Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja ze hadden 2 grote karren vol met planten en kruiden.

Ik stond nog in twijfel om een framboos mee te nemen die 4 soorten frambozen gaf.

Geplaatst:

Wees blij dat je die niet meegenomen hebt Jessica. Dat is echt niet handig. Is al eens op het forum langsgekomen. Hebben ze 4 soorten frambozen in 1 pot gezet ( 4 takken ). Zet je dat in je moestuin heb je 1 plek waar 4 soorten frambozen bijeen staan. Nou.... wordt er dán nog maar eens wijs uit wat je hoe moet snoeien

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Bij Tuincentrum Overvecht. Nu ook heel veel planten in de 50% korting verkoop.

Voor vier euro een flinke kruisbes meegenomen.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

was met me man weer even bij de hornbach geweest. En toevallig hadden ze nog wat staan waar een 50 procent korting sticker opzat. dus heb ik nog een potje bloedzuring meegenomen en 2 potjes lavas. het is niet veel meer maar toch nog met wat thuis gekomen.

Geplaatst:

Bij tuincentrum Overvecht, is veel tuingoed in de uitverkoop 50%. Onder andere kruisbessen en aalbessen.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Bij Boerenbond is 26. november ALLES -20% (koopavond). Dus tijd om te gaan! Ze hebben daar alles van mest tot zaden.

En ze hebben ook kippenvoer in de aanbieding: 20kg voor 10EUR. Je kunt 1 graanmengsel en 1 zak legkorrels kopen en ze zelf mengen. Dat is 40kg eten voor 20EUR. Of je kunt kant en klaar gemengde voer kopen, maar dat is dan paar euro duurder. Volgens mij 12eur voor 20kg. Volgens mij de goedkoopste dat ik gezien heb (als je nog goedkoper gezien heeft laat me aub weten, ben een beginnende pluimvee houder).

http://www.petsplace.nl/Boerderij/droogvoer/p/OG063/FPG001?q=:::brand:vlcountrysbest

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:

Even over boerenbond en welkoop want daar is ook die koopavond. Die twintig procent is alleen voor klantenpashouders met een geactiveerde klantenpas. Klantenpassen zijn in de winkels vaak te halen, vandaag nog even halen en dan denk ik wel dat ie nog voor donderdag te activeren is.

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:

Oké , dan is dat dus alleen bij Welkoop het geval denk ik. Recent zijn de Boerenbond en welkoop winkels weer gescheiden. Boerenbond in samenwerking met petsplace en Welkoop gewoon zelfstandig. Hoelang er nog veel overeenkomsten tussen Boerenbond en Welkoop zullen zijn weet ik niet. Of de datum dan hetzelfde bij Welkoop is weet ik ook niet, maar die VIP koopavond is ook deze week.

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:

Hoi hoi, wij hebben een blad in de bus gekregen van de welkoop voor die 20% korting met daaraan vast 2 'vriendenpassen' dus dan is dat denk ik ook voor mensen zonder klantenpas, ik lees hier ook verder niks over dat het alleen geldig is voor mensen met pas. Groetjes, mir

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

gedroogde kokospotgrond (zoals bij de action) nu ook bij IKEA, 15 liter 1,99, 2 meegenomen om eens te proberen, mengen met mijn zaaigrond en wat perliet. Werkt ook goed als toplaag bij de kamerplanten.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Bij de Lidl zag ik een Yoghurtmaakmachien staan... Stond alleen niet op de buitenkant hoe het werkte en wat je er voor nodig hebt...

Hier heeft iemand er al wel mee gewerkt...

http://www.rozemarijnkokenenfoto.nl/perfecte-zelfgemaakte-yoghurt-in-yoghurtmachine/

Klinkt mij als teveel werk, ik hou het bij mn emmers Turkse Yoghurt.

(Ook digitale weegschaaltjes en staafmixer met toebehoren in het aanbod trouwens.)

Geplaatst:

Er is al een nieuwe topic, Erny. Met de aanbiedingen voor 2015.

(Als ik je nu gelukkig Nieuwjaar wens, kun je december 2014 wegscheuren van je kalender )

https://www.moestuinforum.nl/aanbiedingen-voor-de-moestuin-2015-t16028.html

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...