Eveline68 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 (aangepast) ik heb de tekst aan gepast Regengoten zijn heel makkelijk te gebruiken als bloembak, kruidenbak, sla, verplanten etc.Eigenlijk overral wel te plaatsen. Zelf wel eens gebruikt om doperwten in voor te zaaien, daarna kon ik alles in een keer op de juiste plek in de tuin schuiven nadat zij ontkiemd waren. Hier een leuk idee, dit zijn een aantal goten verbonden door staaldraad, die je als gordijn op kan hangen. Iemand anders nog een idee met regengoten, liefst met foto ? 29 januari 2014 aangepast door Gast Quote
Nynkef Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 wij gaan deze zomer voor het eerst aardbeien (proberen te) kweken in een dakgoot. Die van ons lijkt iets breder als die op jouw foto's. Of het lukt ? Quote
Eveline68 Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Geplaatst: 29 januari 2014 Even mijn fotos na gekeken hier een hele leuke. Quote
Eveline68 Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Geplaatst: 29 januari 2014 Ik heb er nog een gevonden. Quote
Bit Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Leuk hoor ! Kijk ook eens hier bv: slimme-oplossingen-voor-moestuin-aan-schutting-t11612.htmlverticaal-tuinieren-vanuit-een-pvc-constructie-t10165.htmlverticaal-tuinieren-archiefkast-als-broei-kas-t7763.htmlconstructie-aarbeiboom-t5046.html Quote
Eveline68 Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Geplaatst: 29 januari 2014 Oooh die tweede link das gaaf.Die flessen heb ik ergens anders gezien ook heel handig. Quote
Connie Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Ik vind ze stuk voor stuk geweldig!Super bedankt voor het delen, zo kom je nog eens op een idee Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Eveline68 Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Geplaatst: 29 januari 2014 Leuk zijn die theepotten Gooi nooit een oude deur weg.... Quote
palmera Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Ik heb ook nog een pallet staan en wij wilden deze ook gaan vullen met plantjes op deze manier http://reuzehip.nl/hip-creabea-pallet-idee-de-pallet-tuin/ Ben benieuwd Heb vorig jaar ook 2 verticale plantenzakken aan de muur gehangen, ook leuk! Zomerbloeiers en kruiden doen het daar goed in. Quote
Eveline68 Geplaatst: 30 januari 2014 Auteur Geplaatst: 30 januari 2014 Zo zie je maar hoe je iets kan maken wat normaal weg gegooid wordt. Wel foto plaatsen hoor als die klaar is.. Quote
Valerie Geplaatst: 1 februari 2014 Geplaatst: 1 februari 2014 Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Eveline68 Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Geplaatst: 2 februari 2014 Ooooh die eerste foto, die punt die is leuk en handig. Daar heb ik nog wel een plekje voor.En dan die fittingen daar moet je ook maar op komen. Quote
endetjes Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 wat dacht je van dit "tomatendak"! Op een chinese tentoonstelling. En dit idee vind ik lekker simpel uit te voeren maar heel leuk voor kruiden!: Al moet ik zeggen dat de kleur me niet aanspreekt en dat ik op de plaats van het vogelbadje liever ook een plant zou zetten. Quote
SuusP Geplaatst: 2 februari 2014 Geplaatst: 2 februari 2014 Hahah helemaal eens betreft die potjesstapel Ook lijkt het zo op het eerste oog niet super stabiel. En zuchtje wind en klabam daar gaat de hele handel Dus een grotere / zwaardere bloempot als basis lijkt me wel zo handig Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
endetjes Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Ik kreeg het idee dat die pin door de onderste pot in de grond zat. Dat lijkt me wel aardig stabiel.Maar ik heb tegels....iemand een tip. Quote
SuusP Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Oh ja, je hebt gelijk! Bij tegels een plank onder de pot en daar de pin op vastzetten. Dan heb je een breder draagvlak. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
endetjes Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Bedankt voor de tip. Ga het proberen! Quote
jasmin Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Iemand hier op het forum (Jos??) heeft het een keer gedaan, maar langs een paal, zodat je op een paar plaatsen de constructie kon zekeren. Lijkt me wel handig. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
endetjes Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Zo kan het ook: Speciaal systeem : skyplanter. Ik vind het geen gezicht, maar wel origineel en grappig. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.