 zet ze erbij Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Nynkef Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 okee, ik heb nog een zakje bloemenzaad liggen ergens, weet alleen niet meer wat maar zodra ik het weer tegenkom denk ik aan je Ik heb Lathyruszaad en Vergeetmenietjeszaad is dat wat misschien? Anders heb ik een knuffel in ruil voor een beetje Boerenwormkruid Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 februari 2014 Auteur Geplaatst: 18 februari 2014 Beetje lathurus is fijn..kan mooi aan een van mijn plantensteunen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Geplaatst: 23 februari 2014 Ik heb veel mooie pollen sneeuwklokjes bloeien en kan meerdere pollen splitsen tegen 20 april, iemand die er ook van wil?Wino krijgt er in ieder geval van.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.