Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag Thea, zou fijn zijn. Ik heb nog steeds de doornloze braam (soort onbekend), maar hij heeft het wel moeilijk bij mij, er is een deel afgestorven en hier en daar aangevreten blad door een groene rups.

Wil je anders nog iets van mijn ruillijst?

Ik kan ook akebia, chocoladeplant voor je regelen, heb je die al? Siergewas, klimplant met paarsige bloemen die zoet naar chocola ruiken.

Geplaatst:

Gezien Huub niet meer komt zal ik wat aardpeer voor je meenemen, is dezelfde als Huub heeft want die komt ook van mij. Helaas bloeit deze niet (bij mij tot nog toe niet iig). Het is de rode aardpeer.

Hoeveel wil je? Ga ze straks uitgraven...

Geplaatst:

Ik zet je naam er NU op ,en hij gaat de kist in.

En vol issie met plantjes. Morgen nog de laatste dingen in een andere tas,bak,en dan is het klaar!

Dan naar mn dochter,van auto ruilen zodat hummel mee kan,daar ook nog wat zaailingen inladen, en dan hopen we tegen 12 uur bij Jorieke en Joep te zijn. Het lijkt ons erg leuk om iedereen te ontmoeten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...