Stan Geplaatst: 1 april 2014 Geplaatst: 1 april 2014 Dank je wel Angela daar ben ik blij mee. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
SuusP Geplaatst: 6 april 2014 Geplaatst: 6 april 2014 Angela, die aardbeitjes die ik van je heb gekregen zijn dat doordragers? Ik zag al bloemknopjes namelijk. Laten zitten of afknijpen? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 Gewoon laten zitten.Bij mij zitten er ook al her en der bloemen in. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2014 Auteur Geplaatst: 6 april 2014 Heeft er trouwens iemand pioen rozen voor me?Ik zou graag wat verschillende kleuren willen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Angela de Sechuanpeper komt niet. Hij is niet dood, maar doet nog niks en ik wil ze niet uit elkaar halen ( ze staan met 3 in een pot) als ze het gan doen komen ze volgende MTFD. Wil je nog iets anders uitzoeken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Geplaatst: 8 april 2014 Geeft niet hoor Jet, je had geen zaadjes van deze of wel? Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Jawel die heb ik gezaaid en die zijn ook nog niet opgekomen. Ik ga wel vragen of ik nog wat zaad mag aan degene van wie ik het heb. Lukt dat dan krijg je er. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
spike Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 angela Hoeveel takken ( stekken) van de prik struik wil je hebben en aan welke lengte denk jewant ik kom de 20 ste Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Een stuk of 5?Ze hoeven niet zo heel lang te zijn 20cm of zo is goed. Quote
Stan Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Ik wil nog wel een of twee stekken van de Japanse wijnbes. Ik ben met stekken van blauwe druif begonnen maar, volgens mij zijn ze nog niet of amper aan het wortelen. Dus als je die wilt roep maar. Ras weet ik niet maar wel lekker. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
angela († maart 2025) Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 IK zal het noteren. Ik weet niet of ze al geworteld hebben, ze doen het goed dus wil het niet verpesten met op zoek te gaan naar wortels.Druif hoeft niet, ik krijg er al 1 van Willy en dan heb ik 3 blauwe staan.Ik zoek nog een witte of een roze. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Heeft er nog iemand wat slangenradijs zaad voor me???? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.