Mheikamp Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Samantha p of johnny, hebben jullie nog iets speciaals nodig? Ik heb een heleboel zaadjes waar ik wel wat van kan missen, mocht het niet in de enveloppe zitten kan ik het er voor jullie instoppen... Quote
SamanthaP Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 niets speciaals nodig, ik zit nog in de beginnersfase en word overal blij van Quote
JohnnyQ1 Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Mheikamp, ik moestuin vooral in bakken, dus alles wat compact is heeft mijn voorkeur Maar verras ons Quote
Mheikamp Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Zal kijken wat er nog niet inzit. Dat stop ik er gewoon in.. ik wacht met spanning op de enveloppe Quote
Goliath Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Ik heb Zadenenvelop C nog wat weten aan te vullen, en deze is inmiddels onderweg naar Beertjerinke Quote
beertjerinke Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 gaaf ga morgen maar ff onder de brievenbus liggen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
beertjerinke Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 de enveloppe is binnen ga morgen ff kijken vandaag geen tijd meer moet vanavond weg vrijdag gaat hij naar de volgende Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
janita Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 De hele dag op de post gewacht maar helaas.. Nog geen envelop ontvangen, morgen maar weer bij de brievenbus liggen Quote
Valerie Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Ik hoop dat de envelop morgen aankomt Janita ik vond het een erg leuke envelop.Mijn tuintje is alleen inmiddels al overvol ik wil mij afmelden voor dit jaar. Ik doe volgend jaar graag weer mee! Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
janita Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Ja! Hij is er! Ik ga hem vandaag of morgen bekijken en stuur hem zsm door Quote
HuubvG Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Ik wil de geadresseerden van de C-envelop nog even bedanken voor de doorlevende spinazie die erin zzat en die ik eruit gehaald had. Het spul is gezaaid en uitgeplant én geproefd, het jonge blad heeft wat van mijn lievelingsgerecht postelein, lekker! Quote
SuusP Geplaatst: 10 april 2014 Auteur Geplaatst: 10 april 2014 Jenneke, is de Envelop inmiddels al bij je aangekomen? Simke schreef op zondag dat de envelop maandag op de post zou gaan, dus als deze zou nu ongeveer daar moeten zijn . Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jeanine1967 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Ja! Hij is er! Ik ga hem vandaag of morgen bekijken en stuur hem zsm door dan ga ik binnenkort onder de brievenbus liggen Wat zal de buurt me raar aankijken Quote
Jenneke Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Jenneke, is de Envelop inmiddels al bij je aangekomen? Simke schreef op zondag dat de envelop maandag op de post zou gaan, dus als deze zou nu ongeveer daar moeten zijn . Nee hij is nog niet binnen, snap er ook niets van. Hoewel de ervaring leert dat de post niet meer zo snel is tegenwoordig begin ik nu toch een tikje ongerust te worden. Quote
janita Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Ga er maar vast bij liggen Jeanine 1967 want ik breng hem vanmiddag naar het postkantoor Erg leuke envelop! Ik heb een paar interessante groentes er uit gehaald en ook weer toegevoegd, ook een aantal lege gripzakjes. Quote
Almond Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 oeh oeh oeh nog maar één adres voor het mijne! Dank medeleden van groep A dat jullie allen zo snel zijn met uitzoeken en doorsturen Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Pascc Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Nog steeds geen envelop gesignaleerd bij Jenneke? Quote
Jenneke Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Jaaaaaaaaa!!!! Gelukkig lag hij op me te wachten toen ik net van m'n werk kwam. Morgen lekker neuzen Quote
Jeanine1967 Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Ook hier de envelop binnen! Maandag stuur ik hem weer door (moet hem even wegen) Quote
Almond Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Super Jeanine! Ik ben dinsdag vrij dus dan kan ik de hele dag onder de brievenbus liggen Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
beertjerinke Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Vandaag helaas de enveloppe pas weg sorry  suus heel erg bedankt voor het regelen maar ik stop er voor nu meein het najaar doe ik weer mee nu staat mijn tuin vol ben ik bang Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Mheikamp Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Ik kreeg al een zere rug van onder de brievenbus liggen , dan duik ik er dinsdag weer onder. Bedankt voor je bericht. Groetjes Quote
SuusP Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 Prima, Beertje! Tot bij de komende herfstronde  Het lijkt me handig de volgende ronde bij de oorspronkelijke envelopstarters te eindigen. Zij hebben groot deel van de oorspronkelijke zaden erin gestopt dus weten daar in ieder geval ongeveer de aankoop/expiratiedatum van. Dus SuusP, Connie en Simke staan voor ronde 4 achteraan de lijst en mogen op de enveloppen passen tijdens de zomerrust Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Ik kreeg al een zere rug van onder de brievenbus liggen , dan duik ik er dinsdag weer onder. Bedankt voor je bericht. Groetjes  Sorry de meiden gooide het weekend in de soep met hun voetbal en streetdance wedstrijden Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.