Bob-San Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Ik ben Bob, gek op alles wat met paddenstoelen te maken heeft.Ik heb broed van Roze en Gele oesterzwammen en PS. C. Amazonia dus als ik iemand blij kan makem............. Quote Als zwammen zwammen over zwammen zwammen zwammen over zwammen......
Jorieke123 Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
HuubvG Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Welkom, veel plezier op het forum en met de paddestoelen. Er is vast wel iemand die je met je gebroed blij kunt maken. Quote
Stan Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Welkom en dat het maar goed onder de schimmel mag staan Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bob-San Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Geplaatst: 4 februari 2014 Dank, dank, dank! Quote Als zwammen zwammen over zwammen zwammen zwammen over zwammen......
Connie Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Hoi Bob , welkom op het forum Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.