Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Samantha p of johnny, hebben jullie nog iets speciaals nodig? Ik heb een heleboel zaadjes waar ik wel wat van kan missen, mocht het niet in de enveloppe zitten kan ik het er voor jullie instoppen...

Geplaatst:

de enveloppe is binnen

ga morgen ff kijken vandaag geen tijd meer moet vanavond weg

vrijdag gaat hij naar de volgende

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Ik hoop dat de envelop morgen aankomt Janita ik vond het een erg leuke envelop.

Mijn tuintje is alleen inmiddels al overvol ik wil mij afmelden voor dit jaar. Ik doe volgend jaar graag weer mee!

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Geplaatst:

Ik wil de geadresseerden van de C-envelop nog even bedanken voor de doorlevende spinazie die erin zzat en die ik eruit gehaald had. Het spul is gezaaid en uitgeplant én geproefd, het jonge blad heeft wat van mijn lievelingsgerecht postelein, lekker!

Geplaatst:

Jenneke, is de Envelop inmiddels al bij je aangekomen? Simke schreef op zondag dat de envelop maandag op de post zou gaan, dus als deze zou nu ongeveer daar moeten zijn .

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
Jenneke, is de Envelop inmiddels al bij je aangekomen? Simke schreef op zondag dat de envelop maandag op de post zou gaan, dus als deze zou nu ongeveer daar moeten zijn .

Nee hij is nog niet binnen, snap er ook niets van. Hoewel de ervaring leert dat de post niet meer zo snel is tegenwoordig begin ik nu toch een tikje ongerust te worden.

Geplaatst:

Ga er maar vast bij liggen Jeanine 1967 want ik breng hem vanmiddag naar het postkantoor

Erg leuke envelop! Ik heb een paar interessante groentes er uit gehaald en ook weer toegevoegd, ook een aantal lege gripzakjes.

Geplaatst:

oeh oeh oeh nog maar één adres voor het mijne!

Dank medeleden van groep A dat jullie allen zo snel zijn met uitzoeken en doorsturen

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Super Jeanine! Ik ben dinsdag vrij dus dan kan ik de hele dag onder de brievenbus liggen

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Vandaag helaas de enveloppe pas weg sorry

suus heel erg bedankt voor het regelen maar ik stop er voor nu mee

in het najaar doe ik weer mee nu staat mijn tuin vol ben ik bang

Geplaatst:

Prima, Beertje! Tot bij de komende herfstronde

Het lijkt me handig de volgende ronde bij de oorspronkelijke envelopstarters te eindigen. Zij hebben groot deel van de oorspronkelijke zaden erin gestopt dus weten daar in ieder geval ongeveer de aankoop/expiratiedatum van. Dus SuusP, Connie en Simke staan voor ronde 4 achteraan de lijst en mogen op de enveloppen passen tijdens de zomerrust

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
Ik kreeg al een zere rug van onder de brievenbus liggen , dan duik ik er dinsdag weer onder. Bedankt voor je bericht.

Groetjes

Sorry

de meiden gooide het weekend in de soep met hun voetbal en streetdance wedstrijden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...