Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb wel Nieuw-Zeelandse spinazie zaden voor je liggen. Misschien tegen april aan ook wel kleine plantjes,schijnt dat die zichzelf uitzaait??

Geplaatst:

Hoihoi,

ik zag in je beginpost dat je de peper little elf zocht. Daar heb ik zaadjes van liggen (niet heel veel wel) en die ging ik begin maart ook zaaien. Als je nog intresse hebt, kan ik eventueel een extra plantje voor je zaaien? Of als je liever zaad hebt, kan ook!

Geplaatst:

Dan ga ik hem zaaien voor je

Die minibell paprika, blijft de plant zelf ook aardig klein? Indien ja, en je hebt nog plantjes over, lijkt dat me heel leuk.

Geplaatst:

Wil je een zaailing van de dropplant of zaden ? kan beide ? En welke kruiden wil je voor thee ? planten/zaden van o.a. Munt en echte Kamille heb wel ik voor je.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Stan als kan dan een zaailing

munt krijg ik al

weet niet zo goed wat je nog meer kan gebruiken om thee te zetten

kamille graag

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Zaailing van de dropplant zet ik op mijn lijstje voor je net als kamille en ik ga nog even voor je kijken wat ik zoal nog heb voor (kruiden)thee.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...