Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

ik heb de tekst aan gepast

Regengoten zijn heel makkelijk te gebruiken als bloembak, kruidenbak, sla, verplanten etc.

Eigenlijk overral wel te plaatsen.

Zelf wel eens gebruikt om doperwten in voor te zaaien, daarna kon ik alles in een keer op de juiste plek in de tuin schuiven nadat zij ontkiemd waren.

Hier een leuk idee, dit zijn een aantal goten verbonden door staaldraad, die je als gordijn op kan hangen.

image91501390995913.jpg

Iemand anders nog een idee met regengoten, liefst met foto ?

aangepast door Gast
Geplaatst:

wij gaan deze zomer voor het eerst aardbeien (proberen te) kweken in een dakgoot. Die van ons lijkt iets breder als die op jouw foto's. Of het lukt ?

Geplaatst:

Ik vind ze stuk voor stuk geweldig!

Super bedankt voor het delen, zo kom je nog eens op een idee

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

wat dacht je van dit "tomatendak"! Op een chinese tentoonstelling.

011boerderij-image-GFA131368I1166131391348024.jpg

En dit idee vind ik lekker simpel uit te voeren maar heel leuk voor kruiden!:

Gardening-for-outside-the-door57161391348248.

Al moet ik zeggen dat de kleur me niet aanspreekt en dat ik op de plaats van het vogelbadje liever ook een plant zou zetten.

Geplaatst:

Hahah helemaal eens betreft die potjesstapel Ook lijkt het zo op het eerste oog niet super stabiel. En zuchtje wind en klabam daar gaat de hele handel Dus een grotere / zwaardere bloempot als basis lijkt me wel zo handig

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...