Jorieke123 Geplaatst: 11 april Auteur Geplaatst: 11 april Nemen jullie zonnebrandcrème en teenslippers en zonnebrillen mee? 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Lekker ik verheug me erop! En ook op alle andere hapjes waar jullie ons mee gaan verwennen! Ik ga zo naar de markt om bosuitjes te kopen voor dipsaus.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Dahli Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Voor iedereen een superleuke dag gewenst morgen! En wat een heerlijk weer is er voorspeld. ☀️ 5 Quote
Rookie Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april 4 uren geleden, Jorieke123 zei: Nemen jullie zonnebrandcrème en teenslippers en zonnebrillen mee? Die zonnebrand en zonnebrillen snap ik, maar de teenslippers? Quote
Arja Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april 37 minutes ago, Rookie said: teenslippers De voetjes willen ook buiten spelen! 3 Quote
rorror Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Wens jullie morgen een fijne zonnige dag toe. 3 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Petrasmoestuin Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Iedereen een hele fijne dag morgen gewenst met mooi weer. Jullie kunnen gewoon over mij kletsen nu ik er niet bij ben. 😊 3 Quote
rorror Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april 12 minuten geleden, Rookie zei: Dat doe ik eigenlijk nooit... Jij was afgelopen jaren de grootste roddelaar 😜 1 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Arja Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Haha, we gaan lekker over plantjes praten en genieten van de zon en het eten en drinken en goede gezelschap! 5 Quote
jootje Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Gaat een topdag worden! Het weer is in lk geval goed in Zelhem! Volop zon! 5 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 april Auteur Geplaatst: 11 april Heb je je olifant meegenomen? Gezellig 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Petrasmoestuin Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april De dame met de pleister op de neus zal jullie gezelligheid missen. Maken jullie wel veel fotos? Dat zou ik leuk vinden. Dan kan ik ook nog een beetje meegenieten. 1 Quote
Rookie Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Dat wilde ik net gaan vragen: zijn er mensen, die het een bezwaar vinden als er foto's worden gemaakt? Wij vinden dat niet erg, maar ik wil het toch even vragen... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 april Auteur Geplaatst: 11 april We zijn er met zijn allen wat minder gek op, en vinden het al helemaal niet nodig dat die foto's dan op het forum komen. Sfeerfoto's van handen en benen en ruggen en kippen en varkens en planten enzzz zijn natuurlijk geen probleem. 7 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Veel plezier gewenst allemaal, morgen. Voor mij is het helaas net te ver en net te veel. maar mocht een van jullie ooit hier in de buurt komen, altijd welkom. 6 Quote De moestuin van Patrijs
Petrasmoestuin Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Ja dat geldt ook voor mij. Iedereen die hier in de buurt vakantie heeft, kom gerust eens een kijkje nemen. 2 Quote
Lia56 Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april Het was weer heel erg gezellig, veel nieuwe gezichten gezien en met een aantal flink bijgepraat. Helaas niet met iedereen kunnen praten, volgende keer beter. Jorieke en Joep weer heel erg bedankt! En ieder ander die aanwezig was. 3 Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april 3 uren geleden, Lia56 zei: Helaas niet met iedereen kunnen praten Ja dat gevoel had ik ook vandaag we waren ook met veel dan is met iedereen kletsen al een stuk moeilijker. . Volgende x ga ik minder met ruilen bezig en meer met de medeforummers ( hoort wie het zegt en help me herinneren..) Het was fijn maar wel met een donker randje, Angela werd natuurlijk erg gemist. 6 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 14 april Geplaatst: 14 april On 4/7/2025 at 10:37 AM, jootje said: Goed he? Zal ik mijn tshirt met wortels ( korte mouw) aan doen, of met paprika ( lange mouw) ? 😂😂😂 Je wortels waren erg leuk, Jootje! 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.