Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aanbiedingen voor de moestuin 2014


Aanbevolen berichten

Dank voor de tip Jolanda, daarmee openen we meteen het 'aanbiedingen voor de moestuin' voor 2014. Plaats hier alle handige aanbiedingen en acties van winkelketens en webshops die andere forumleden anders misschien missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Belgische forumers...

In de Horta folder zit een bonnetje voor 6 gratis slaplantjes, geldig van 29/1 tot 9/2

Heb geen idee of de winkels ook in Nederland gekend zijn en of die aanbieding daar ook geldt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gevraagd aan de lidl meneer die bij me in de straat woont wanneer de zaden komen,maar hij verwachte die eind februari
Hier bij de Lidl stonden ze er vanmorgen . Nog even een tip. De verpakkingen die vorig jaar over bleven worden natuurlijk ook verkocht en voor veel zaden maakt dat niet uit . Voor vooral prei- en uizaden echter wel omdat die snel aan kiemkracht verliezen . Kijk daarom even op de achterzijde van de verpakking want daar staat helemaal beneden het 'financial year' aangegeven. Wil je de meest verse zaden hebben dan moet daar 2014 te staan.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrrr,hier nog steeds niets bij de LIdl,maar inderdaad,de Action heeft de bakken weer,van de week ff 4 halen.

Haha, Greetje: die man zou een verzakking krijgen.in één keer zn zadentray leeg. Trouwens,het gaat hier toch wel hard. Veel moestuinders (maar weinig forummers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Lidle heeft (vanaf 24 febr in mijn regio) nu of binnenkort ook de zaaikasjes, zaaitunnels en tomatenkas weer in de schappen staan.

 

Iemand ervaring met de Lidl tomatenkas? Stevig, of zooi?

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...