Enjoy! Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Mooi kaartje heb je gemaakt Suus! Daar kan je inderdaad zin hoe de envelop/doos het land door gaat. Wellicht is het een idee om een keer een regiodoos/-envelop te proberen en eentje die naar alle overigen gaat? Afijn, je hebt nu al zoveel ideeen Apeldoorn is voor mij overigens ook geen probleem. Er is veel heen en weer verkeer met familie... Quote
JohnnyQ1 Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Mooi kaartje inderdaad. Ik reis zelf ook vier dagen in de week naar Den Haag, dus zo kun je schakels maken tussen regio's. Ik zou dan zelf in de regio rondom Amersfoort (Veenendaal) de doos weer door kunnen zenden. Johan Quote
Dabar Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Ik heb de zaden uitgezocht en weer nieuwe toegevoegd. De bedoeling om hem morgen weer op de post te doen. Quote
Enjoy! Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Nog niets binnen helaas!Met saamgeknepen billen sta ik iedere dag op de postbode te wachten maar helaas.... Quote
Estemy Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Ik heb de zadenenvelop binnen gekregen. Ik stuur hem in het weekend door. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Gast Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Heel raar. ik hoop dat je hem morgen hebt.Groetjes jessica Quote
SuusP Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Geplaatst: 25 juni 2014 (aangepast) Weer even een update van het -front. In een avondje verveling ben ik even aan het puzzelen gegaan en kan ik met trots melden dat we volgende ronde aan de slag kunnen met heuse regio enveloppen - regio Utrecht-Gelderland (Apeldoorn, Scherpenzeel, Veenendaal, Bunschoten-Spakenburg). Via JohnnyQ1 dan door naar Den Haag.- regio Zuid-Holland (Den Haag, Leidschendam, Zoetermeer, Rotterdam, Bleskensgraaf, Oud-Beijerland). Jenneke brengt de envelop dan naar Brabant:- regio Brabant (Hoogerheide, Breda, Oosterhout, Tilburg, Den Bosch+dorpen, evt. Geldrop)Reisafstand binnen de regio's is soms fietsbaar , soms halfuurtje met de auto. Ook tussen de regio's sluit het nu aan met trajecten die mensen vaker afleggen. Regio Utrecht en Zuid-Holland:Regio Zuid-Holland en Brabant: Dan blijven er nog "losse" deelnemers over in:BovenkarspelAmsterdamNieuwerkerkHeijen & MilsbeekGooreDenekampNieuwleusen EmmenGroningen Zij zijn (nog) niet in de passen op max. 30 min. rijden van elkaar, dus heeft een route uitzetten van/naar deze plaatsen weinig zin. Wie weet melden zich in de toekomst nog "tussenschakels" aan, ander is op met post sturen natuurlijk gewoon mogelijk. 26 juni 2014 aangepast door Gast Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Suus wij gaan met enige regelmaat de kant van Bergen op Zoom op om in het bos te gaan wandelen met de honden. Hoogerheide is daar vlakbij dus het zou voor mij geen probleem zijn om de envelop in die omgeving door te geven.Of als iemand bij een ander leuk hondenwandelgebied in de buurt woont binnen een redelijke afstand dan want Groningen is dan wel weer erg ver weg Quote
SuusP Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Geplaatst: 25 juni 2014 Hè Jenneke, denk ik net t puzzeltje compleet te hebben Maar, wat je oppert kan natuurlijk. Dan kan Hoogerheide ook bij de keten en schrappen we Hellevoetsluis. Komt de envelop via Hoogerheide naar Brabant.Edit: kaartjes en routes bijgewerkt incl. Jennekes taxiservice Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Enjoy! Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Super Suus!!! Dat gaat goed! Wanneer er de komende tijd mensen aansluiten zijn die waarschijnlijk ook makkelijker in te passen. Wanneer de groepjes niet al te klein zijn is de variatie in zaden waarschijnlijk ook groter. Envelop B Bevat inmiddels meer dan 60 soorten! Echt leuk. Morgen gaar de envelop op weg naar Lavendeltuin. Veel plezier ermee. Quote
SuusP Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Geplaatst: 25 juni 2014 Wat mooi, precies nu ze terug is van vakantie. Dat zal een leuke thuiskomst zijn Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Nasuada Geplaatst: 27 juni 2014 Geplaatst: 27 juni 2014 Hi, Ik heb de zadenenvelop A binnen. Een stuk of 50 verschillende zaadjes erg leuk!!Zondag ga ik er eens rustig voor zitten en zal de envelop Maandag doorsturen.Ontvang ik het adres waar ik de enveloppe heen kan sturen? Gr Natalie Quote https://www.deblijehoeve.nl/
SuusP Geplaatst: 27 juni 2014 Auteur Geplaatst: 27 juni 2014 Nasuada, je hebt PM met de adresgegevens van Wenwolf. Veel plezier met zaden uitzoeken dit weekend Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Nasuada Geplaatst: 27 juni 2014 Geplaatst: 27 juni 2014 Komt goed Suus! Quote https://www.deblijehoeve.nl/
SuusP Geplaatst: 27 juni 2014 Auteur Geplaatst: 27 juni 2014 Holy moly, jij kan wel even uit de voeten zie ik Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Estemy Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Ik heb envelop C doorgestuurd naar Kim. Deze envelop was veel beter dan de volgende. Alles was in grote zakjes (vruchtgewassen, koolgewassen enz) en meeste zaden hadden ook voldoende informatie erbij. Ik was heel blij met de zaden van Golden Pearls, nu hoef ik ze zelf niet te oogsten, en met verschillende tomatenzaden. Top! Helaas waren mijn plastic zakjes bijna op en ik moest een paar zaden met de hele zak in de envelop doen, maar ik heb hem beweegt en hij is nog steeds onder 400 gram (na 500g moet je meer betalen, denk ik). Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
SuusP Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Geplaatst: 28 juni 2014 Estemy, met Track en Trace moet je sowieso iets meer betalen, 3,84 namelijk. Zie ook het eerste bericht van dit topic voor meer info! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Nasuada Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 De enveloppe A is onderweg naar Wenwolf.Heel veel plezier ermee! Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Kim Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 Envelop C is hier binnen gekomen, ik stuur ze zaterdag verder! Quote
Connie Geplaatst: 3 juli 2014 Geplaatst: 3 juli 2014 Envelop B is hier vanmiddag op de mat gevallen en dus rond.Ik ga alles uitzoeken en na de zomerstop dan vervolgt hij zijn weg weer Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Wenwolf Geplaatst: 3 juli 2014 Geplaatst: 3 juli 2014 Enveloppe A is hier vanmiddag bezorgd, vanavond alles doorgenomen en weer ingepakt. Morgen naar eindbestemming SuusP! Quote
Nasuada Geplaatst: 3 juli 2014 Geplaatst: 3 juli 2014 Wow dat is snel! Alles goed overgekomen? Ik had helaas geen kleine zakjes dus maar theezakjes en koffiefilters gebruikt.Zat er nog wat leuks tussen?Groetjes Nasuada Quote https://www.deblijehoeve.nl/
SuusP Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Geplaatst: 3 juli 2014 Groep a / Envelop AGabyvG Jeanine1967 AlmondFluitjeskruidDabar Nasuada Wenwolfdonderdag 3 juliSuusP Groep b / Envelop BGoliath Johnny Q1 Samantha P Impy101]Jessicapilon Enjoy!Lavendeltuinvrijdag 27 juniConnie Groep c / Envelop CJenneke Monika Agnetha Estemy Kim woensdag 2 juliPasccSimke In het groen zie je waar de enveloppen nu zijn (de data vanaf het moment dat ze daar zijn aangekomen . Aan het einde van deze ronde zullen de zaden worden uitgezocht op expiratiedatum etc. om verlopen zaden eruit te halen. Daarna wordt een zomerstop ingelast. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Geplaatst: 3 juli 2014 Hmm dat was niet echt de bedoeling maar zo is iedereen ook weer op de hoogte. Fijn dat er nu lekker vaart in zit! Heb hier alweer verse oogst zaden om toe te voegen voor oktober. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.